Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Kilka pytań na temat quattro w a4 1.9 tdi ATJ avant

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. jezdze a4 avant 2000r quattro 6 biegów 1.9 tdi ATJ, tato ma a4 avant 99r lift 1.9 110 ps i jezdzac jego autem a swoim zauwazyłem pare roznic, a mianowicie moja 4rka nizej siedzi i jest duzo sztywniejsza.. dodam ze zawieszenie mam oryginalne, auto nie było obnizane i przeze mnie i przez poprzedniego własciciela.. jestem zielony w tym temacie i chciałbym sie zapytac czy kazde quattro ma taka specyfike w porownaniu ze zwykłem a4 na przednią oś czy moze mam z eski zawias wstawiony np na życzenie 1wszego własciciela? dodad iż z przodu mam na zawieszeniu oznaczenie AM. prosze o zaspokojenie mojej ciekawosci :>

Opublikowano

Kolego....

zacznij od tego że może masz seryjnie inne zawieszenie... są takie warianty z niższym zawieszeniem

moze mam z eski zawias wstawiony

:kox: Nie

Opublikowano

sprawdz po wlepce bagaznika jaki macie zawias :wink4:

Opublikowano

teraz mu jeszcze wytłumacz gdzie jest wlepka i jak ją czytać... bo jak by wiedział to nie zadał by tego pytania :decayed:

Opublikowano

teraz mu jeszcze wytłumacz gdzie jest wlepka i jak ją czytać... bo jak by wiedział to nie zadał by tego pytania :decayed:

ja sam nawet nie wiem :gwizdanie:

we wnęce tam gdzie masz kólko zapasowe :cool1: będziesz miał oznaczenia 1BE 1BA itp itd

Opublikowano

to jeszcze mi powiedzcie czym sie rozni 1BE od 1 BA..

wiem gdzie jest wlepka bo szukałem tam oznaczenia silnika ale ze jest tam tez zawias podany to nie wiedziałem :tongue4:

Opublikowano

to jeszcze mi powiedzcie czym sie rozni 1BE od 1 BA..

Krótko mówiąc jest to róznica wysokości zawieszenia.1BE obniza 20mm względem serii 1BA.Takie info znalezione w necie:

[1BA] standardowe zawieszenie / tlumienie