DanielW Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witam Państwa serdecznie .. Mam problem następujący wymieniłem amortyzatory ze sprężynami , górne wahacze z lewej i z prawej strony oraz dolne wahacze z lewej i z prawej strony razem z łącznikami stabilizatora . nie wymieniałem tylko drążków kierowniczych .. Po tej całej wymianie było wszystko ok do czasu bo po prawej stronie słyszę stuki najbardziej słychać jak stoję w miejscu i poruszam szybko kierownicą w lewo i w prawo wtedy słychać najbardziej w trakcie jazdy czasami też stuknie czy możliwe że właśnie się skończył drążek kierowniczy którego nie wymieniałem?? Boje się bo kupę pieniędzy zapłaciłem za wymianę zawieszenia a tu raptem jakieś stuki mam ?? Proszę o pomoc.
wojtekce Opublikowano 12 Czerwca 2010 Opublikowano 12 Czerwca 2010 został ci drążek kier. końcówka lub maglownica :gwizdanie:
DanielW Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2010 tuleje na sankach sprawdzę ale bardziej obstawiam drążek kier. końcówka z prawej strony ponieważ zauważyłem teraz jak podniosłem auto że jest guma osłaniająca brudna smarem a z lewej strony jest czysta czyli może być to ?? Myślę ,że maglownica nie poszła ale gdyby to kupę kasy trzeba szykować
Sleepknot Opublikowano 13 Czerwca 2010 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Pytanie czy czujesz ten stuk na kierownicy, czy tylko go słyszysz? Jeżeli go czujesz to będzie końcówka drążka, jeżeli nie to któryś z elementów zawieszenia lub sanki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się