Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reflektory zespolone po II lifcie - rezanie i montaż


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 27.03.2018 o 20:40, Marcel2012 napisał:

Ok światła działają tylko niewiem ci zrobić z tym gniazdem jak przerobić ja żarówkę h7 ? 

Nie zmienisz mocowania. Całe odbłyśniki tylko. Kupiłeś poprostu lampy ksenon. Bez samopoziomowania i sprysków są nielegalne. 

  • Odpowiedzi 2.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ok zostawię tal jak jest lampy świecą bardzo dobrze teraz tylko za każda zmianą żarówki będę musiał ja przeszlifować . Dobrze ze mam światła do jazdy dziennej dodatkowo to zmiana będzie rzadko . Chyba ze ktoś będzie miał do sprzedania na forum odblysniki to chętnie kupię pozdrawiam 

Opublikowano

Witam. Miałem zamiar wstawić reflektory Depo z soczewką ( nowe ) do przedlifta, tak jak to jest opisane w temacie.

Blacharz u którego robiłem błotnik stanowczo odradza mi te lampy mówiąc, że po miesiącu trzeba je wyrzucić z powodu wypalonych odbłyśników.

Miałem zamiar włożyć zwykłe H7 i tu również mnie przekonuje, że na takiej żarówce nawet nowy zamiennik będzie kiepsko świecił.

Proszę o jakieś wskazówki od Was. Warto się w to bawić, czy lepiej dać sobie na wstrzymanie ?

 

Opublikowano
18 godzin temu, sq7dcr napisał:

Witam. Miałem zamiar wstawić reflektory Depo z soczewką ( nowe ) do przedlifta, tak jak to jest opisane w temacie.

Blacharz u którego robiłem błotnik stanowczo odradza mi te lampy mówiąc, że po miesiącu trzeba je wyrzucić z powodu wypalonych odbłyśników.

Miałem zamiar włożyć zwykłe H7 i tu również mnie przekonuje, że na takiej żarówce nawet nowy zamiennik będzie kiepsko świecił.

Proszę o jakieś wskazówki od Was. Warto się w to bawić, czy lepiej dać sobie na wstrzymanie ?

 

Bardzo mądry blacharz.

Opublikowano

Mówisz serio, czy sobie żartujesz ?

Opublikowano

Dobrze Ci radzi.

Wsadz ori lampy nawet od fl byle odblysnik nie byl wypalony.

Opublikowano
W dniu 20.10.2018 o 22:53, sq7dcr napisał:

Witam. Miałem zamiar wstawić reflektory Depo z soczewką ( nowe ) do przedlifta, tak jak to jest opisane w temacie.

Blacharz u którego robiłem błotnik stanowczo odradza mi te lampy mówiąc, że po miesiącu trzeba je wyrzucić z powodu wypalonych odbłyśników.

Miałem zamiar włożyć zwykłe H7 i tu również mnie przekonuje, że na takiej żarówce nawet nowy zamiennik będzie kiepsko świecił.

Proszę o jakieś wskazówki od Was. Warto się w to bawić, czy lepiej dać sobie na wstrzymanie ?

 

Jedni wstawiają depo i sobie chwalą, inni kupują ori polifty valeo i też chwalą. Osobiście wstawiłem Ori polifty, ale przed montażem dałem odbłyśniki do regeneracji. Długie światła rewelacja, krótkie mogły by być lepsze. Wiedząc że będzie tak mała różnica zostałbym przy przedliftach Bosch. W nocy włączałem przeciwmgłowe i pięknie doświetlały pobocze, a nikt nie migał bo nie wiedział, że mam je u góry w reflektorze. W dzień jeździłem na samych przeciwmgłowych oszczędzając drogie philipsy w mijania.

2 miesiące po montażu nowych odbłyśników kupiłem moduł świateł dziennych (światła dzienne z długich 30%) i oszczędzaj i zarówki i odbłyśniki od krótkich i aku bo tylko przód świeci.

 

Opublikowano
W dniu 31.10.2007 o 08:04, Gość Keżor napisał:

co do schematu to jeżeli ktoś ma inaczej poukłądane piny w kostce to faktycznie może pójść wszystko w diobły. proponuje wtedy wziąć sobie kontrolke na 12V (taki długopis z kablem) podpina sie kabel do uziemienia i dlugopisem dotyka do kabli.

np, włączas postojówki dotykasz do każdego kabla i jak sie zaświeci kontrolka to znaczy że to od postojówek, zapamiętujemy i włączamy mijania, patrzymy i teraz powinna sie zapalić kontrolka na kablu od postojów i od mijania. tak samo z długimi. do silniczka u mnie szły tak samo kable tak podpiołem i jest dobrze. brązowy kabel to jest iziemienie. ale żeby sie przekonać że to jest uziemienie wystarczy pod niego podpiąć kabel uziemiający z kontrolki i dotknąć do kabla z postojówek przy zapalonych. jeżelisie zaświeci to na bank jest to masa.

wtyczka tak jak pokazywał kolega w valeo i depo jest OK.

Robię dokładnie tak samo jak kolega wyżej napisał( mierzę miernikiem 20v). Tylko jest mały problem bo wszystkie mi świecą oprócz prawej mijania ( na mierniku pokazuje +- 9 , a na reszcie gdzie światła świeca 14-15.) 

Była tam lampa Bosha (prawa) a co dziwne z lewej miałem Valeo. Wszystko ładnie świeci , postojowe , drogowe oprócz tej nieszczęsnej prawej mijania. 

Przepraszam za odgrzebanie tematu ale nie wiem co począć. 

Opublikowano

panowie jak wam sie sprawują światła? ktoś juz musiał regenerować odbłyśniki w zespolonych światłach?

Opublikowano

Witam, jakby ktoś potrzebował wymienić mocowanie żarówki kierunkowskazu na nowego typu i dobrać do tego wtyczki to podaje numer wtyczki 1J0973722 

$_1.JPG

1J0973722.png

Opublikowano (edytowane)

Screenshot_20220928-201536_Allegro.jpg.0cba689d7417c911fffac7771bd2457d.jpgScreenshot_20220928-201606_Allegro.jpg.c546a397b3bc78a1cc666b37121a8c86.jpgWitam, dzisiaj zamieniłem lampy valeo przed liftem na poliftowe z soczewkami. Wyrezane wszystko spasowane polakierowane. Po podłączeniu jak na schemacie i załączeniu świateł taka sytuacja: włączam mijania świecą te bez soczewek. Włączam długie świecą soczewki. Ok tu zamienię w nowej kostce "1" z "2". Druga sprawa regulacja świateł działa na tych bez soczewek i co z tym zrobić? Jutro jak zdążę to zamienię 1 z 2, ale wątpię czy regulacja się zamieni. W starej kostce postojowe miałem pod pin nr. "3". Proszę o info. Pozdrawiam

 Screenshot_20220928-201536_Allegro.jpg.0cba689d7417c911fffac7771bd2457d.jpg

Edytowane przez orzelspc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...