Gość lightfighter87 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Słuchajcie byłem dzisiaj w ASO, sprzedawca od razu znalazł mi wtyczki po numerze który podaliście ale jeżeli chodzi o piny to powiedział że są różne grubości i trzeba dokładnie wiedzieć którą wybrać. Jakieś propozycje, jeżeli to ma w czymś pomóc to mam lampy Valeo rocznik 95...
slepy Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Słuchajcie byłem dzisiaj w ASO, sprzedawca od razu znalazł mi wtyczki po numerze który podaliście ale jeżeli chodzi o piny to powiedział że są różne grubości i trzeba dokładnie wiedzieć którą wybrać. Jakieś propozycje, jeżeli to ma w czymś pomóc to mam lampy Valeo rocznik 95... kup sobie zwykłe kostki ISO, do radia samochodowego, piny pasują elegancko, i są znacznie tańsze, było już o tym parę razy
Gość lightfighter87 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Ok tak też zrobię, zdziwił mnie tylko tym pytaniem i ilością tych całych pinów w ofercie
ardian6 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 No i po zmianie lampek :> Efekt powalający Małe spostrzeżenia co podłączenia kabelków.Otóż miałem przed zmianą lampy valeo i zmieniałem na zespolone valeo a podłączenie miałem jak w pierwszym schemacie(bosch na valeo).Poza tym musiałem przełożyć żółty kabelek przy kierownicy gdyż światła mijania się wyłączały podczas uruchamiania świateł długich- opis do tego bardzo dobry i łatwy. Czy jest jakiś sposób na włączenie postojówek z jednej strony przy wyłączonym silniku.W starych lampach gdy na wyłączonym silniki włączyłem migacz np lewy to włączałem postojówkę też lewą a w polifcie miga mi normalnie kierunkowskaz.
Gość lightfighter87 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Koledzy potrzebuję w sposób łopatologiczny wytłumaczyć dwie no może trzy rzeczy... na swoje usprawiedliwienie biorę to że jestem humanistą a w dzieciństwie nie raz wywalało przeze mnie korki w domu Kolega endriuu napisał że kable od starej wtyczki przecinamy zaraz za nią - jasna sprawa. A oto moje pytania: 1) Czy bezpośrednio na stare kable po odcięciu wtyczki nakładamy piny i je lutujemy, po czym wciskamy do nowej wtyczki, następnie owijamy izolacją i gotowe ? 2) Ze schematu wynika ze wejścia w nowej kostce o nr 5,6,7 zostają puste... ? 3) U mnie kabelki ze starej wtyczki mają nieco inne kolory ale układ jest ten sam (Valeo 95r.), czy wystarczy postąpić zgodnie ze schematem aby pojawił się banan (na twarzy) ?
endriuu Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 Ad 1 Tak Ad 2 Nie zostaja puste - wpinasz tam piny od silnika lamp Ad 3 Tak
Gość lightfighter87 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Dzięki jeszcze raz , wreszcie dotarło
Vandit Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 http://www.kunset.de/products/de/Audi-Loesungen/Audi-A4-8D-B5/Facelift-Scheinwerfer-Adapter-A4-B5.html za to kasę to lepiej samemu się pobawić :gwizdanie:[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 20:46_________________________________________________pany będę przerabiał lampy przed świętami i mam takie myśli aby może nie ciąć błotnika a go podgiąć(nie to ze sie boje brzeszczota) wypali to czy szkoda czasu?
pablo_9 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 wydaje mi się, że szkoda czasu bo jak zaczniesz podginać to pogniesz cały błotnik
Vandit Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 no tez tak mysle, szkoda ze puzniej ori kierunek nie bedzie sie mial czego trzymac
pablo_9 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 jak założysz zespolone to po co później wracać do starych lamp... ...ja u siebie założyłem dzielone S4 depo bez rezania p&p bo nie chciałem ciąć blachy
PG Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 jak założysz zespolone to po co później wracać do starych lamp... ...ja u siebie założyłem dzielone S4 depo bez rezania p&p bo nie chciałem ciąć blachy to samo zrobilem i z efektu jestem zadowolony bo trza przyznac ze ladnie lampki sie prezentuja pod warunkiem ze kierunek jest tez ala s4...
Gość mayday2001 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 witam ! Info dla tych co chcą wyjąć kabelki z kostki ISO wraz z blaszkami bez ''rozwalania i cięcia'' obudowy. To jest możliwe z tego co pamiętam kumpel elektryk wysunął tylko w bok takie zabezpieczenie w kostce ISO i wszystkie kabeliki dosłownie wyleciały same z obudowy (powiedział do tego że wszystko co jest włożone da się też bezinwazyjnie wyjać bez skojarzeń hehe). Pozdrawiam mayday.
Gość lightfighter87 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Czy prawdą jest że przegrzanie cyny może osłabić jakość luta ??
redaudi Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam serdecznie szanownych kolegów, mam problem z przednimi lampami otóż po zmianie zwykłych lamp na ksenony, światłą długie raz mi się włączają a raz nie podczas przesuwania wajchą, postojowe i mijania świeca za każdym razem a długie się nie włączają (raz świecą a czasami trzeba kilka razy wajchą ruszyć by zaskoczyły), co może być przyczyną tego? Dodam że gdy miałem zwykłe lampy depo to światłą mijania i długie włączały się za każdym razem. Proszę o pomoc. Za wszelkie sugestie i propozycje rozwiązania mojego problemu z góry dziękuje.
przemciotorun Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 dobrze poskrecales/polutowales kable w kostkach? moze jest slaby styk, przekladales kabelek przy manetce zeby nie gasly mijania? czy nie musiales, moze manetka sie konczy?
redaudi Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 dobrze poskrecales/polutowales kable w kostkach? moze jest slaby styk, przekladales kabelek przy manetce zeby nie gasly mijania? czy nie musiales, moze manetka sie konczy? dziekuje za szybką odp. wtyczki mi pawosłly bez problemu gdy zmieniłem lampy, tak przekładałem kabelki w kostce pod kierownicą by mijania nie gasły przy przełączniu się na drogowe, gdy podpinam pod kostkę stare lampy to długie się włączają bez problemu tylko przy ksenonach nie zaskakują za każdym razem, nie wiem dlaczego?
przemciotorun Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 dobrze poskrecales/polutowales kable w kostkach? moze jest slaby styk, przekladales kabelek przy manetce zeby nie gasly mijania? czy nie musiales, moze manetka sie konczy? dziekuje za szybką odp. wtyczki mi pawosłly bez problemu gdy zmieniłem lampy, tak przekładałem kabelki w kostce pod kierownicą by mijania nie gasły przy przełączniu się na drogowe, gdy podpinam pod kostkę stare lampy to długie się włączają bez problemu tylko przy ksenonach nie zaskakują za każdym razem, nie wiem dlaczego? a przetwornice dobrze podlaczyles? masz moze jakiegos linka do tych xenonow, albo fotke jak to podlaczyles?
kalik Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Problemem mogą być wypalone styki w przełączniku świateł. Proponuję go rozebrać i przeczyścić papierkiem ściernym styki.
przemciotorun Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 ale jak by byl wypalony styk to bylby tez problem na starych lampach, a redaudi pisal ze jak zalozyl stare to wszystko bylo oki, ale napewno sprawdzenie stykow w manetce nie zaszkodzi a moze pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się