Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] a4 by gwerty kavlar & Plasti Dip


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozklejanie lamp, pikuś poćwiczyłem na starej depo. a potem valo poszło. podstawa to dobra opalarka

jeszcze nie złożyłem lamp , czekam na klej ze szczeliwem wurth. coby dobrze skleic.

[br]Dopisany: 19 Październik 2010, 19:57_________________________________________________jako ,że mam zamontowane cb na stałe i słabo słychać jak jest włączone radio, postanowiłem sobie to zmienić. wsadziłem sobie głośnik w lampkę podsufitki w miejsce pokrętła od szyperdachu. udało mi sie tak upchnąć głośnik 10W 4 ohmy. z satelitki od głośników komputerowych. sprawuje sie wyśmienicie.

cbc64fc9e387f961m.jpg

zmieniłem tez prawe lusterko, a duże. musze powiedzieć, ze teraz dopiero widać co sie dzieje za autem. jestem mega zadowolony

7949c6e35fa15a8em.jpg

Opublikowano

Dobry patencik z tym głosnikiem :good:

Opublikowano

głośniczek widziałem :) wszystko zrobione profesjonalnie i schludnie :oklaski:

Opublikowano

głośniczek fajna sprawa :good:

ale CB w tym miejscu to toche nie bardzo mi się podoba :gwizdanie:

Opublikowano

Cb mam na stałe wrzucone w połeczkę tą mniejszą po lewej stronie. ciągle zapominam zrobić fotki. fajnie sie komponuje bo ma czerwone poświetlanie.

Opublikowano

A ty masz szyberdach czy zmieniałeś tą lampke na wersje z pokretłem :mysli: Dużo jest roboty żeby kabelek od głośniczka puscić do tej lampki :mysli:

Opublikowano

a ja mam pytanie odnosnie radia, duzo roboty jest z zmiana radia z duzego na male ?

gratuluje modow i powodzenia dalej :cool1:

Opublikowano

nie mam szyperdachu. ale w każdej lampie jest miejsce na pokrętło. wyciołem tylko okrągły otwór w maskownicy. najdłużej zajęło mi dopasowanie głośnika w miejsce pokrętła. głośnik nie może być duży, ale przyda sie o sporej mocy. co do pociągnięcia kabla. to żaden problem. jak wyjmiesz lampkę. to jest tam tyle miejsce żeby włożyć rękę miedzy dach a podsufitkę. zdjąłem uszczelkę drzwiową i pociągnąłem kabel aż do radia. jak by co mam jeszcze jedna lampke na zbyciu mogę przerobić pod głosnik. [br]Dopisany: 07 Listopad 2010, 15:49_________________________________________________jesli chcesz miec orginał 2 din to ciezko jest dorwać tunel pod 2 din. ale można łatwo przerobić 1 din na 2din. brakować bedzie jedynie popielniczki w porównaniu do orginału. przerabiałem kumplowi z 1 din na dwa i jest mega zadowolony.

Opublikowano

Pomysł jest świetny z tym głośnikiem, lampke mam taką samą jak Ty wiec jeśli sie tego podejme to swoja przerobie :) Tylko z CB musze pomyslec bo mam kloca który sie nie mieści w tej kieszonce :gwizdanie:

Opublikowano

a ile kosztuje takie przerobienie plus radio rzecz jasna ? popielniczki nie uzywam wiec jest mi zbedna :)a nie ukrywam ze bbbbbbbardzo mi sie podoba duze radio i chetnie ogarne ten temat

Opublikowano

jak masz już tunel z 99-01r. masz grzane fotele?

to za około 100zł moge ci przerobić. radio symphony około 200zł, navi drożej i ciezko dostac.

Opublikowano

a powiedz mi kolego ile kosztowala by mnie taka przyjemnosc jezeli mam male radio auto 98 r chcialbym zalozyc duze radio i klimatronik nie zalezy mi na podgrzewanych fotelach

Opublikowano

wpadło parę nowych gratów

a5273d64be7780c0m.jpg

ebd0ef451eae6ff1m.jpg

362ae5f6fce38263m.jpg

Opublikowano

wpadło parę nowych gratów

80574baa406ca2a7med.jpg

kiera poprostu idealna.

dd446dfb72aacec3med.jpg

684fa3bee67670f6med.jpg

ile dałeś za Fisiora? szkoda tylko że od Beny :confused4:

Opublikowano

wpadło parę nowych gratów

80574baa406ca2a7med.jpg

kiera poprostu idealna.

dd446dfb72aacec3med.jpg

684fa3bee67670f6med.jpg

ile dałeś za Fisiora? szkoda tylko że od Beny :confused4:

a co za różnica skoro może przełożyć swoje blaty :mysli: chyba, że jest jakiś problem z przekodowaniem ale to podobno można ogarnąć vagiem :chytry:

Opublikowano

fis z allegro, nawet w rozsądnej cenie. z przełozeniem do mnie nie powinno być problemu( mówią znający sie na rzeczy klubowicze). zobaczymy w praktyce.

Opublikowano

możesz przekodować zegary pod diesla ale jak przełożysz swoje blaty to obroty nie będą się zgadzać :gwizdanie: bo po przekodowaniu z beny na diesla po prostu wskazówka chodzi do 4,XXX obrotów czyli tyle jak w dieslu ale w miejscu gdzie bena ma 4tyś czyli na szczycie

opisując to przykładem: kodujesz zegary z beny na diesla i zmieiasz tarczki na swoje z tdi

Wtedy kiedy silnik ma realnie 4tyś obrotów TY po zmianie tarczki na diesla będziesz miał 3tyś (na liczniku)

Opublikowano

a podobno da się wgrać wsadz od licznika tdi ,to tego przekłada sie tarcze tdi, i jest jak nówka licznik tdi .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...