wrzosu Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 tez jestem w trakcie zmiany na 1dni narazie. awaryjne zostawilem stare, tylko zmienilem przod, niestety nie zaopatrzylem sie w kostki to nowszych wlacznikow przeciwmglowych itp sprobuje kupic male wsuwki i pospinac w ten sposob. co do podwietlenia klimy tu jeszcze nie kombinowalem z tym podlaczylem narazie tak jak jest i hula.
jedrusa4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Koledzy, będę wdzięczny za pomoc w uruchomieniu podświetlenia przycisków w moim klimatroniku? Próbowałem zamienić piny w kostce, tak jak jest to opisane powyżej, ale nic to nie dało Otóż jest w moim autku zamontowany klimatronik z nowszej wersji, czyli podświetlany diodami a z tego co się orientuje, to w tym roczniku 94' były podświetlane żarówkami. Klimatyzacja ogólnie działa, ale nie ma właśnie podświetlenia przycisków. Auto takie już kupiłem, a właściciel tłumaczył, że wystarczy żarówki wymienić i ja naiwniak uwierzyłem Jak to ugryźć? - dzięki podeślij fotki a może coś poradze, u mnie też migało na początku ale mi się udało i paru innym osobom też
wrzosu Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 panowie, powiedzcie mi czy piny w kostkach przed i poliftowych do przeciwmgielnych sa jednakowe?? tzn czy ida w ttakiej samej kolejnosci
slepy Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Jak sie wyciąga klimatronik przy 2 din, on jest przykręcany? czy na jakichś zaczepach
Sqizzy Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Może ktoś zastosował inne rozwiązanie związane z tymi przyciskami od przeciwmgielnych? czy jedynym wyjściem jest robienie tego za pomocą isostatów.
wrzosu Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 prosze o rade. co moze byc nie tak, ze mi slabo ogrzewanie chodzi po wymianie klimatronika na polift?
jedrusa4 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Klimatronik przy 2din jest na zaczepach, trzeba go wyciągnąć najlepiej jak nie ma radia.
slepy Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Klimatronik przy 2din jest na zaczepach, trzeba go wyciągnąć najlepiej jak nie ma radia. no włąśnie o to chodzi, ze mam zamontowane 2 radia, 1din jakim cudem nie wiem, jedno wychodzi elegancko, a drugie trzyma się na jakimś zaczepie, i chciałem wyciągnąć klimkę żeby mieć lepszy dostęp
marioximus Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Koledzy, będę wdzięczny za pomoc w uruchomieniu podświetlenia przycisków w moim klimatroniku? Próbowałem zamienić piny w kostce, tak jak jest to opisane powyżej, ale nic to nie dało Otóż jest w moim autku zamontowany klimatronik z nowszej wersji, czyli podświetlany diodami a z tego co się orientuje, to w tym roczniku 94' były podświetlane żarówkami. Klimatyzacja ogólnie działa, ale nie ma właśnie podświetlenia przycisków. Auto takie już kupiłem, a właściciel tłumaczył, że wystarczy żarówki wymienić i ja naiwniak uwierzyłem Jak to ugryźć? - dzięki podeślij fotki a może coś poradze, u mnie też migało na początku ale mi się udało i paru innym osobom też Dzięki Kol. @jedrusa4 Nie wiem co mam sfotografować.... póki co, to mam takie zdjęcie, jak robiłem rozpoznanie: mogę wyciągnąć panel jeszcze raz i zrobić inne, jeśli trzeba.
pawelwor Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Marioximus, na zdjęciu pokazałeś klimatronika przed II liftem, a w temacie ciągle o klimatroniku po II lifcie
marioximus Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Marioximus, na zdjęciu pokazałeś klimatronika przed II liftem, a w temacie ciągle o klimatroniku po II lifcie Zgadza się. Pisałem o tym wcześniej, że sprawa dotyczy A4 z roku 94. Nie chciałem zakładać nowego wątku, bo i tak można się już pogubić. Miałem nadzieję, ze ktoś pomoże... Sprawa pewnie jest banalnie prosta dla kogoś kto "siedzi" w temacie.
