przemojaw Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam chciałem się dokładnie dowiedzieć czy błąd 575 ciśn w kolektorze ssącym może być spowodowane tym że muszę wyczyścić turbawke. Mechanik u którego byłem zadzwonił po kolegę który mi podłączył kompa i wywaliło ten błąd chwile grzebał przy silniku przy turbo i kazał co chwile gazować chyba sprawdzał czy sztanga się rusza a później powiedział że się zacina i to będzie wina właśnie turbo. Mechanik posprawdzał czy jest wszystko szczelne " bardzo szybko" i powiedział że z dolotem tak jak z innymi rurkami rurami jest ok. Chciałem zapytać czy warto dawać mu 150 zl za to że mi to wyczyści i mówił że robił to nie raz także mam nadzieję że zrobi to dobrze i będzie grało pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam chciałem się dokładnie dowiedzieć czy błąd 575 ciśn w kolektorze ssącym może być spowodowane tym że muszę wyczyścić turbawke. Mechanik u którego byłem zadzwonił po kolegę który mi podłączył kompa i wywaliło ten błąd chwile grzebał przy silniku przy turbo i kazał co chwile gazować chyba sprawdzał czy sztanga się rusza a później powiedział że się zacina i to będzie wina właśnie turbo. Mechanik posprawdzał czy jest wszystko szczelne " bardzo szybko" i powiedział że z dolotem tak jak z innymi rurkami rurami jest ok. Chciałem zapytać czy warto dawać mu 150 zl za to że mi to wyczyści i mówił że robił to nie raz także mam nadzieję że zrobi to dobrze i będzie grało pozdrawiam ma racje ale dla pewności zrób logi dynamiczne
przemojaw Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 logów nie mam jak na razie jak zrobić a ten koleś sprawdzał na zapalonym silniku czy wszystko gra wyglądało to tak jakby się na tym bardzo znał mówił coś o sprawdzaniu wartości ale to raczej nie to samo jak będę miał jak zrobić logi to wstawię ps. innych błędów nie pokazywało tylko ten. Wczoraj przegoniłem autko na a4 a przed tym rozruszałem też sztangę
piotrus400 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam. Zrób logi. Może się mylę ale coś tanio chce za wyczyszczenie turbawki. Może chce Cię naciągnąć. W mojej miejscowości biorą od 450 wzwyż za czyszczenie. Trochę czasu trzeba temu poświęcić. Najlepiej jak byś sam to zrobił. No ale trzeba się wykazać minimalnymi zdolnościami mechanicznymi.
darkopolo Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam. Zrób logi. Może się mylę ale coś tanio chce za wyczyszczenie turbawki. Może chce Cię naciągnąć. W mojej miejscowości biorą od 450 wzwyż za czyszczenie. Trochę czasu trzeba temu poświęcić. Najlepiej jak byś sam to zrobił. No ale trzeba się wykazać minimalnymi zdolnościami mechanicznymi. Same czyszczenie trwa max.45 min.Najwięcej problemu jest z wyciągnieciem turbulum,jeżeli 150pln za samo czyszczenie to ,a jak z wyjęciem to mechanik albo słabo się ceni albo chce cię naciągnąć(bez wyjęcia turbiny na stół nie da się jej wyczyścić).
piotrus400 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dokładnie miałem na myśli z wyjęciem. Bo jak wyciągniesz sam to po co nosić do mechaniora.
goldi Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Coś za tanio bierze ten mechanik koleś teraz w skodzie oktawi za czyszczenie zapłacił 600 zł ale jeśli ci za tą kasę zrobi to jak najbardziej jak nie potrafisz sam
vauxhall95 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 U mnie w regionie 300-350zł.Za 600 to turbo drugie mozna dostac przy dobrych wiatrach juz z AWX.Jaki z tego moral nie daj mechanikowi zarobic i kup sobie za to zgrzewke piwa i zrob to sam :good:
Sztomel Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 z mechanikiem można iść na umowę - czyści za tę kasę ale pod warunkiem, że przy Tobie (oczywiście z demontażem bo jeśli nie to niech się ...). Cena śmieszna ale kto wie co go może tam pilić.
przemojaw Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 widze że już troche opinii jest byłem u niego przed chwilką i zapytałem go na ile takie czyszczenie mi starczy odpowiedział że nikt jeszcze do niego z reklamacją nie przyjechał i jak tu kolega napisał przyjdę po godzinie do niego i zobacze jak mu idzie bo już mu zaznaczyłem że przyjdę i nie ma z tym żadnego problemu zobaczymy a jak wracałem dziś do domku to znowu mi się zamulił tzn stracił moc ale jutro po czyszczeniu napiszę co i jak i oczywiście będę się temu przyglądał może się czegoś naucze he he
piotrus400 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Ta cena to z wyjęciem??? Turbawki
przemojaw Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 No raczej tak nie wiem jak by się ją mogło wyczyścić bez wyjęcia właśnie niedawno oddałem autko mechanikowi ma jeszcze przede mną inne autko więc trochę później pójdę do niego zobaczyć i przy okazji podkleję sobie deskę koło szyby bo troszkę puściła na całej długości
goldi Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Przy okazji to wyrzuć katalizator ze środka bo jeśli jest zapchany to te czyszczenie na długo ci nie pomorze u mnie też odcinało na sekundę autko przy 3 tyś obrotów ale pożomnie je przegoniłem i problem znikł i błedów na kompie nie ma
przemojaw Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam ponownie ja już po czyszczeniu turbawki oraz egr i wymienieniu 2 łożysk z tyłu za wszystko 280zl. Jak kolega "goldik" napisał nie wyprułem kata nie wiem może to błąd ale autko śmiga teraz jak nigdy. A wyrzucenie kata ze środka znaczy że mam puszkę wybebeszyć. Wiesz pytałem się jego i powiedział mi, że będzie głośniej chodził on jest tego zdania że jak coś w aucie jest to do czegoś musi służyć ale potwierdził to jak mu powiedziałem, że turbawka odetchnie bez kata
groszek27 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 15 letni kat służy tylko jedynie zamuleniu i niczemu więcej. Jak go wywalisz to podczas jazdy i przyspieszania będziesz słyszał przyjemny świst turbo nic więcej Piszę z autopsji Pamiętaj że bebechy z kata są wartościowsze niż operacja wycięcia i wspawania rurki tak że nie daj się przerobić że ktoś Ci zrobi to w zamian za bebechy. Dodatkowo możesz zaślepić egr
piotrus400 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Ten mechanior to chyba dla caritasu działa. Szkoda że u mnie nie ma takich cen
przemojaw Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2010 Szczerze mówiąc to nawet nie wiem ile mam wołać za tego kata i też nie pytałem się go ile by to kosztowało. Nie chce tutaj pisać na temat kata za dużo bo to inny wątek ale mam rozumieć że puszka zostaje i w środek puszki rurka i turbawka odpoczywa mam ładny gwizdeczek i nic po za tym
groszek27 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Tu możesz trochę poczytać na temat wycięcia kata: http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_wydechowy/odp_b5_afn_wycinanie_katalizatora_w_dieslu_czy_nie_bedzie_kopcil-t40779.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się