Robson12357 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Po przejechaniu około 5 km moją A4 tarcze hamulcowe z przodu w obu kołach są na tyle gorące ,ze można sie oparzyć. Dodam ,ze jest to prosta na , której prawie wogóle nie uzywam hamulca. ostanio po przejechaniu około 60 km zauważyłem ,ze znad lewego koła unosi troche dymu i czuc spalenizne. Wkoncu pojechałem do mechanika. Został wymieniuony gietki przewód hamulcowy i Z ostały ,takze rozruszane tłoczki w cylinerdkach w obu kołach. Cała operacja kosztowałą mnie 150 zł. To duzo czy mało waszym zdaniem? A najgorsze jest to ,że tarcze nadal nawetpo krótkiej trasie, kiedy prawie wogóle niew używam hamulca są bardzo gorące.iedy podniose auto i kręce przednimi kołami to czuc niewielki opór ,ale da sie obrócić kołem . Mechanik twierdzi, że to normalne. Co tym sądziecie? Jak to wygląa u was?
bialy986 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Może klocki trą o tarcze Kumpel tak miał w Golfie,strasznie mu się grzały i dymiły (podobnie jak u Ciebie).150 zeta wdg mnie drogo tym bardziej że usterka nie zniknęła.Jedz tam jeszcze raz i zareklamuj albo zmień mechanika.
harley22 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Może masz pęknięte tarcze. Kolega tak miał w oplu :gwizdanie: Grzały się nie miłosiernie.
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Po przejechaniu około 5 km moją A4 tarcze hamulcowe z przodu w obu kołach są na tyle gorące ,ze można sie oparzyć. Dodam ,ze jest to prosta na , której prawie wogóle nie uzywam hamulca. ostanio po przejechaniu około 60 km zauważyłem ,ze znad lewego koła unosi troche dymu i czuc spalenizne. Wkoncu pojechałem do mechanika. Został wymieniuony gietki przewód hamulcowy i Z ostały ,takze rozruszane tłoczki w cylinerdkach w obu kołach. Cała operacja kosztowałą mnie 150 zł. To duzo czy mało waszym zdaniem? A najgorsze jest to ,że tarcze nadal nawetpo krótkiej trasie, kiedy prawie wogóle niew używam hamulca są bardzo gorące.iedy podniose auto i kręce przednimi kołami to czuc niewielki opór ,ale da sie obrócić kołem . Mechanik twierdzi, że to normalne. Co tym sądziecie? Jak to wygląa u was? rozruszanie tłoczka w zacisku nie pomoże trzeba kompletnie rozebarc zacisk, powyciągac wszystkie uszczelnienia i wszystko dokładnie oczyscic prawdopodobnie masz już wzery na tłoczkach które sie nie cofaja uzupełnij avatar, jaki masz silnik?
tchorzo Opublikowano 5 Czerwca 2010 Opublikowano 5 Czerwca 2010 dokładnie jak mówi mój przedmówca, sam to robiłem. Trzeba było wszystko rozerać wyczyścić i nasmarować, po tych zabiegach ja ręką odjął
kudalty66 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Opublikowano 6 Czerwca 2010 żeby sprawdzic czy zaciski 'trzymaja' wystarczy podnieść koło i zakrecic wtedy bedzie wiadomo czy jest opór czy nie,. A jeżeli trzeba bedzie czyścic, to tak jak powiedziano wyżej tylko rozebranie i wyczyszczenie dokładne, potem nowe gumeczki i płyn i bedzie śmigać pozdro
Sleepknot Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Jak autko zachowuje sie podczas hamowania? Nie masz żadnych wibracji na kierownicy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się