dzoz3f Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Mam problem z tym podświetleniem... W beżowej jest już pod drugim pinem od lewej przewód szary z niebieskim paskiem, a w czarnej małej kostce nie ma pod pinem 1 od lewej żadnego przewodu. Nie mając co przełożyć podłączyłem szary z niebieskim paskiem z podświetlenia grzania szyby tylnej pod pin 1 od lewej do czarnej kostki. Podświetlenie jest, ale ciągle mruga... Co mam zrobić, bo brak mi już pomysłów... ja dzisiaj z ciekawości podłączylem plus pod stacyjce pod pin1 w czarnej kostce i panel nie mryga ale sie delikatnie zapal jak juz kluczyk przekrecisz a normalnie jak swiatła właczysz, a tak z ciekawosci klima wam sie normalnie załacza , bo mi cos niechce chulać
jedrusa4 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2010 prosze o rade. co moze byc nie tak, ze mi slabo ogrzewanie chodzi po wymianie klimatronika na polift? musisz podłączyć pod kompa z vagiem i trzeba zrobić nastawy w klimatroniku, żeby nauczył się na nowo pozycji klap, jak znajde gdzieś opis to podrzucę[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 15:59_________________________________________________Co do załączania klimy to nie wiem czy już opisywałem to, do rocznika 96 kompresor klimy załączany jest masą przy starym klimatroniku, a niestety po zmianie trzeba podać plus. Trzeba zciągnąć prawą lampę i tam przy chłodnicy od klimy jest czujnik ciśnienia, są tam cztery przewody, nas interesuje (chyba bo dobrze nie pamiętam) brązowy z białym paskiem. Trzeba go przeciąć, koniec tego kabla, który idzie doalej do więzki zostawiamy wolny, a ten koniec co idzie do czujnika podłączamy plus po stacyjce najlepiej też po bezpieczniku, ja u siebie pociągnąłem ze skrzynki ECU. I powinno załączać kompresor.
pawelwor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zrobiłem fotki jak wyglądają wtyczki klimatronika po I lifcie:
wrzosu Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 mam to samo jak u pawelwor ;s chialem przelozyc kabelki tak jak ktorys kolega opisywal wyzej, a tu zonk
Sqizzy Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zrobiłem fotki jak wyglądają wtyczki klimatronika po I lifcie: To jest oryginalne ułożenie kabli ? Czy już po przeróbkach tak aby podświetlenie w klimatroniku poliftowym działało?
pawelwor Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Oryginalne, poza tym jednym przewodem, o którym napisałem na fotce. To są zdjęcia dla jedrusa4, aby rozgryzł poprawne przełożenie
ardian6 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Siema wszystkim. Słuchajcie. Dogadałem się z jednym elektronikiem i jak dobrze mu podam parametry to wykona dla nas gotowy isostat na12v. Jeżeli ktoś się pisze to śmiało :> Dodam, że go sam sprawdzę najpierw i wtedy dam znak.Też jestem laikiem wiec jak ja to połączę to raczej każdy da radę. Będę pisał o postępach tego projektu. Oto pytanie od Pana który to być może wykona. Proszę odpowiedź jedrusa4 gdyż ja nie znam takich parametrów Z ilu segmentów ma się składać ten isostat zależny (na ile klawiszy-przycisków) ? Jaki prąd będzie musiał przełączać (wszystkie isostaty zwykłe mają styki do przełączania prądu do 1A a isostaty sieciowe do 2,5A). Ile mają mieć końcówek -pinów do przylutowania przewodów czy do wlutowania do płytki drukowanej.Najkrótszy isostat ma 6 końcówek -pinów czyli może jednocześnie przełączać napięcie na dwa obwody niezależne a najdłuższy może mieć 24 końcówki-piny czyli może przełączać jednocześnie 8 obwodów. Jeżeli ma być isostat zależny tzn. że musi się składać z kilku segmentó to proszę podać z ilu segmentów i jak mają być oddalone od siebie (obok siebie czy 5mm, czy 10mm od siebie
dzoz3f Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 bylem ostatnio na szrocie i wycielem cala wiazke z kostkami do klimatronika od lifta(99-01) od a4 jak bede mial chwile czasu to wrzuce zdjecia jak tam sa poukladane kable . a ktos probowal te podswietlenie z z tym plusem po stacyjce jak napisalem w poscie wyzej ?? http://images40.fotosik.pl/472/f231bf2d22ffd1f0m.jpg' alt='a>'>[/url]
vauxhall95 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 No mnie tez czeka montaz,dostalem climatronic 2din,mam wszystkie kostki do niego.Tyle ze ja jeszcze problem z przeciwmgielnymi mam jak zalacze tylne to tak jak powinno byc zalacza sie dwa,ale jak zalacze przednie to tez sie zalaczaja dwa.Ale to ogarne.wiem ze jak nie bylo podswietlenia to trzeba zmienic kodowanie ze starego climatronica i w nowym te same wpisac i niby hula OKEJ!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się