Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana tunelu z PRZEDLIFT na POLIFT


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tez jestem w trakcie zmiany na 1dni narazie. awaryjne zostawilem stare, tylko zmienilem przod, niestety nie zaopatrzylem sie w kostki to nowszych wlacznikow przeciwmglowych itp sprobuje kupic male wsuwki i pospinac w ten sposob. co do podwietlenia klimy tu jeszcze nie kombinowalem z tym podlaczylem narazie tak jak jest i hula.

Opublikowano

Koledzy, będę wdzięczny za pomoc w uruchomieniu podświetlenia przycisków w moim klimatroniku? Próbowałem zamienić piny w kostce, tak jak jest to opisane powyżej, ale nic to nie dało :confused4:

Otóż jest w moim autku zamontowany klimatronik z nowszej wersji, czyli podświetlany diodami a z tego co się orientuje, to w tym roczniku 94' były podświetlane żarówkami. Klimatyzacja ogólnie działa, ale nie ma właśnie podświetlenia przycisków. Auto takie już kupiłem, a właściciel tłumaczył, że wystarczy żarówki wymienić i ja naiwniak uwierzyłem :embarrassed:

Jak to ugryźć?

- dzięki

podeślij fotki a może coś poradze, u mnie też migało na początku ale mi się udało i paru innym osobom też

Opublikowano

panowie, powiedzcie mi czy piny w kostkach przed i poliftowych do przeciwmgielnych sa jednakowe??

tzn czy ida w ttakiej samej kolejnosci

Opublikowano

Jak sie wyciąga klimatronik przy 2 din, on jest przykręcany? czy na jakichś zaczepach :mysli:

Opublikowano

Może ktoś zastosował inne rozwiązanie związane z tymi przyciskami od przeciwmgielnych? czy jedynym wyjściem jest robienie tego za pomocą isostatów.

Opublikowano

:hi:

prosze o rade. co moze byc nie tak, ze mi slabo ogrzewanie chodzi po wymianie klimatronika na polift? :kox:

Opublikowano

Klimatronik przy 2din jest na zaczepach, trzeba go wyciągnąć najlepiej jak nie ma radia.

Opublikowano

Klimatronik przy 2din jest na zaczepach, trzeba go wyciągnąć najlepiej jak nie ma radia.

no włąśnie o to chodzi, ze mam zamontowane 2 radia, 1din jakim cudem nie wiem, jedno wychodzi elegancko, a drugie trzyma się na jakimś zaczepie, i chciałem wyciągnąć klimkę żeby mieć lepszy dostęp :confused4:

Opublikowano

Koledzy, będę wdzięczny za pomoc w uruchomieniu podświetlenia przycisków w moim klimatroniku? Próbowałem zamienić piny w kostce, tak jak jest to opisane powyżej, ale nic to nie dało :confused4:

Otóż jest w moim autku zamontowany klimatronik z nowszej wersji, czyli podświetlany diodami a z tego co się orientuje, to w tym roczniku 94' były podświetlane żarówkami. Klimatyzacja ogólnie działa, ale nie ma właśnie podświetlenia przycisków. Auto takie już kupiłem, a właściciel tłumaczył, że wystarczy żarówki wymienić i ja naiwniak uwierzyłem :embarrassed:

Jak to ugryźć?

- dzięki

podeślij fotki a może coś poradze, u mnie też migało na początku ale mi się udało i paru innym osobom też

Dzięki Kol. @jedrusa4

Nie wiem co mam sfotografować.... póki co, to mam takie zdjęcie, jak robiłem rozpoznanie:

DSC01164.jpg

mogę wyciągnąć panel jeszcze raz i zrobić inne, jeśli trzeba.

Opublikowano

Marioximus, na zdjęciu pokazałeś klimatronika przed II liftem, a w temacie ciągle o klimatroniku po II lifcie ;)

Opublikowano

Marioximus, na zdjęciu pokazałeś klimatronika przed II liftem, a w temacie ciągle o klimatroniku po II lifcie ;)

Zgadza się. Pisałem o tym wcześniej, że sprawa dotyczy A4 z roku 94. Nie chciałem zakładać nowego wątku, bo i tak można się już pogubić. Miałem nadzieję, ze ktoś pomoże...

Sprawa pewnie jest banalnie prosta dla kogoś kto "siedzi" w temacie.

Opublikowano

Mam problem z tym podświetleniem...

W beżowej jest już pod drugim pinem od lewej przewód szary z niebieskim paskiem, a w czarnej małej kostce nie ma pod pinem 1 od lewej żadnego przewodu.

