Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 a Ty ile masz przelatane na tej Twojej moze juz kup pompe w zapas ) moje jest po kompleksowej naprawie,miałem problem z narywaniem na jałowym http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t31302.0.html;highlight=bdg i tu masz więcej o moim BDG http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?p=1260065&highlight=tomeks32#1260065 poczytam bo wlasnie sie zaglebiam w temat moj ma wariacje obrotow ale silniczek pracuje rowno co jest poprostu dziwne i po rozmowie z boschem pada wtrysk sterujacy i dlatego czaruje tak dawkami oraz skacza obroty tutaj moje logi kuknij sobie jak sie troche znasz sam zobaczysz te skoki http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_25_tdi_bdg_prosba_o_sprawdzenie_logow-t136288.0.html
Tomeks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 moj ma wariacje obrotow ale silniczek pracuje rowno u mnie było to samo,narywanie było odczuwalny tylko na postoju,co chwilę delikatnie drżał drążek biegów i czuć było drżenie siedząc na fotelu,wskazówka obrotomierza idealnie w miejscu,a po podpięciu vaga obroty falowały jak głupie,o korekcjach już nie wspomnę. w tej chwili obroty na vagu nie mają praktycznie żadnego wahnięcia,kolega,który vaguje sporo aut,gdy vagował moje,mówił,że nie widział jeszcze tak idealnych obrotów bez żadnych wahnięć,obroty co jakiś czas zmieniają się o 2 w jedną lub w drugą. ciekawostka,przed naprawą ledwo brałem passata mojego brata,131PS,a po naprawie ten sam passat brał ledwo mnie,tyle że juz po chipie na 180PS ,powyżej 160km/h odchodziłem mu bez problemu,przyrost mocy po naprawie był masakryczny
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 moj ma wariacje obrotow ale silniczek pracuje rowno u mnie było to samo,narywanie było odczuwalny tylko na postoju,co chwilę delikatnie drżał drążek biegów i czuć było drżenie siedząc na fotelu,wskazówka obrotomierza idealnie w miejscu,a po podpięciu vaga obroty falowały jak głupie,o korekcjach już nie wspomnę. w tej chwili obroty na vagu nie mają praktycznie żadnego wahnięcia,kolega,który vaguje sporo aut,gdy vagował moje,mówił,że nie widział jeszcze tak idealnych obrotów bez żadnych wahnięć,obroty co jakiś czas zmieniają się o 2 w jedną lub w drugą. ciekawostka,przed naprawą ledwo brałem passata mojego brata,131PS,a po naprawie ten sam passat brał ledwo mnie,tyle że juz po chipie na 180PS ,powyżej 160km/h odchodziłem mu bez problemu,przyrost mocy po naprawie był masakryczny u mnie nie ma straty mocy ja sie na autostradzie rozkrecam do 245 -- na liczniku bez chipa czyli jakies 230 normlanie tydzien temu w sobote robilem test i tyle sie na dlugiej prostej rozkrecil i odejscie ma tez niezle u mnie jest tak jak na linku wyzej normlanie mma 719 obr ale czasem spadaja na 696obr i znow sa chwile na 719 tyle ze korekcja dawki skacze od 3,1 do 3,5 i to tez tak dla mnie dziwnie robiles chipa w swojej ja chce tak na 180 jak by sie dalo wykrecic
Tomeks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 719 obr ale czasem spadaja na 696obr i znow sa chwile na 719 tyle ze korekcja dawki skacze od 3,1 do 3,5 i to tez tak dla mnie dziwnie narywanie jak nic ja też nie odczuwałem spadku,czy też,braku mocy,moje auto waży o 340kg więcej niż passat,po za tym AWXy są znane z bonusów,nawet ponad 150PS i tym to tłumaczyłem. PS.jak twój idzie 245,to jestem w szoku,bo brat teraz ma B7 2,7TDI z chipem na 215PS,440Nm i idzie mu właśnie 245. mój max 230
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 719 obr ale czasem spadaja na 696obr i znow sa chwile na 719 tyle ze korekcja dawki skacze od 3,1 do 3,5 i to tez tak dla mnie dziwnie narywanie jak nic ja też nie odczuwałem spadku,czy też,braku mocy,moje auto waży o 340kg więcej niż passat,po za tym AWXy są znane z bonusów,nawet ponad 150PS i tym to tłumaczyłem. PS.jak twój idzie 245,to jestem w szoku,bo brat teraz ma B7 2,7TDI z chipem na 215PS,440Nm i idzie mu właśnie 245. mój max 230 zrobie fotke sam zobaczysz tylko jak mowie dluga prosta to sie rozbuja zobacz jakie sa u mnie korekcje pomiedzy wtryskami na poziomie 0.08 jednen sie wylamuje na -0.75 a tak to nawet bardzo ladnie z tym ze zauwaz ja mam obroty 719 a wszystkie inne logi jakie widzialem nie mialy ponizej 745obr
Tomeks Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 o ile pamiętam,u mnie są na poziomi 742obr. ,coś masz za niskie,może w tym jest problem,spróbuj podkręcić,może problem zniknie.
