Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

[B5 AHU] Analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.NIE

2.Egr nie jest zaslepiony,tylko zasyfiony

3.Nie dawka za duza i to mocno

4.przy 40km/h tez 10 przeklamuje,moze zle wskazowki ustawione

Opublikowano

Mocy nie sprawdzisz na vagu - tylko hamownia, dawkę masz za dużą, musisz ustawić na jakieś 3.0, ale ja nauczony własnym doświadczeniem sprawdziłbym najpierw jakie masz napięcie na czujniku RSW, czyli zrobił log grupy 001 na samym zapłonie, bo jak jest tam ustawione złe napięcie to wskazania dawki w vag można między bajki włożyć...

Egr albo jest zaślepiony albo nie, lekko chyba raczej nie może być ;) ale może być za to brudny :).

Opublikowano

a tobie sie cos po tym ustawienie polepszyło,bo nic nie pisales

Opublikowano

No idzie trochę lepiej z dołu, pracuje może trochę bardziej twardo, ale to pewnie przez większą dawkę. Korekcje niby bardziej stabilne, ale od dwóch dni nie kontrolowałem, jutro sprawdzę. Tak to w sumie bez zmian, ale i bez tego auto chodziło normalnie, tylko te korekcje szalały. Byłem dzisiaj też na chwilę u mechaniora żeby osłuchał silnik, ale stwierdził że pracuje normalnie - wychodzi na to że ja mam zalążki choroby psychicznej z tym klekotem ;). Jest on już trzecią osobą która twierdzi że pracuje normalnie więc chyba muszę mu uwierzyć na słowo ;).

Opublikowano

No jest nie tak ustawiony,ale delikatnie.Wypadaloby przestawic

Opublikowano

No jest nie tak ustawiony,ale delikatnie.Wypadaloby przestawic

Chodzi o napięcie na czujniku czy chipa? Bo jeśli chipa to co jest nie tak? Pytam bym mógł powiedzieć konkretny powód :wink4:

Opublikowano

O napiecie czujnika

Kolegom o chipa to chodzi zapewne o doladowanie,ze nieruszone prawie

Opublikowano

O napiecie czujnika

Kolegom o chipa to chodzi zapewne o doladowanie,ze nieruszone prawie

Odpowiednie napięcie to 0.740? Da się za pomocą VAG'a to ustawić?

Opublikowano

tak 0,740.Musisz dobrac sie do nastawnika,vagiem nie da sie

Opublikowano

Taka różnica nie powinna jednak wpływać znacząco na dawkę, ale masz pewnie jeszcze ciut większa niż wskazuje vag. Musisz ustawić właściwą w adaptacji, a jak się nie da to popuścić śruby od nastawnika i popukać przez drewniany kołek młoteczkiem w stronę rozrządu delikatnie.

Opublikowano

Miałem 1.8 i ustawiłem na 2.8-3.0 (tak skakało). Wydaje mi się, że teraz jakby audiczka straciła kopyto :confused4: Następnie po 10 min odpaliłem samochód i temp. była 80C, a dawka skakała 3.4-3.6, czy to normalne?

Opublikowano

Normalne, a że audiczka straciła kopyto to też normalne, ale dawkę która miałeś wcześniej była za duża i poza zalecaną wartością.

Opublikowano

Normalne, a że audiczka straciła kopyto to też normalne, ale dawkę która miałeś wcześniej była za duża i poza zalecaną wartością.

Zmierzyłem czas na dawce 1.8 jak i na 3.0 i taki sam jest. Do setki mam 11,8s :confused4: To chyba słabiutko jak na 120KM...

Opublikowano

Bo dawka ma znaczenie do 2500 rpm z tego co gdzieś wyczytałem. Czas słaby - mój seryjny AHU robi w 10.8 s setkę - mierzone gps jak i filmikiem z przejazdu.

Opublikowano

Bo dawka ma znaczenie do 2500 rpm z tego co gdzieś wyczytałem. Czas słaby - mój seryjny AHU robi w 10.8 s setkę - mierzone gps jak i filmikiem z przejazdu.

No to ja powinienem wyciągnąć z 9s jak nic :confused4: Coś w takim razie nie tak jest...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...