Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] ESP i inne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zaczeło sie od zapalenia kontrolki ESP po krótkim czasie zgasła jednak po tygodniu zapaliła się znowu i świeci cały czas, ponadto czasami pali się kontrolka ESP, vag pokazuje błąd: czujnika kąta skrętu kierownicy (napięcie poza zakresem), nic nie było wcześniej robione. Po całym dniu u mechanika i robieniu adaptacji deska rozświeciła jeszcze bardziej o kontrolkę hamulca na cały Fis. Na drugi dzień powtórka u mechanika i po skasowaniu błędów kontrola hamulca zgasła. po drugim odpaleniu silnika znowu choinka na desce. Mechanik radzi kupić taśmę poduszki na kierownicę gdyż czujnik skrętu cały czas pokazuje 0 stopni. Płyny są w normie, hamulce sprawne jednak wkurza mnie to miganie a mam pilny wyjazd. pyt. czemu żaświeciła kontrolka hamulca? i czy taśma mogła sie sama uszkodzić?

Opublikowano

może podałbyś dokładny błąd ?

Ja miałem kiedyś taki :

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30, ale zniknął sam.

Mogą być jeszcze takie :

00778 Steering angle sender -G85, No communication

00778 Sender for steering angle -G85, no or wrong setting

00778 Sender for steering angle -G85, Mechanical fault

00778 Steering angle sender -G85, Implausible signal

00778 Steering angle sender -G85, defective

02557 - Installation Position of Steering Angle Sensor

Ale nie bardzo widzę "napięcie poza zakresem"

Opublikowano

Autko zostało uleczone niestety skończyło sie na wymianie taśmy poduszki na kierownicy na której znajduje się czujnik kąta skrętu

Opublikowano

Autko zostało uleczone niestety skończyło sie na wymianie taśmy poduszki na kierownicy na której znajduje się czujnik kąta skrętu

ok, ale moze napisalbys ile kosztowalo, numer czesci moze, czy robione bylo ponownie ustawienie tego czujnika....

:)

Opublikowano

Udało mi sie kupić taśmę 8E 0953541 C za stówkę, drugą zapłaciłem za założenie i wgranie sterowników może sporo ale za to zero błędów i niepożądanych kontrolek na pulpicie

bardzo Ci wszyscy dziękujemy :th:

[pre_pl]

Opublikowano

a jaki blad o tym informowal 01826?

Opublikowano

ja juz nie wiem czemu 3 razy tasme wymienilem 2 razy z powodu ESP i raz poduszka. Nie mam pojecia dlaczego one tak ida. Moze mi ktoc to wyjasni. Jedna sie kiedys "ukrecila" na maxa.

Opublikowano

Pewnie ktoś je nieumiejętnie zakłada.

Opublikowano

Witam

Ja też kiedyś miałem podobny problem w Seacie Toledo II, cały czas świeciła sie kontrolka ESP.

Po ustawieniu zbieżności przestała świecić.

Opublikowano

Nie pamiętam jaki numer błędu był wyświetlany, istotne było, że kręcenie kierownicą nie powodowało zmiany stopnia skrętu, na komputerze cały czas była wartość "0". A tak po prawdzie spokój miałem przez pół roku, w lutym zaświeciła lampka od poduszki, (problemy z zasilaniem poduszki kierowcy), kasowanie błędu pomagało na 1-3 dni. Dobrze, że miałem starą oryginalną taśmę którą założyłem, przekładając tylko moduł czujnika kąta skrętu kierownicy, i na razie mam spokój. Jak napisał Basen coś jest nie tak z tymi taśmami, zwłaszcza, że tam nie ma się co psuć np. w czujniku jest kilka fotodiod i LEDów niby niezniszczalnych elementów. Myślę, że problem leży na łącznikach.

Opublikowano

czy problem z pompa wspomagania, moze miec na to wplyw?[br]Dopisany: 18 Marzec 2008, 20:42 _________________________________________________w sensie na tego typu blad na komputerze

Gość oskaritto
Opublikowano

a jaki blad o tym informowal 01826?

czesc! ja mam wlasnie tego typu problem

pojawia sie blad 01826 a pod nim 00778 ;/ znasz odpowiedz ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...