mrogal 3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witka, proszę o pomoc w imieniu kolegi SoMeS bo chopaczyna ma problema Cytuję: Miałem dzisiaj nieciekawą sytuację. Wyjeżdżałem z pracy, przejechałem około 100-200m bardzo spokojnie po czym samochód zgasł i już nie pali. Rozrusznik kręci, przekaźniki, bezpieczniki sprawdzone, elektrozawór na pompie chodzi, pompa cyknie przy przekręceniu zapłonu, rozrząd sprawdzony, paski sprawdzone, komputer sprawdzony, immo sprawdzone a vag nic nie pokazuje... Rozpiąłem przewody paliwowe przy ścianie grodziowej i doszedłem do tego że paliwo tamtędy nie idzie. Pytanie teraz.. czy nie mam czasem wersji z pompką w baku? Gdzie takie pompki się znajdowały? Zlokalizowałem coś podobnego z 2oma wężami pod nadkolem przy baku.Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?Będę wdzięczny za każdą pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 może nie ma paliwa a tak poważnie to widać że sie paliwo nie dostaje do silnika , z tego co wiem to AFNy nie miały pompy w baku , także winna może być pompa wtryskowa , albo zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PARAF 1 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło też bym na to stawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło też bym na to stawiał dodatkowo po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy i odkręceniu wtrysku pompa pompuje aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Może syf zassał do przewodu, a do czujnika dostaniesz sie przez bagażnik. Sam już dwa razy czyściłem czujnik, do którego dochodzą dwa przewody. Jeden do pompy, a drugi powrót nadmiaru paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Sprawdź czy odpala na samostart :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger017 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Kolego też tak miałem . Wymieniłem filtr paliwa, po zalaniu nowego odpalił i zgasł . Próbowałem odpalić i nic jakby paliwo nie szło z baku. Znajomy zaciągnął mnie i od razu zapalił. Do dziś chodzi bez takich niespodzianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło też bym na to stawiał dodatkowo po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy i odkręceniu wtrysku pompa pompuje aż miło ale zapomniałeś dodać, że dalej nie pali... a to jest ważne... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Kolego też tak miałem . Wymieniłem filtr paliwa, po zalaniu nowego odpalił i zgasł . Próbowałem odpalić i nic jakby paliwo nie szło z baku. Znajomy zaciągnął mnie i od razu zapalił. Do dziś chodzi bez takich niespodzianek. automata nie zaciagniesz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ja bym obstawiał na rorząd ze mógł przeskoczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ja bym obstawiał na rorząd ze mógł przeskoczyc pisze, że sprawdzony.. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ja bym obstawiał na rorząd ze mógł przeskoczyc pisze, że sprawdzony.. :gwizdanie: Dlatego niech spróbuje odpalić na samostart (na plaka) i pojechać do ogarniętego mechanika. Miałem podobnie też zgasł i nie chciał odpalić, winą była pompa wtryskowa. Paliwo było podawane do silnika ale nie było odpowiedniego ciśnienia i silnik się nie uruchamiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olaf 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 zoabcz pod autem czy nie masz zagietych przewodow paliwowych moze masz zagiety zwrotny albo ten co poadje paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 zoabcz pod autem czy nie masz zagietych przewodow paliwowych moze masz zagiety zwrotny albo ten co poadje paliwo to nie ma znaczenia jak podaje paliwo prosto do pompy... szukamy przyczyny dlaczego auto dalej nie pali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemots 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krolu 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach Ale pompa podobno cyka - patrz 1sz- post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemots 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach Ale pompa podobno cyka - patrz 1sz- post To elektrozawór cyka w pompie.U mnie też tak było że cykał a zapalić nie chciał za cholerę. Do pompy idą z tego co pamiętam dwie wiązki.Jedna to ta która między innymi obsługuje elektrozawór a druga idzie do nastawnika w pompie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger017 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Hm Kolego coś może masz rację że tu też tak może być bo Mój Wuj też tak miał w a4 z1 i wstawili mu jakiś coś z MK3 tylko nie pamiętam co to było. Jakiś zawór elektroniczny czy coś. I przez to podczas jazdy auto było zamulone i max 80 leciał i na obroty nie wchodził . Po czym raz odpalał a raz nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach Ale pompa podobno cyka - patrz 1sz- post To elektrozawór cyka w pompie.U mnie też tak było że cykał a zapalić nie chciał za cholerę. Do pompy idą z tego co pamiętam dwie wiązki.Jedna to ta która między innymi obsługuje elektrozawór a druga idzie do nastawnika w pompie nie... pompa chodzi tak jak powinna sprawdzana pod każdym kątem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa73 0 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 ściągnij wężyk przy pompie co idzie od filtra paliwa i po prostu zaciągnij ustami,powinno bez problemu iść paliwo-wtedy jedno będziesz mógł wykluczyć,mianowicie niedrożne przewody ,filtr paliwa-powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się