kandrzej Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Witam, Zakupiłem na allegro kabel, vag. Podłączyłem pod kompa auto i wyszedł taki błąd: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 558 D Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached – Intermittent Co on oznacza i czy mogę bez obaw go wykasować/ktoś wykasował błędy i auto przestało jeździć w jednym z wcześniejszych postów/? Jeszcze jedno pytanie co może być nie tak w związku z tym błędem, co do wymiany się nadaje, jaki czujnik,element? Objawy:samochód nie ma mocy, nie czuć tych 180km. Wiem co posprawdzać:przepływomierz, N75, WG, DV. Czy ten błąd ma coś wspólnego z nimi? Jutro zrobię logi dynamiczne grup:003,008,011 czy jeszcze jakieś? Pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Problem z doladowaniem,jak najbardziej kasuj.Po to jest vag
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji. Możliwe przyczyny: - uszkodzony zawór magnetyczny N75 ograniczenia ciśnienia doładowania - połącznia węży układu dolotowego (zamienione lub źle osadzone) Skutki: - Brak mocy, utrudniony rozruch, niewłaściwa praca silnika. Sposób usunięcia usterki: - sprawdzić zawór magnetyczny N75 - sprawdzić układ regulacji ciśnienia doładowania z turbosprężarką.
kandrzej Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dziekuję Panowie za szybką reakcję. Jutro wykasuję ten błąd i posprawdzam wszystko. Mam nadzieję ze autko ożyje niebawem... Chciałbym założyć lpg ale najpierw benzynę trzeba doprowadzić do ładu. Jeszcze raz dzięki. PS. Przed wymianą rozrządu tego błędu nie było /wszystkie błędy zostały wykasowane - przed kupnem samochodu sprawdzałem silnik na kompie/, pojawił się dopiero po wymianie, jak odebrałem samochód pokazał się. Czy może mechanicy coś źle połączyli/uszkodzili?
Dev Opublikowano 15 Czerwca 2010 Opublikowano 15 Czerwca 2010 bardzo mozliwe ze gdzies jest nieszczelnośc i dlatego pojawił sie bład przed montazem junkersa sprawdz poprawnosc działania sondy lambda
kandrzej Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2010 Wykasowałem ten błąd, sprawdziłem przewody-wydają się ok. Wydaje mi się że silnik lepiej chodzi, szybciej się zbiera. Przejechałem ok 20km i błąd się nie pojawił. Po jakim czasie może się ukazać ponownie-jeśli coś jest nie tak? Pojadę wieczorem na autostradę i porobię logi dynamiczne.[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2010, 17:17_________________________________________________Jednak nie wszystko ok. Dzisiaj ponownie pojawił się ten sam błąd /575/.Wykasowałem go i pojechałem zrobić logi, poźniej sprawdziłem i pojawił się kolejny raz. Zrobiłem logi grup 2,8,11 Proszę o sprawdzenie ich, czy oprócz zaworu N75 i szczelności dolotu coś jeszcze jest nie tak. 19 June 2010 14:08:39 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 8D0 907 558 D Group A: '002 RPM Time Time Mass Flow TIME STAMP /min ms ms g/s 0.50 1120 3.75 7.99 13.54 1.64 1280 4.05 7.99 16.67 2.79 1440 4.25 8.25 19.72 3.92 1640 4.40 8.42 23.06 5.04 1800 4.40 8.50 25.56 6.18 2000 4.55 9.35 29.09 7.30 2160 4.65 9.01 32.29 8.42 2360 4.60 8.93 34.79 9.57 2560 4.60 8.84 37.57 10.69 2720 4.80 9.52 41.94 11.83 2920 4.95 9.95 46.46 12.96 3120 5.15 10.29 51.39 14.08 3320 5.10 10.03 54.37 15.22 3480 5.00 9.95 56.04 16.35 3680 4.95 9.86 58.12 17.49 3880 4.90 9.95 60.42 18.61 4040 4.85 10.12 62.36 19.75 4160 4.85 10.20 64.44 20.87 4320 4.90 10.46 67.29 22.00 4440 4.95 10.88 70.56 23.12 4600 5.10 11.48 74.58 24.26 4760 5.15 11.82 78.33 25.39 4880 5.25 12.33 82.64 26.51 5080 5.50 13.26 89.44 27.66 5240 5.60 13.86 94.23 28.78 5400 5.65 14.20 97.50 29.92 5560 5.65 14.37 100.48 Group B: '008 Time Lambda Lambda TIME STAMP ms % % 0.88 7.57 0.0 0.0 TankVent ON 2.02 8.33 0.0 0.0 TankVent ON 3.16 8.59 0.0 0.0 TankVent ON 4.31 8.50 0.0 0.0 TankVent ON 5.43 8.93 0.0 0.0 TankVent ON 6.55 8.76 0.0 0.0 TankVent ON 7.68 8.84 0.0 0.0 TankVent ON 8.80 8.84 0.0 0.0 TankVent ON 9.94 9.44 0.0 0.0 TankVent ON 11.07 9.35 0.0 0.0 TankVent ON 12.21 9.86 0.0 0.0 TankVent ON 13.33 9.95 0.0 0.0 TankVent ON 14.45 9.52 0.0 0.0 TankVent ON 15.60 9.27 0.0 0.0 TankVent ON 16.72 9.86 0.0 0.0 TankVent ON 17.86 9.95 0.0 0.0 TankVent ON 18.99 10.12 0.0 0.0 TankVent ON 20.11 10.29 0.0 0.0 TankVent ON 21.23 10.63 0.0 0.0 TankVent ON 22.38 11.05 0.0 0.0 TankVent ON 23.49 11.48 0.0 0.0 TankVent ON 24.64 12.07 0.0 0.0 TankVent ON 25.78 12.75 0.0 0.0 TankVent ON 26.90 13.43 0.0 0.0 TankVent ON 28.03 14.03 0.0 0.0 TankVent OFF 29.17 14.20 0.0 0.0 TankVent OFF 30.30 14.45 0.0 0.0 TankVent OFF Group C: '011 RPM Time Speed Fuel Consump. TIME STAMP /min ms km/h l/h 1.25 1200 3.90 28.2 4.90 2.39 1400 4.20 33.3 5.46 3.54 1560 4.35 37.1 6.72 4.68 1720 4.35 41.0 8.40 5.80 1920 4.55 44.8 9.80 6.93 2120 4.65 49.9 10.36 8.05 2280 4.60 55.0 10.22 9.19 2480 4.55 58.9 11.62 10.32 2680 4.75 64.0 12.88 11.44 2840 4.90 67.8 13.02 12.58 3040 5.10 73.0 16.10 13.71 3240 5.15 76.8 18.06 14.83 3440 5.05 81.9 17.64 15.97 3640 4.95 85.8 19.18 17.11 3800 4.85 90.9 20.58 18.24 3960 4.85 94.7 21.00 19.36 4120 4.85 98.6 22.82 20.48 4240 4.85 101.1 23.52 21.62 4400 4.95 105.0 26.04 22.75 4560 5.05 108.8 29.12 23.87 4680 5.15 112.6 29.82 25.02 4840 5.25 115.2 31.08 26.14 5040 5.45 119.0 35.00 27.28 5200 5.60 124.2 35.70 28.42 5360 5.65 128.0 35.70 29.54 5520 5.65 131.8 35.70 30.67 5680 5.65 137.0 35.70
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się