Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zgasł i nie pali


mrogal

Rekomendowane odpowiedzi

Witka,

proszę o pomoc w imieniu kolegi SoMeS :hi: bo chopaczyna ma problema :kwasny:

Cytuję:

Miałem dzisiaj nieciekawą sytuację. Wyjeżdżałem z pracy, przejechałem około 100-200m bardzo spokojnie po czym samochód zgasł i już nie pali. Rozrusznik kręci, przekaźniki, bezpieczniki sprawdzone, elektrozawór na pompie chodzi, pompa cyknie przy przekręceniu zapłonu, rozrząd sprawdzony, paski sprawdzone, komputer sprawdzony, immo sprawdzone a vag nic nie pokazuje... :confused4: Rozpiąłem przewody paliwowe przy ścianie grodziowej i doszedłem do tego że paliwo tamtędy nie idzie. Pytanie teraz.. czy nie mam czasem wersji z pompką w baku? Gdzie takie pompki się znajdowały? Zlokalizowałem coś podobnego z 2oma wężami pod nadkolem przy baku.Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?Będę wdzięczny za każdą pomoc

Pozdrawiam

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może nie ma paliwa :decayed:

a tak poważnie to widać że sie paliwo nie dostaje do silnika , z tego co wiem to AFNy nie miały pompy w baku , także winna może być pompa wtryskowa , albo zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło :mysli:

też bym na to stawiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło :mysli:

też bym na to stawiał

dodatkowo po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy i odkręceniu wtrysku pompa pompuje aż miło :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy odpala na samostart :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego też tak miałem . Wymieniłem filtr paliwa, po zalaniu nowego odpalił i zgasł . Próbowałem odpalić i nic jakby paliwo nie szło z baku. Znajomy zaciągnął mnie i od razu zapalił. Do dziś chodzi bez takich niespodzianek. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapchany filtr paliwa , albo sie jakoś zapowietrzyło :mysli:

też bym na to stawiał

dodatkowo po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy i odkręceniu wtrysku pompa pompuje aż miło :mysli:

ale zapomniałeś dodać, że dalej nie pali... a to jest ważne... :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego też tak miałem . Wymieniłem filtr paliwa, po zalaniu nowego odpalił i zgasł . Próbowałem odpalić i nic jakby paliwo nie szło z baku. Znajomy zaciągnął mnie i od razu zapalił. Do dziś chodzi bez takich niespodzianek. :mysli:

automata nie zaciagniesz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał na rorząd ze mógł przeskoczyc :wink4:

pisze, że sprawdzony.. :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał na rorząd ze mógł przeskoczyc :wink4:

pisze, że sprawdzony.. :gwizdanie:

Dlatego niech spróbuje odpalić na samostart (na plaka) i pojechać do ogarniętego mechanika.

Miałem podobnie też zgasł i nie chciał odpalić, winą była pompa wtryskowa. Paliwo było podawane do silnika ale nie było odpowiedniego ciśnienia i silnik się nie uruchamiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoabcz pod autem czy nie masz zagietych przewodow paliwowych moze masz zagiety zwrotny albo ten co poadje paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zoabcz pod autem czy nie masz zagietych przewodow paliwowych moze masz zagiety zwrotny albo ten co poadje paliwo

to nie ma znaczenia jak podaje paliwo prosto do pompy... szukamy przyczyny dlaczego auto dalej nie pali...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach

Ale pompa podobno cyka - patrz 1sz- post
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach

Ale pompa podobno cyka - patrz 1sz- post

To elektrozawór cyka w pompie.U mnie też tak było że cykał a zapalić nie chciał za cholerę. Do pompy idą z tego co pamiętam dwie wiązki.Jedna to ta która między innymi obsługuje elektrozawór a druga idzie do nastawnika w pompie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm Kolego coś może masz rację że tu też tak może być bo Mój Wuj też tak miał w a4 z1 i wstawili mu jakiś coś z MK3 tylko nie pamiętam co to było. Jakiś zawór elektroniczny czy coś. I przez to podczas jazdy auto było zamulone i max 80 leciał i na obroty nie wchodził . Po czym raz odpalał a raz nie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem to u siebie w golfie MK3 1Z niedawno.U mnie było tak że zgasł podczas jazdy i koniec.Okazało się że ta wiązka kabli od nastawnika co jest koło filtra oleju tam się kable przerwał i nie podawał napięcia do pompy.Ja bym sprawdził elektrykę i oporność tam na pinach

Ale pompa podobno cyka - patrz 1sz- post

To elektrozawór cyka w pompie.U mnie też tak było że cykał a zapalić nie chciał za cholerę. Do pompy idą z tego co pamiętam dwie wiązki.Jedna to ta która między innymi obsługuje elektrozawór a druga idzie do nastawnika w pompie

nie... pompa chodzi tak jak powinna sprawdzana pod każdym kątem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnij wężyk przy pompie co idzie od filtra paliwa i po prostu zaciągnij ustami,powinno bez problemu iść paliwo-wtedy jedno będziesz mógł wykluczyć,mianowicie niedrożne przewody ,filtr paliwa-powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...