Brysio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 o ile pamiętam,u mnie są na poziomi 742obr. ,coś masz za niskie,może w tym jest problem,spróbuj podkręcić,może problem zniknie. no wlasnie takie mma po wymianie pompy -- jak moge podniesc na np 740 i postaram sie wtedy go zlogowac czy cos sie zmieni
Brysio Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 za pomocą vaga no przecie ze nie palcem ) adaptacja? ktory kanal? moze te info by mi bardziej pomogly )
Tomeks Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 za pomocą vaga no przecie ze nie palcem ) adaptacja? ktory kanal? moze te info by mi bardziej pomogly ) musisz mieć login,choć nie jestem pewien,czy do samych obrotów też najlepiej napisz do kolegi spanky i zapytaj,przypuszczam,że będzie miał login do twojego silnika ...lub zapytaj w dziale vag,tam ci mądre lepiej doradzą
Brysio Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 za pomocą vaga no przecie ze nie palcem ) adaptacja? ktory kanal? moze te info by mi bardziej pomogly ) musisz mieć login,choć nie jestem pewien,czy do samych obrotów też najlepiej napisz do kolegi spanky i zapytaj,przypuszczam,że będzie miał login do twojego silnika ...lub zapytaj w dziale vag,tam ci mądre lepiej doradzą zapytam ciekaw tylko jestem co u muskela w autku padlo byle nie ta j**nieta pompa wtrysk to pryszcz tylko potem trzeba synchronizacje przeprowadzic tego gowna a to jest zabawy ponoc co niemiara!
Muskel1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Po wizycie u mechanika okazalo sie, ze to jednak pompa sie pozegnala Tutaj logi i nr. bledow do mojego przypadku, ktore sam przeprowadzalem na szyko. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_prosze_o_weryfikacje_logow_podanego-t138752.0.html Prosze o wyrozumialosc co do logow, mam nadzieje, ze nie spapralem.
Brysio Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Po wizycie u mechanika okazalo sie, ze to jednak pompa sie pozegnala Tutaj logi i nr. bledow do mojego przypadku, ktore sam przeprowadzalem na szyko. http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_prosze_o_weryfikacje_logow_podanego-t138752.0.html Prosze o wyrozumialosc co do logow, mam nadzieje, ze nie spapralem. przykro mi ze mialem racje jak bedziesz chcial pomocy dawaj na priva -- pompa padla na szczescie tylko mechanicznie nie musisz zmieniac sterownika czyli 300e wiec nie tak tragicznie pali auto jeszcze? wiadomo ze ciezko -- moja rada nie jezdzic nim jak mozesz zeby nie pozacierac tloczkiem obudowy jesli bys mial robic sam moge sluzyc pomoca co i jak wymontowac zeby sie nie orobic a dobrze zrobic ) z tego co zauwazylem nie masz kompletnych logow brakuje 001 003 i paru innych a po driugie masz roznice obrotow zobacz sobie w logi 001 na pozycje druga masz identycznie jak ja 719/696 co nie jest normlanie tak mi uswiadomiono ale jak mowie ja wibracji zadnych nie czuje!
