Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] 1.8t po wizycie w MR Motors


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Przedstawiam wykres po dzisiejszej wizycie u Rogalottiego, silnik 1.8turbo, ozn AMB wersja amerykańska, 170 km seryjne,

modyfikacje:

turbo K04-15

fmic by kolega z forum bakuś

test pipe by bakuś

tip

dv forge 007

wtryski 380cc od s3

ziF40.jpg

dla mnie jest po prostu rewelacja, nie sądziłem że aż tak odczuję różnice, auto ciągnie na wszystkich biegach jak szalone, jestem jeszcze w szoku.

Rogalotti twierdzi że jeszcze da się coś wykrzesać ale będę musiał poprawić parę rzeczy wydech itp. Może zawita sam do tego wątku to powie co tam było nie tak bo sam mogę przekręcić, ogólnie jak widać na wykresie traci moc przy 5300 obr, spada doładowanie z 1bar na chyba 0,8bar. Nie wiem czy winną nie jest tu seryjna sprężynka w dv forge. :mysli: :mysli: :mysli:

No ale to może poczekajmy niech się wypowiedzą specjaliści.

Pozdro

Opublikowano

TP też masz od nas :tongue4:

Masz zieloną czy żółtą sprężynkę w DV?

Opublikowano

już poprawiłem :)

nie wiem wiesz musiałbym wykręcić :mysli: :mysli: ale chyba jak zamawiałem forge to mówiłem że mam serię sprzedawcy ale to już dawno było :gwizdanie:

Opublikowano

Myślę, że to dobry trop. :good:

Opublikowano

ladny wynik jak na k04, a wszyscy mowia ze do 220 tylko wystarczy

Opublikowano

Bakuś, Udy ile kosztuje test pipe i co zrobić z drugą sondą? Czy ten test pipe podejdzie do B7 BFB 163 KM ?

U nas TP kosztuje 389 pln + jakiś rabacik dla użytkownika forum... :wink4::naughty: no i do BFB pasuje bez problemu. :good:

A drugą sondę można założyć na tzw. oszukiwaczu tj. specjalnej tulejce dystansowej albo programowo ją wyłączyć.

:hi:

Opublikowano

Rogal mi ja wyłączył, tak samo jak evap

Opublikowano

To w końcu lepiej ją wyłączyć czy wkręcać tuleję - oszukiwacz?

Opublikowano

Taniej jest zamontować oszukiwacz, ale sprawdza się on aż lub jedynie w 90% przypadków. Wyłączyć jest ją po prostu wygodniej. :good:

Opublikowano

Taniej jest zamontować oszukiwacz, ale sprawdza się on aż lub jedynie w 90% przypadków. Wyłączyć jest ją po prostu wygodniej. :good:

Czyli radzisz najpierw spróbować z tuleją, ewentualnie później wyłączyć.

Opublikowano

jeżeli w planach masz i tak i tak chip to nie montuj tulei tylko poproś o to tunera, teraz drugą sondę mam zupełnie odłączoną.

Opublikowano

Nie będą wyskakiwać błędy w WAGu?

Opublikowano

no odłączył mi ją fizycznie a następnie wyłączył w kompie, tak jak by jej wogóle już nie było, żadnych błędów już nie mam,

Opublikowano

jeżeli w planach masz i tak i tak chip to nie montuj tulei tylko poproś o to tunera, teraz drugą sondę mam zupełnie odłączoną.

Dokładnie. Szkoda kasy dwa razy wydawać. :good:

Opublikowano

Oj dzisiaj wyjebalo pierwszy check, nie mam lapka przy sobie ciekawe cóż to będzie :confused4:[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2010, 07:42_________________________________________________znowu evap i coś z akumulatorem, evap jakiś nowy rodzaj tego błędu, znowu gdzieś widzi jakiś wyciek, evap pump small leak coś takiego, trzeba będzie rzeźbić dalej...

Opublikowano

I jak temat? Ogarniete graty?

Opublikowano

Samochód dawno sprzedany.:grin:

Opublikowano

A mozna wiedziec jak sie skonczyl temat ? :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...