joker110182 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Witam Niedawno był wymieniany olej na motul 5w40 8100 x-cess przejscie z pol syntetyka i chciałbym wiedzieć, czy wszystko jest ok. Oczywiście uwagi na temat innych wskazań także mile widziane jestem tu swieżakiem i nie mam pojecia co i jak w tych logach a zrobil mi je kolega ossek ze szczecina ktorego pozdrawiam oraz z gory dziekuje za uwagi i pomoc. Pozdrowienia. statyczne Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14704.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14705.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14706.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14707.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14708.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14709.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14710.html basic Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14711.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14712.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14713.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14714.html dynamiczne Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14716.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14717.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14718.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14719.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14720.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14721.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/joker110182_14722.html
wiktorsam Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 W prawdzie jestem jeszcze zielony, ale co tam . Korekcje wtrysków słabiutkie, wlej jakiś preparat do czyszczenia, np STP. Moim zdaniem ciut za późno się otwiera termostat. Kąt wtrysku delikatnie opóźniony, ja bym podregulował. Przepływomierz tnie dawki. Delikatnie przeładowuje, trzeba by pojeździć dynamicznie i rozruszać kierownice w turbo. EGR - niewłaściwie zrobiłeś logi 003 stat
vauxhall95 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Na pierwszy ogien to zwieksz dawke paliwa!! wyczysc EGR,generalnie jak poprzednik,jak dobrze pali to kat wtrysku zostaw,ciut opozniony
wiktorsam Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 O właśnie o dawce zapomniałem, a miałem napisać .
joker110182 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2010 a jak zwiekszyc dawke paliwa....? napewno sie tym zjame poprostu chce wiedziec sprawdze mojego mechanika mlody chlop ale jak narazie slowa zlego nie moge na niego powiedziec stp napewno zaleje, szczerze mowiac sztanga od turbo ciezko chodzila ale efekty rozruszania plus wd 40 i butowanie zrobilo duze postepy czasami sie zatnie ale rozkrece i przeczyszcze turbo jakos tez niebawem jakbyscie mogli to prosze jeszcze jakies wiadomosci o przeplywce bede oczywiscie wdzieczny no i bierze oleju z 1.5 do 2.0 l ale teraz przed wymiana wymienilem uszczelke pod miska olejowa bo bylo mokro od spodu ale i tak troszku polyka pozdrowienia i z gory dziekuje.
vauxhall95 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 2litry oleju,kopci na niebiesko,dawke ustawia sie tak: Odkrecasz obudowe silnika,3sruby od nastawnika T30-nie pomyl bo sa jeszcze 4 od dekla musisz odkrecic te troszke nizej.Odpalasz silnik vag grupa 001 statyczna masz 7.4mg ustaw na 2.8-3.0 . bierzesz kawalek drewna i stukasz w strone przegrody,jesli zabardzo stukniesz to musisz w druga strone czyli rozrzadu.Auto po tym zabiegu,powinno sporo wigoru dostac
Pretor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Nie jestem ekspertem w Vagu, ale wydaje mi się, że wtrysk sterujący jest strasznie słaby albo trzeci cylinder ponieważ wszystkie korekcje są bardzo na minus. Reszta tak jak koledzy.
joker110182 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 wtrysk sterujący co do niego to jakie macie pomysly...?bo nie wiem co zrobic...?przeplywke napewno przeczyszcze jak ossek przyjedzie do ustki no i zobaczymy co z zaworem egr tez go podrasujemy stp tez zapodam zrobimy przy okzaji nowe logi bo ja nie mam vaga a jak z kompresja panowie auto jest po wymienie uszczelki pod glowica przy okazji termostat wymienilem i na kanale 49 temp. cieczy jest mysle ze ok bo czym szybciej jade plus do tego wieksze obroty to schodzi az do 88stp.c a przy normalnej jedzie tak 90do 92 od razu tez wymienilem swiece uszczelniacze przelewy simering walka gumki zaworowe no i oczywiscie planowanie z przeswietleniem. pozdrowienia
przemik Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Termostat dobry. Oprocz zasyfionego VTG nic zlego z tych logow nie wynika. Zanim cos wlejesz do baku albo cos wyczyscisz nie wiadomo czym, mam dwa pytania. Ile auto ma przebiegu ? realnie ... Kiedy ostatnio wymieniales filtr powietrza ?
joker110182 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witaj filtr powietrza byl wymieniany przy zmianie oleju oraz filtr oleju rowniez to bylo gdzies okolo moze niecalego miesiaca licznik byl krecony mysle ze okolo 300tysi ma na bank sadzac po ksiazce serwisowej a olej zminilem po czytaniu na forum i radzie koledze osska na motula dzisiaj wlalem juz stp do czyszczenia wtryskow dieselka chyba rowniej chodzi odnosze takie wrazenie i tak jakby sie wyciszyl w jezdzie a przejechalem dopiero 30 km trasa slupsk ustka no i troszku po miescie.
vauxhall95 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 To ja mam 320tyś nalotu i mam korekcje 0.00 0.02 0.09
joker110182 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 dzieki za info ale ja nie wiem jakie mam... mozesz jesniej bo nie mam kompletnie o tym pojecia
ciahciah Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 -dawkę popraw, będziesz musiał nastawnik poruszyć, ustaw w granicach 3-4mg, podczas ustawiania wszystko co obciąża silnik, nawiew, światła itp wyłącz. -jakiem firmy filtr powietrza włożyłeś? -do sprawdzenia pod względem szczelności cały układ od filtra powietrza na kolektorze ssącym kończąc oraz uklad sterowania podciśnieniem(cienkie wężyki) jak nic złego nie znajdziesz wypadało by turbinę wyczyścić a przynajmniej po masować porządnie pedał gazu -wypadało by wyczyścić przepływka bo jest nie pierwszej młodości
joker110182 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 przeplywke przeczyszcze turbinke tez no i egr w nastawniku tez pogrzebie co do filtra powietrza to nie wiem jaki sprawdze to napisze moze wezyki sterowania ukladu podcisnienia wymienic na nowe zawsze to lepsze niz stare tylko jakie kupic te plecione czy silikonowe jak myslicie? butowac butuje sa rezultaty bo nie lapie trybu awaryjnego jak narazie zawsze to jakis sukces pozdrowienia
Pretor Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czy da radę przesunąć nastawnik bez popuszczania tej ciekawej śruby z trójkątnym łbem?
vauxhall95 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 ale po co ci ta srube odkrecac :polew:,przeciez jak chcesz dawke ustawic jej sie nie odkreca,tylko te 3 co nastawnik trzymaja
Pretor Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Po pierwsze nie wiem co cię tak śmieszy? Pytam to możesz przecież normalnie odpisać panie wszystko wiedzący. Druga sprawa to patrząc na nastawnik ta śruba przechodzi przez nastawnik i jest wkręcona w pompę. Tak to przynajmniej wygląda.
joker110182 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2010 Panowie tylko sie nie bijcie ;pp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się