Nie mając co przełożyć podłączyłem szary z niebieskim paskiem z podświetlenia grzania szyby tylnej pod pin 1 od lewej do czarnej kostki. Podświetlenie jest, ale ciągle mruga... Co mam zrobić, bo brak mi już pomysłów... :(

ja dzisiaj z ciekawości podłączylem plus pod stacyjce pod pin1 w czarnej kostce i panel nie mryga ale sie delikatnie zapal jak juz kluczyk przekrecisz a normalnie jak swiatła właczysz, a tak z ciekawosci klima wam sie normalnie załacza , bo mi cos niechce chulać
Opublikowano

:hi:

prosze o rade. co moze byc nie tak, ze mi slabo ogrzewanie chodzi po wymianie klimatronika na polift? :kox:

musisz podłączyć pod kompa z vagiem i trzeba zrobić nastawy w klimatroniku, żeby nauczył się na nowo pozycji klap, jak znajde gdzieś opis to podrzucę[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 15:59_________________________________________________Co do załączania klimy to nie wiem czy już opisywałem to, do rocznika 96 kompresor klimy załączany jest masą przy starym klimatroniku, a niestety po zmianie trzeba podać plus. Trzeba zciągnąć prawą lampę i tam przy chłodnicy od klimy jest czujnik ciśnienia, są tam cztery przewody, nas interesuje (chyba bo dobrze nie pamiętam) brązowy z białym paskiem. Trzeba go przeciąć, koniec tego kabla, który idzie doalej do więzki zostawiamy wolny, a ten koniec co idzie do czujnika podłączamy plus po stacyjce najlepiej też po bezpieczniku, ja u siebie pociągnąłem ze skrzynki ECU. I powinno załączać kompresor.

Opublikowano

Zrobiłem fotki jak wyglądają wtyczki klimatronika po I lifcie:

6f1c308a8141fae2m.jpg

d3955a46d9c4ad99m.jpg

c9d8dde30d7d3f9fm.jpg

f7179b5faf803c21m.jpg

Opublikowano

mam to samo jak u pawelwor ;s chialem przelozyc kabelki tak jak ktorys kolega opisywal wyzej, a tu zonk :confused4:

Opublikowano

Zrobiłem fotki jak wyglądają wtyczki klimatronika po I lifcie:

6f1c308a8141fae2m.jpg

d3955a46d9c4ad99m.jpg

c9d8dde30d7d3f9fm.jpg

f7179b5faf803c21m.jpg

To jest oryginalne ułożenie kabli ? Czy już po przeróbkach tak aby podświetlenie w klimatroniku poliftowym działało?

Opublikowano

Oryginalne, poza tym jednym przewodem, o którym napisałem na fotce. To są zdjęcia dla jedrusa4, aby rozgryzł poprawne przełożenie :wink4:

Opublikowano

Siema wszystkim.

Słuchajcie.

Dogadałem się z jednym elektronikiem i jak dobrze mu podam parametry to wykona dla nas gotowy isostat na12v.

Jeżeli ktoś się pisze to śmiało :>

Dodam, że go sam sprawdzę najpierw i wtedy dam znak.Też jestem laikiem wiec jak ja to połączę to raczej każdy da radę.

Będę pisał o postępach tego projektu.

Oto pytanie od Pana który to być może wykona.

Proszę odpowiedź jedrusa4 gdyż ja nie znam takich parametrów

Z ilu segmentów ma się składać ten isostat zależny (na ile klawiszy-przycisków) ?

Jaki prąd będzie musiał przełączać (wszystkie isostaty zwykłe mają styki do przełączania prądu do 1A a isostaty sieciowe do 2,5A).

Ile mają mieć końcówek -pinów do przylutowania przewodów czy do wlutowania do płytki drukowanej.Najkrótszy isostat ma 6 końcówek -pinów czyli może jednocześnie przełączać napięcie na dwa obwody niezależne a najdłuższy może mieć 24 końcówki-piny czyli może przełączać jednocześnie 8 obwodów.

Jeżeli ma być isostat zależny tzn. że musi się składać z kilku segmentó to proszę podać z ilu segmentów i jak mają być oddalone od siebie (obok siebie czy 5mm, czy 10mm od siebie

Opublikowano

No mnie tez czeka montaz,dostalem climatronic 2din,mam wszystkie kostki do niego.Tyle ze ja jeszcze problem z przeciwmgielnymi mam jak zalacze tylne to tak jak powinno byc zalacza sie dwa,ale jak zalacze przednie to tez sie zalaczaja dwa.Ale to ogarne.wiem ze jak nie bylo podswietlenia to trzeba zmienic kodowanie ze starego climatronica i w nowym te same wpisac i niby hula OKEJ!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...