Leon1973 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Witam, mam pytanie do użytkowników opon Pirelli P7 205/55/16 czy wasze opony są też takie głośne, bo moje to tragedia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowol 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Na Pirelli P7 jeżdżę 3 sezon i mogę o tych oponach powiedzieć wszystko (głównie pozytywy) tylko nie to że głośne....chyba ze po "głośnym" asfalcie jade Opony chodzą cichutko nawet przy większych prędkościach. Być może trafił Ci się jakiś trafny egzemplaż.... ...albo problem nie tkwi w oponach - moze masz jakiś problem ze zbieżnościa albo łozyska juz nie dają rady... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stiven 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Ja również użytkuje opony pirelli p7 ogólnie głośne nie są, ale troszkę głośniejsze niż dunlop sp sport. Sprawdź może są wyząbkowane albo w inny sposób coś z nimi nie gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon1973 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Sprawę głośnych opon rozwiązałem. Zawieszenie i łozyska są O.K. Więc nie dałem za wygraną. Email, tel. do Pirelli. Po spotkaniu z rzeczoznawcą technicznym Pirelli, stwierdzono że opony zaczęły ząbkować (po przejechaniu około 1500 km, były nowe). Analiza taka, że ząbkowanie nie jest wadą opon i reklamacji takiej firma nie uzna, a przyczyną mogą być : zawieszenie, łożyska i tak dalej, ale też opony które nie chcą współdziałać z danym samochodem. Mam Avant więc zawieszenie twardsze i do tego wielowachaczowe. Po dłuższej rozmowie z facetem,jednak dopatrzył się na jednej z nich jakieś wady technicznej :>. i opony zostaną wymienione na nowe. Nadmieniam że opony ząbkowały mi tylko na przodzie i tylko te będą wymienione. Nie chcę znowutych P7 tylko zastanawiam się nad innymi żeby nie spotkało mnie to samo . Co polecacie na przód do mego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario_77 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Ja tez śmigam na P7 drugi sezon i zjeżdżam je od nowości. Nalatałem na nich około 30tyś i nic się z nimi nie dzieje a powodzie idą jak po suchym także ja sobie chwalę!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryleks 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Na P6 i P7 również nie miałem problemów w starszej B5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bopss 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Jeden sezon używałem P7 i szczerze mówiąc to nie mam im nic do zarzucenia,dobrze się sprawowały. Musiałem wymienić ze względu na zakup nowych felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam W poprzednim aucie miałem P7 no i po około 20 000 strasznie głośne się stały. Powód - poząbkowane opony. Natomiast jeśli chodzi o właściwości jezdne to byłem zadowolony z tych opon. _______________ Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb007 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 O P7 to słyszałem pozytywne opinie ja jeżdżę od marca na P7 Cinturato i jak narazie rewelka, ciche, świetnie trzymają więc polecam. Co do ząbkowania to bieżnik jest tak skonstruowany aby to zjawisko albo zlikwidować albo przynajmiej ograniczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarko 9 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Również użytkuję P7 - rewelka A tyrane są dość mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczko 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 A ja sobie kupiłem właśnie zimówki Pirelli SotoZero - ktos jezdzil na tych zimowkach ? jakie wrazenia ? _________________ giełda samochodowa i moto giełda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czesia 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Zrobiłem na tych oponach 5 tyś km,jak narazie złego słowa nie mogę o nich powiedzieć, najlepsze opony jekie miałem jeżeli chodzi o jazdę na mokrym, narazie nic nie ząbkuję po prostu cisza, zobaczę jak będzie dalej, zastanawiam się tylko czy nie przełożyć po 10 tyś przednie koła na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawko 08 0 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Dobre,zacne oponki.Moge polecic w ciemno.Wazne by na oponie pisalo Germany a nie jakies EU czy Espania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 lepsze od sotto zero jest tez pirelli ale model CARVING Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soobolek 0 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Moje Pirelli P7 były głośne z tego powodu że środek opony był bardziej zużyty niż boki poprzez zbyt duże ciśnienie w kołach. Poza tym trakcyjnie to rzeczywiście fajna opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Moje Pirelli P7 były głośne z tego powodu że środek opony był bardziej zużyty niż boki poprzez zbyt duże ciśnienie w kołach. Poza tym trakcyjnie to rzeczywiście fajna opona. powiem ci zec wszystkie pirelki sie tak zuzywaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tyczkarz 0 Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 jeżdżę 2 sezon p7 polecam....ciche i niezle kleja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sm402 1 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 odświeżę może temat, idzie wiosna czas na zmiany wczoraj zmieniłem opony na letnie właśnie pirelli P7, które będę użytkował 2 sezon przed montażem stwierdziłem, że opony są asymetryczne jednakże wewnętrzny bieżnik niestety nie (zaznaczyłem go na zdjęciu) a co za tym idzie przełożenie opony z prawej na lewą stronę sprawi że te wcięcia bieznika będą z prawej inaczej i z lewej inaczej, chcę zapytać czy ma to jakieś znaczenie, czy nie, bo stwierdzam, że na zimowych oponach miałem mniejsze zużycie paliwa( ten sam odcinek i niższe temperatury), a na letnich P7 niestety z trudem osiągam 7.1 przy bardzo spokojnej jeździe. tak więc czy ta wewnętrzna część bieżnika jest skonstruowana tak, że nie ma różnicy w którą stronę skierowane są te "elki"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się