Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Nie wchodzi na obroty + inne objawy, błąd 0550


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

moje a4 ma taki problem:

jak jest zimny, to nie wchodzi na obroty (max. 2-2,5 tys.)

jak się rozgrzeje to generalnie jedzie, ale zdarza się też przytnie przy 2 albo przy np. 3 tys. obrotów.

zaczęło się jakiś tydzien temu przymuleniem w trakcie jazdy (ciepły silnik, czwarty bieg, obroty ok. 2 tys. - przymulił na kilkanaście sekund i puścił a od następnego dnia objawy jak wyżej).

wyskakuje błąd 05500 - ustawienie kąta wtrysku (ale nie wiem jaki jest kąt ustawiony - bład zczytany "przy okazji" w wasztacie).

dodatkowe informacje - może się przydadzą:

- auto czasami dziwnie "warczy" przez chwilkę podczas przyspieszania w okolicy 1500-1800 obrotów (pojawiało się sporadycznie zimą przy zimnym silniku, teraz pojawia się częściej, także na ciepłym

- kilka dni przed wystąpieniem problemów był wymieniany rozrząd, a następnie ustawiony kąt wtrysku (bo auto ciężko paliło na zimnym silniku - niestety nie znam wartości starych i nowych)

- auto odpala normalnie na ciepło i zimno, nie dymi

co do "warczenia" wydaje mi się, że to mogą być zapieczone kierownice turbiny?

co do błędu 05500 mechanik powiedział, że trzeba koniecznie sprawdzić pompę wtryskową - prawidłowo?

Czy przy takich objawach warto robić logi, czy odrazu dać pompę do sprawdzenia (może to tylko złe ustawienie kąta wtrysku?)

co radzicie?

Opublikowano

Witam mam identyczny problem i od razu moje pytanie jak sobie z tym poradziłeś bo geniusze mechanicy w mojej okolicy rozkładają ręce i chcą metodą prób i błędów wymieniać części. Od razu mówię że pod kompem nic nie wyskoczyło. Pozdrawiam

Opublikowano

na moje oko regulator kata wtrysku,ale o 2.5 niech sie wypowiedza ci co sie na nich lepiej znaja

Opublikowano

Mi po wyskoczeniu tego błędu mechanik stwierdził że do wymiany są uszczelniacze w pompie i się zapowietrzał [nie chciał palić] Po naprawie samochód jak nowo narodzony :)

Opublikowano

CZEKAM NA DALSZE PROPOZYCJE z tego co się orientuje to częsty problem właścicieli tego motoru a prześledziłem fora

a jedyne odp to podłącz pod VAG tak jak by problem miał zniknąć ja byłem u paru magików z kompem zawsze ok tylko że 50-dych z kieszeni miej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...