Muskel1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Brysio, dziekuje za pomoc ale ja sie tego sam nie podeme bo po pierwsze nie mam o tym pojecia (jak widzisz nie jestem w stanie nawet logow wykonac poprawnie ) a po drugie tez czasu. Robote zlecilem mechanikowi, ktory jutro zamawia nowa ori pompe a w sobote bedzie zakladal. Auto u niego stoji wiec nim nie bedzie nikt jezdzil. Bylbym wdzieczny jak moglbys mi na pw. opisac jak poprawnie logowac (moze jakis filmik, krok po kroku) bo chyba jednak nie tak zrobilem jak tu napisane
Brysio Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Brysio, dziekuje za pomoc ale ja sie tego sam nie podeme bo po pierwsze nie mam o tym pojecia (jak widzisz nie jestem w stanie nawet logow wykonac poprawnie ) a po drugie tez czasu. Robote zlecilem mechanikowi, ktory jutro zamawia nowa ori pompe a w sobote bedzie zakladal. Auto u niego stoji wiec nim nie bedzie nikt jezdzil. Bylbym wdzieczny jak moglbys mi na pw. opisac jak poprawnie logowac (moze jakis filmik, krok po kroku) bo chyba jednak nie tak zrobilem jak tu napisane nie przejmuj sie logami ja za pierwszym razem tez musialem zaczaic baze co i jak sie robi ) hmm zamawiasz w aso czy boschu bo to jeden grzyb z tym ze aso oznakuja Ci pompe np ...106 KX (jaka masz litere pompy?)i kazdy widzi ze byla wymieniana i mozesz trafic na pompe po regeneracji -- czemu nie chcesz regenerowac swojej?? zreszta bosch ma taniej a i zarypiscie wazne zeby nowa dobrze dieslem zalac zeby jej nie trafilo jak bedzie zle odpowietrzona
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2010 To maly update. Pompa wymieniona (na nowa z ASO) ponizej wykonane logi. Prosze o analize. 000 Log (0 - n/a) 001 Log (4 - 001) 003 Log (1 - 003) 004 Log (3 - 004) 007 Log (0 - 007) 013 Log (2 - 013) 014 Log (6 - 014) 018 Log (5 - 018) i logi BS grup 00,03,04 Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004)
Brysio Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 ale bs to cos masz zle zrobione 004 ma byc w ostatnim okienku 100% a u Ciebie jest 75% wiec dane sa niewlasciwe i zobacz sobie w logu 014 w ostatnim polu korekcje odbiegaja znacznie od tych 4 pozostalych u mnie jest podobnie ale na innym cylindrze i strasznie napiecia faluja na ecm i na pompie hmmm to moze byc przyczyna bujania -- masz nowy akumulator?
Muskel1 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2010 Nie, akumulatora nie wymienialem. Ma przynajmniej 2-3 lata. Czyli co wynika z bs 004, ze kat wtrysku zle ustawiony? Co do 014 to korekcje na 5 cylindrze odbiegaja od pozostalych ale mieszcza sie w granicach tolerancji. Moze to swiadczyc o usterce wtryskiwacza? moze to jest przyczyna falowania?
Brysio Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Nie, akumulatora nie wymienialem. Ma przynajmniej 2-3 lata. Czyli co wynika z bs 004, ze kat wtrysku zle ustawiony? Co do 014 to korekcje na 5 cylindrze odbiegaja od pozostalych ale mieszcza sie w granicach tolerancji. Moze to swiadczyc o usterce wtryskiwacza? moze to jest przyczyna falowania? albo nie byles w bs albo silnik nie byl rozgrzany wtedy tez na bs nie przejdzie na blacie ma byc temp 90stopni jak jeden z 6 bedzie za malo paliwa podawal lub za duzo to ecm i pompa beda korygowac ta dawke przez zmiane napiecia zmiana predkosci obrotoweij i stad falowanie miesci sie oczywiscie w granicy tolerancji aleee odbiega i to dosc znacznie od pozostalych i dokladnie jak sie doinformowalem zmiana pompy nawet na fabrycznie nowa nie usuwa problemu i tuaj dokladnie potwierdzenie tej tezy
meszrum Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 jest źle ustawiony kąt wtrysku. ustawcie na 2*ATDC [teraz jest >5*ATDC dlatego na Late nastawnik nie może osiągnąć 100%]. ...i pewnie drży na jałowym... czyż nie tak? jeżeli tak, to niestety wtryskiwacze są do sprawdzenia [i raczej wymiany].
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się