Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 i co dalej ?] czyli najzgrabniejsza dupka w mieście i .......


capitan_caprice

Rekomendowane odpowiedzi

No własnie pytanie do klubowych wyjadaczy co to właściwie jest ?

dupkaug2.jpg

Kupiłem jako audi A4 2.0 T (06) przyszło 2.0 T i zupełnie nie wiem jaki to kod silnika. Czy ma to związek z mocą lub jakimis innymi parametrami silnika lub skrzyni. Pytanie 2. czy skrzynia (automat) to tiptronik czy multitronik i czy mulitronik to inaczej DSG? Tak powiedzmy to sobie od razu jestem laikiem w kwestiach niemieckiej motoryzacji ale mam nadzieję, że to tylko trudne początki i szybko opanuję mową moneklaturę. Auto delikatnie uszkodzone, wersja USA , niestety nie odpala ale już nad tym pracuję. Pytanie 3. mam tez mozliwosc zakupu takiego samego auta w wersji manualnej ale w oznaczeniu nie ma T tylko T. Jak to różnica i czy jest sens takiej zamiany?

Chętnie skonsultuję się z kimś, kto ma ochotę ( i czas) doradzić mi w tych sprawach i mam nadzieję ze odwiedziałem najbardziej odpowiednie ku temu miejsce w sieci.

Pozdrawiam

ps. Gdzie znajdę jakieś wskazówki (manual) jak wygląda przód tego auta bo wydaję mi się, ze ma dwa intercoolery (u mnie jest jeden) ale nie jestem pewien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie były silniki :

BPJ 12/06-/ - 170KM

BPG 01/05-05/06 - 200KM

BGB 11/04-08/05 - 200KM

BWE 09/05-/ - 200KM

BYK 10/06-/ - 170KM

BWT 06/06-/ - 200KM

BUL 06/05-/ - 220KM

Wszystkie miały dwa coolery, to czerwone T nie ma znaczenia. Liczą się kody wyposażenia oraz kod silnika. Były sugestie, że to auta z roku 2006, ale podobno zdarzały się też modele z 2005 z T. Inni sądzili, że to jakiś sportowy pakiet, ale również zostało to obalone ;)

Audi najwyraźniej odeszło od T, to były motory z większą mocą.

Ale najwyraźniej teraz już nie....

Multitronik, tiptronik i DSG to każda zupełnie inna skrzynia biegów. Wszystkie się różnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za info pre_pl.