Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] Delkatne szarpniecja podczas jazdy


Jeffrey

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

A wiec tak Panowie podczas ruszania jest wszystko ok ale jak juz naprzyklad zmieniam na 2 bieg puszczam sprzeglo delikatnie przyspieszam to tak 3 sekundu po puszczeniu pedalu sprzegla wciskajac delikatnie gaz jest małe szarpniecje dzieje sie tak tylko przy delikatnym przyspieszani na wszystkich biegach co to moze byc wedlug Was autko jest w quattro czy macie tez takie objawy? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze Panowie macie ten sam problem co i Ja. Sam zastanawiam sie czy to moze byc wina filtra paliwa czy moze olej w skrzyni nadaje sie do wymiany. A czy to sie dzieje u was jak jest nagrzany silnik czy na zimnym tez?

Jesli udalo wam sie pozbyc tego problemu to z checia poslucham wszelkich porad.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś zatkany filtr i auto słabło pod górkę, bo paliwa za mało dostawał. Szarpania nie było. Przy walniętych poduchach powinno szarpać też podczas ruszania, wtedy silnik jest najbardziej ,,wyrywany'' :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Ja mam to samo i nie wiem co mam robić . Za miesiąc jadę wymienić olej w skrzyni ,bo rozmawiałem z paroma osobami i stwierdzili ,że jeżeli szarpnięć nie ma wtedy gdy nie jest rozgrzana skrzynia , a są gdy jest już rozgrzana no to potrzebna jest wymiania oleju w skrzyni. O poduszkach slinikowych nie pomyślałem , ale pierw robię wymianę oleju . Jeżeli wymiana oleju pomoże no super ,a jak nie no to będę wiedział co trzeba zrobić na 100 % .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie uporalem sie z problemem.

Otoz niewiem czy wy wymienialiscie swiece ? Ja tak i zaraz po tym problem sie pojawil. No wiec zacznijmy od tego ze wczoraj pojechalem do mechanika i stwierdzil ze takie szarpanie jest spowodowane wypadaniem zaplonu. Wiec zaczelismy ogladac swiece i cewki. Cewki byly ok. Swiece tez wygladaly na ok ale..no wlasnie tu jest ale. Zmierzylismy szczelnie na elektrodzie i co sie okazalo?? Ze zamiast wielkosci zalecanej przez audi miedzy 0.9mm a 1.1mm mialem 1.3 wiec zmiejszylismy szpare i wszystklo wrocilo do normy wiec sprawdzcie swoje swiece to moze byc powod;) mam nadzieje ze troche wam pomoge.

Pozdrawiam :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wasze autka ale gdy miałem bardzo zapchany filtr powietrza mi czasem auto potrafiło targnąc podczas zmiany biegów tiptronica... po wymianie filtra powietrza wszystkko wróciło do normy!! :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam w swojej B7 podobne objawy. Jest to quattro z 2-litrowym dieselem 140 kM. Sprawa jest o tyle ciekawa, że nie zdarza się to za każdym razem i dotyczy tylko biegu 2 i 3 w zakresie obrotów 2400-2600. Krótko przed tym podczas przyspieszania słychać bardzo delikatne, dziwne tarcie dobiegające chyba z okolic skrzyni a zaraz po tym następuje delikatne szarpnięcie lub dwa następujące po sobie. Dla mnie nie jest to szarpnięcie silnika lecz raczej napędu. Samo szarpnięcie nie niepokoi mnie tak, jak to delikatne tarcie, które słyszę przed. Proszę o jakąś radę lub jeśli można namiar na dobrego mechanika znającego się na napędzie quattro. Czy Jeffrey, Klaudiusz lub Matiz znaleźli u siebie jakąś przyczynę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...