Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Niestabilna dawka paliwa,problem z regulacją.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No może nie tyle co problem z ustawieniem,co magiczne jej samoistne zmienianie,na początku ustawiał mi to "mechanik",a wartość jej była 028,postanowiłem więc to zmienić w okolice 013-014,tak też ustawiłem,po kilkukrotnym odpaleniu auta dawka się nie zmieniła,po trasie wynoszącej 800km,stwierdziłem że telepie silnikiem na wolnych,po podpięciu vaga pokazało mi dawkę 006,no to klucze w rękę,i korekta na ok 018,no i wczoraj sprawdzam a tu 024 i o co kaman?,oczywiście przy ustawianiu temperatura silnika wynosiła w wagach 65.

P.S

Dla mnie w Vagach oznacza odczyt w grupie 000

Pytanie drugie,w Vagu,mess block,mamy coś takiego jak single reading,ktoś wie co oznaczają poszczególne kanały?

Opublikowano

A gdzie ty tą dawkę czytasz i skąd takie wartości ?? :shocked:

Opublikowano

Podłącz normalnego VAGa bo inaczej nikt Ci nie pomoże.

Opublikowano

Normalny vag.DO 09.94 diagnostyka jest ograniczona tylko grupa 000.Pozycja 4 odpowiada dawce paliwa.16-17 odpowiada 3mg w grupie 001.Dobrze dokrecili ci nastawnik??

Opublikowano

Dokręcałem sam,na tyle mocno że przy późniejszym odkręcaniu złamałem dwa torxy marki "torx",dopiero NEO sobie poradziło z odkręceniem,pozostaje podnoszenie dawki na raty,albo przepływomierz świruje?.

Opublikowano

Dokręcałem sam,na tyle mocno że przy późniejszym odkręcaniu złamałem dwa torxy marki "torx",dopiero NEO sobie poradziło z odkręceniem,pozostaje podnoszenie dawki na raty,albo przepływomierz świruje?.

U mnie nie dało się wyregulować dawki przez uszkodzony nastawnik.

Coś tam się nie wychylało w 100% tylko w 80% i dawkę dało się zmienić ale później znów się przestawiała, (mogę wkleić screena bo nie nie wiem jak ta część się dokładnie nazywa). Po podłączeniu do urządzenia sprawdzającego nastawnik, wyświetlał się komunikat "dobry", więc teoretycznie dobry nastawnik może być popsuty.

Opublikowano

Tak,tylko u mnie,jak próbowałem ustawić okolice 14,to zszedł do 006,podniosłem w okolice 17,to się przestawił na 24,i to trzyma do dzisiaj.Jest całkiem możliwe to co piszesz,bo jak kupowałem auto to miał padnięte czujniki,temp płynu,i niebieski od grzania świec,wymieniłem oba(nie odpalał już w trybie awaryjnym),ale moc miał tyle co fiat 126p,KTS wypluł po podłączeniu wtedy 12mg :shocked:,dlatego konieczna była korekta dawki do poprawnej wartości.

Opublikowano

Skad wiedziales ze mial po podlaczeniu 12mg jak masz ograniczona diagnostyke??

Ale pomijajac moze byc nastawnik rozwalony.Czujnik rsw moze tak mieszac,rozbierz i przeczysc go

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...