Armi 2 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 A nie lepiej poszukać wcześniej przyczyny tego wyższego spalania przed programem? Może coś jest nie tak ? hmm Nigdy nie było lepiej :gwizdanie: Wtryski 216, większa dawka paliwa i moja ciężka noga = wysokie spalanie. Dlatego chce to wszystko zestroić. I nie spodziewam się spalania 5l (tak jak kiedyś) ale 6-7 przy spokojnej jeździe. A nie normalnie 8 a przy dynamicznej jeździ 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 u mnie na obojętnie jakim setupie, średnio między 5,5 a 7,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 u mnie na obojętnie jakim setupie, średnio między 5,5 a 7,5 dokłądnie jest u mnie, jak jeżdze normalnie to spalanie jak w serii, jak się wstawia to wiadomo, wieksze wtryski, dawki........wiecej musi spalic FMIC to podstawa od której należy zacząć mody, nie wyobrażam sobie +-180KM w TDIku bez tego, gotowanie silnika na zamówienie jak zdrowy silnik to i na 216 z 11 wykręci ponad 180KM, zalezy jaka turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 u mnie na obojętnie jakim setupie, średnio między 5,5 a 7,5 dokłądnie jest u mnie, jak jeżdze normalnie to spalanie jak w serii, jak się wstawia to wiadomo, wieksze wtryski, dawki........wiecej musi spalic FMIC to podstawa od której należy zacząć mody, nie wyobrażam sobie +-180KM w TDIku bez tego, gotowanie silnika na zamówienie jak zdrowy silnik to i na 216 z 11 wykręci ponad 180KM, zalezy jaka turbina lapek - ile wyniósł Cie FMIC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 FMIC - 494 orurowanie+złączki - 307 spawanie rur do fmica - 70 malowanie proszkowe rur - 30 robota - 0 ------------------------------ 901zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ywnk 0 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 rób program, dobrze autku zrobi [br]Dopisany: 08 Lipiec 2010, 00:07_________________________________________________rób program i zmieniaj hamulce, to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Zaklepałem już turbinę AWX od kolegi z forum. Już nie mogę się doczekać zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Zaklepałem już turbinę AWX od kolegi z forum. Już nie mogę się doczekać zmiany Trzeba było kupić odrazu BRD na tej z AWX więcej jak 170-175km nie zrobisz. W PDku na turbinie z AWX i pompkach AL cieżko zrobić 180Km a układ paliwowy w takim wypadku jest sporo wydajniejszy od twojego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Trzeba było kupić odrazu BRD na tej z AWX więcej jak 170-175km nie zrobisz. masz mój przykład, miałem awx i co..... został niedobór dziś przyszła brd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Ja tam w Adama wierze setup będzie miał podobny do Łapka, wiec powinien przekroczyc 170kuca bez problemu, kwestia sprzęgła jak to zniesie, czy do domu będzie mógł chociaż dojechać po strojeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 mam sprzeglo seryjne i daje rade,mam ponad 400nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 mam sprzeglo seryjne i daje rade,mam ponad 400nm Kwestia dobrze rozłozonego momentu widocznie Piotrek ty to mógłbyś sie w końcu pochwalic wykresikiem tego twojego 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 mam sprzeglo seryjne i daje rade,mam ponad 400nm Kwestia dobrze rozłozonego momentu widocznie Piotrek ty to mógłbyś sie w końcu pochwalic wykresikiem tego twojego 1.6 nie ma sie czym chwalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 sprzęgło jak jest w dobrym stanie to wytrzyma bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Dla mnie na chwilę obecną 180KM to maks a i ze 170KM z płaskim momentem (na wykresie) będę zadowolony. Na razie nie mam funduszy na BRD i nowe sprzęgło. Całkiem niedawno dałem 2,5k na pompę i wtryski :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 skup się na momencie, mi się teraz bardziej podoba jazda a mam 20nm mniej niż wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Kusi mnie to BRD ale "żona" mnie na ziemię sprowadza bo mam też inne wydatki i kredyt na głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 spokojnie.. ja na brd odkładałem chyba z rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 8 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Na razie będzie AWX a jak dozbieram kaski to będzie BRD. W końcu turbinę AWX łatwiej sprzedać niż AFN. Aju, a kiedy do GoodHope jedziesz? Ja chyba pojadę niedługo, zamontuje turbo i jadę na program. Później będzie FMIC i BRD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 teraz jadę na ponad tydzień nad morze, później rezam fmic i karbonexy kolega zamontuje mi turbinę i będę jechał na strojenie, myślę że nie wcześniej jak połowa przyszłego miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się