Szuszu 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ja dziś założyłem swoje lampki DEPO i mam dla was rade. Dolne mocowanie lekko pilnikiem potraktujcie, ono i tak trzyma sie na tulejce, a ten grzybek jest chyba dla lepszego spasowania w oryginale a nie u nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 moze sie komus cos przyda http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_lampy_zespolone_1_lift_2_mankamenty_zdjecia_tanio-t76082.0.html;topicseen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
felipe.avant 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 dokładnie pamiętajcie o dolnym "grzybku" ta lampa musi trzymać sie sztywno i jest bajera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 noo ja też parę dni temu założyłem właśnie Depo wrażenia: lampy okej, spasowanie to męka, musiałem przycinać/szlifować żeby wszedł ten grzybek, z góry okej, ale rada jest taka żeby odrazu powkładać do lampy żarówki bo potem możemy się nieźle namęczyć ogólnie to wycięcie bez problemów, przerobienie wtyczek też, podłączenie, ale walczyłem z silniczkami, udało mi się je włożyć ale niewiedziałem czy aby napewno one mają tam być tylko włożone, i nigdzie nie przykręcone, dlatego zrezygnowałem, i niemam regulacji, i tak jej nigdy jeszcze nie użyłem jakość światła - teraz to coś na tej drodze widać boooosko się jedzie, wygląd autka jest mega, ogólnie WARTO SIĘ POMĘCZYĆ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipekk 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Panowie, krotkie pytanie-czy sa na rynku dostewpne lampy przednie zespolone, ktore nie wymagaja tylu przerobek-tzn wystarczy wyjac stare i zamontowac nowe lampy, np czy te lampy naleza do takich: http://moto.allegro.pl/item616710304_lampy_audi_a4_95_99_angel_eyes_soczewka_chrom.html ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Lipekk w tej tez bedziesz musiał ciąć błotnik itp.Jak chcesz kupić lampy żeby pasowały Plug & Play to musisz kupić podobne do straych(dzielone) tylko że z soczewka na szybko szukane np takie http://moto.allegro.pl/item618829654_reflektory_nowy_audi_a4_xenon_wzor_s4_w_wa.html + kierunek i nie trzeba zadnych przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipekk 0 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 _Solar_ dzieki za informacje, moze ktos na forum ma takie lampki u siebie, chetnie zobacze jak wyglada ten zestaw po zamontowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KANAL 2 Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Lipekk zestaw + kierunki widzialem w realu i naprawde wyglada dobrze. Moze nie to co zespolone bo kierunek, jak w kazdej A4 wydaje sie ciut wiekszy ale jest naprawde przyjemnie. Ja mam natomiast inne pytanko... lampy od sprzedawcy ktore pokazal solar sa na zarowki D2S, xenon.... na H7 tez sprzedaje jednak drozsze... czy do D2S zaloze jakis zestaw HID czy tylko oryginalne zarniki? Ew czy przetwornice od HIDow podejda do zarnikow D2S? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzisz22 0 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 mam lampy po litingu kupione pol roku temu prawie jak nowe z ksenonami i silniczkami regulacji maja wtyczki wyjete ze starych i szczelnie zaklejone wiec nic nie trzeba bedzie lutowac ciac itd! nic nie paruja i beda pasowac bez zmian do audi rok 95-98 a jak ktos byc chcial mam tez wtyczki do roku 99-01 zamienie sie za stare za doplata ksenony maja zarniki jeszcze na gwarancji barwa swiatla 8000 k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreeLock 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam.to jest z tym cięciem nadkola?po oszlifowaniu robiliscie cos z tym?malowaliscie czy zabezpieczliscie to czyms albo nic nie robiliscie z tym oszlifowanym fragmentem?napiszcie co trzeba kupić?aby to zabezpieczyć przed korozją?sam pierwszy raz bede to robil wiec wole wiedziec czym to pomalowac czy to wogole sciagac co trzeba i nic wiecej przy tym nie robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keżor 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam.to jest z tym cięciem nadkola?po oszlifowaniu robiliscie cos z tym?malowaliscie czy zabezpieczliscie to czyms albo nic nie robiliscie z tym oszlifowanym fragmentem?napiszcie co trzeba kupić?aby to zabezpieczyć przed korozją?sam pierwszy raz bede to robil wiec wole wiedziec czym to pomalowac czy to wogole sciagac co trzeba i nic wiecej przy tym nie robic? wystarczy hamerite , nawet nie musi być pod kolor , bo tego nie będzie widać wpadnij na spot to Ci wszystko wytłumacze , zmieniałem już lampy w 6ciu samochodach , a w czwartek zmieniam w 7ym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreeLock 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 To luzik:)Wpadne jak zrobie bryczke:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam.to jest z tym cięciem nadkola?po oszlifowaniu robiliscie cos z tym?malowaliscie czy zabezpieczliscie to czyms albo nic nie robiliscie z tym oszlifowanym fragmentem?napiszcie co trzeba kupić?aby to zabezpieczyć przed korozją?sam pierwszy raz bede to robil wiec wole wiedziec czym to pomalowac czy to wogole sciagac co trzeba i nic wiecej przy tym nie robic? na pierwszej stronie masz dokladnie wytlumaczone czym malowac i jak zabezpieczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreeLock 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ok :)A jak montowaliście lampy to ściągaliście zderzak?jak to jest z tym silniczkiem?gdzie go zamontować?dostałem z lampami zaslepki i w jednej jest gniazdo z ktorego w głąb lampy wychodzą wtyczki.Widze ze jedna pasuje pod silniczek a co z resztą?od razu pasują do żarówek czy trzeba coś mieć między wtyczką a żarówką aby wszystko chodzilo ladnie?najlepiej jakbyscie jakies ilustracje zapodali.Pierwszy raz coś bede robil przy aucie wiec prosze o wyrozumialosc a z elektryką u mnie bardzo kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 wtyczki wewnatrz lampy pasuja do zarowek. zderzaka nie trzeba sciagac. silnik montujesz w lampie, w miejscu do tego przeznaczonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 na zdjęciu zaznaczyłem strzałką gdzie powinien znajdować sie silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreeLock 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 A ja w tym miejscu mam śrubę.Co z nią zrobić?wykręcić czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 nie wiem co to za sruba. moze masz jakas dziwna wersja z reczna regulacja w tamtym miejscu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 spróbuj to jakos odkrecić zdjąc bo tam powinien siedzieć silniczek do regulacji odbłyśnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreeLock 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Fest Hmmm zobaczę to jakoś.Widzę że między ten plastik czarny na tej srobie ma gumę z drugiej strony.Może pójdzie to odkręcić.Zobaczymy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się