udy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam, Przedstawiam wykres po dzisiejszej wizycie u Rogalottiego, silnik 1.8turbo, ozn AMB wersja amerykańska, 170 km seryjne, modyfikacje: turbo K04-15 fmic by kolega z forum bakuś test pipe by bakuś tip dv forge 007 wtryski 380cc od s3 dla mnie jest po prostu rewelacja, nie sądziłem że aż tak odczuję różnice, auto ciągnie na wszystkich biegach jak szalone, jestem jeszcze w szoku. Rogalotti twierdzi że jeszcze da się coś wykrzesać ale będę musiał poprawić parę rzeczy wydech itp. Może zawita sam do tego wątku to powie co tam było nie tak bo sam mogę przekręcić, ogólnie jak widać na wykresie traci moc przy 5300 obr, spada doładowanie z 1bar na chyba 0,8bar. Nie wiem czy winną nie jest tu seryjna sprężynka w dv forge. :mysli: No ale to może poczekajmy niech się wypowiedzą specjaliści. Pozdro
bakuś Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 TP też masz od nas Masz zieloną czy żółtą sprężynkę w DV?
udy Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 już poprawiłem nie wiem wiesz musiałbym wykręcić :mysli: ale chyba jak zamawiałem forge to mówiłem że mam serię sprzedawcy ale to już dawno było :gwizdanie:
Buba Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 ladny wynik jak na k04, a wszyscy mowia ze do 220 tylko wystarczy
godski Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Bakuś, Udy ile kosztuje test pipe i co zrobić z drugą sondą? Czy ten test pipe podejdzie do B7 BFB 163 KM ?
bakuś Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Bakuś, Udy ile kosztuje test pipe i co zrobić z drugą sondą? Czy ten test pipe podejdzie do B7 BFB 163 KM ? U nas TP kosztuje 389 pln + jakiś rabacik dla użytkownika forum... no i do BFB pasuje bez problemu. A drugą sondę można założyć na tzw. oszukiwaczu tj. specjalnej tulejce dystansowej albo programowo ją wyłączyć.
udy Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Rogal mi ja wyłączył, tak samo jak evap
Thom4s Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 To w końcu lepiej ją wyłączyć czy wkręcać tuleję - oszukiwacz?
bakuś Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Taniej jest zamontować oszukiwacz, ale sprawdza się on aż lub jedynie w 90% przypadków. Wyłączyć jest ją po prostu wygodniej.
Thom4s Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Taniej jest zamontować oszukiwacz, ale sprawdza się on aż lub jedynie w 90% przypadków. Wyłączyć jest ją po prostu wygodniej. Czyli radzisz najpierw spróbować z tuleją, ewentualnie później wyłączyć.
udy Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 jeżeli w planach masz i tak i tak chip to nie montuj tulei tylko poproś o to tunera, teraz drugą sondę mam zupełnie odłączoną.
udy Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 no odłączył mi ją fizycznie a następnie wyłączył w kompie, tak jak by jej wogóle już nie było, żadnych błędów już nie mam,
bakuś Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 jeżeli w planach masz i tak i tak chip to nie montuj tulei tylko poproś o to tunera, teraz drugą sondę mam zupełnie odłączoną. Dokładnie. Szkoda kasy dwa razy wydawać.
udy Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 Oj dzisiaj wyjebalo pierwszy check, nie mam lapka przy sobie ciekawe cóż to będzie [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2010, 07:42_________________________________________________znowu evap i coś z akumulatorem, evap jakiś nowy rodzaj tego błędu, znowu gdzieś widzi jakiś wyciek, evap pump small leak coś takiego, trzeba będzie rzeźbić dalej...
wampir Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A mozna wiedziec jak sie skonczyl temat ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się