kalik Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 dziekuje za szybką odp. wtyczki mi pawosłly bez problemu gdy zmieniłem lampy, tak przekładałem kabelki w kostce pod kierownicą by mijania nie gasły przy przełączniu się na drogowe, gdy podpinam pod kostkę stare lampy to długie się włączają bez problemu tylko przy ksenonach nie zaskakują za każdym razem, nie wiem dlaczego? Z tego wynika, że problemem na nowych lampach są światła długie, a przy starych nie odpalają zenony. Pewnie jest inny układ pinów w lampie i dlatego po zmianie pinu w przełączniku na nowych nie świecą długie, a na starej mijania. Obstawiam bardziej wypalone styki przełącznika świateł, bo to niestety nie wina przekaźnika świateł (bo go nie ma).
Vandit Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 pany a mnie dopadł taki problem po zmianie lamp, wszystko ładnie pięknie działa, zenon świeci,a chcąc jechać na ustawienie świateł wcześniej sam sobie je regulowałem aby zobaczyć czy wszystko jest ok i wyszło na to iż lewa lampa ładnie idzie do góry jak i na dol i idzie ja ustawić a prawa lampa jest bardzo nisko i nie chce dalej się podnieść, nie ma sensu jechać ustawiać gdyż i tak ich się nie ustawi.Miał ktoś już podobny problem? czy to lampa jest felerna, czy porostu pomorze jej mały zabieg? (prawa lampa jest tak nisko ze jazda nocą jest dosyć trudna)
Reniu Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Może przy mocowaniu silniczka w prawej lampie uwaliłeś śrubę regulacji? Znam taki przypadek, dało się lampę uratować... pomysły MacGyvera, dobry klej i wszystko gra.
Bulczas Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 pany a mnie dopadł taki problem po zmianie lamp, wszystko ładnie pięknie działa, zenon świeci,a chcąc jechać na ustawienie świateł wcześniej sam sobie je regulowałem aby zobaczyć czy wszystko jest ok i wyszło na to iż lewa lampa ładnie idzie do góry jak i na dol i idzie ja ustawić a prawa lampa jest bardzo nisko i nie chce dalej się podnieść, nie ma sensu jechać ustawiać gdyż i tak ich się nie ustawi.Miał ktoś już podobny problem? czy to lampa jest felerna, czy porostu pomorze jej mały zabieg? (prawa lampa jest tak nisko ze jazda nocą jest dosyć trudna) Prawdopodobnie urwany jest mechanizm regulacji co się bardzo często dzieje w tych lampach. Zostaje rozklejenie lampy lub oddanie do naprawy :gwizdanie:
Vandit Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 no tylko ja silniczka nie wkładałem i w środku nic nie grzebałem, regulacja idzie w dol a w gore już nie idzie
Bulczas Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 no tylko ja silniczka nie wkładałem i w środku nic nie grzebałem, regulacja idzie w dol a w gore już nie idzie A lata Ci wkład lampy?
Vandit Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 tzn jak były nowe to nic nie latało bo w sklepie sprawdzałem, potem w domu po wyjęciu dekla razem z przewodami i takich haczyków w środku które chyba chroniły odbłyśnik aby nie latał w czasie transportu to któraś lampa latał gdy się je w dłoniach bujała, tylko teraz nie wiem która to była strona
Bulczas Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Musisz zobaczyć dokładnie ale na 99% jestem pewnie że ten mechanizm regulacji sie uwalił. Miałem to samo niestety
Vandit Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 no ale to dziwne ze w dol regulacja idzie a do góry już nie :mysli:a gdyby był uwalony ten mechanizm to w żadna stronę regulacja by nie działała a ty jak poradziłeś sobie z ta regulacja??
Bulczas Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 no ale to dziwne ze w dol regulacja idzie a do góry już nie :mysli:a gdyby był uwalony ten mechanizm to w żadna stronę regulacja by nie działała a ty jak poradziłeś sobie z ta regulacja?? Rozklejanie lampy i wymiana mechanizmu
Reniu Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Mnie to spotkało i udało się naprawić bez rozklejania lampy. Urypał się ten wkręt regulacji na samym dole, przy tej kulce.
Vandit Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 rozklejanie nowych lamp nie widzi mi się ale powiedzcie mi jak to jest możliwe jak nic w środku nie grzebałem?
Reniu Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Pech jest wielki Może upadła/ latała po bagażniku i w coś przywaliła...?
Vandit Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 upaść to raczej nie upadla( bynajmniej na moich oczach) dzisiaj będę jeszcze walczył trochę przy niej, pogrzebie może coś się zaradzi
wrzosu Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 u mnie rowniez prawa nisko swieci i regulowac zbytnio nie moge;o a kupilem lapy ze 2 tygodnie temu
przemciotorun Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 u mnie znowu na odwrot, prawa lampa swiecila za wysoko, i regulacja sie skonczyla, ale z ciekawosci zaczalem regulowac ta druga regulacja (blizej chlodnicy) od odchylenia soczewki prawo/lewo i efekt byl taki jak by ten patyk byl krzywy i soczewke szlo troszke obizyc i podniesc....
marek123_ms Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 A jak wyglada sprawa z silniczkiem do lamp polift??? Czy wtyczka do silniczka polift jest taka sama jak przed liftem (98r)??? Czy trzeba zmieniac tez wtyczke do silniczka??? Lampa dzielona jest mocowana na 3 torxach i tym bolcu do pasa przedniego a ta po lifcie tylko na 2-och i bolcu czy jest tez jakies dojscie pod zespolonym kierunkiem do tego 3-,,bocznego" torxa Bo przymierzam sie do montazu takich lampek i chce byc gotowym na kazda ewentualnosc
endriuu Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2010 A jak wyglada sprawa z silniczkiem do lamp polift??? Czy wtyczka do silniczka polift jest taka sama jak przed liftem (98r)??? Czy trzeba zmieniac tez wtyczke do silniczka??? Lampa dzielona jest mocowana na 3 torxach i tym bolcu do pasa przedniego a ta po lifcie tylko na 2-och i bolcu czy jest tez jakies dojscie pod zespolonym kierunkiem do tego 3-,,bocznego" torxa Bo przymierzam sie do montazu takich lampek i chce byc gotowym na kazda ewentualnosc przeczytaj 1 strone i znajdziesz odp na swoje pytania.
Buszek Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 endriuu, swietny poradnik w sumie lampy podlaczenie to nie potrzebne bylo jak, ale z ta blacha jak przyciac itp sie przydalo, ja natomiast zastosowalem inny sposob nacinania, nie brzeszczotem ani wiertarka tylko: na jedna lampe co prawda zużyłem ze 3 kamienie , lampa kierowcy ladnie sie spasowala ale lampa pasazera troche gorzej a tu efekt:
Reniu Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 A co nie tak masz ze spasowaniem? Możesz trochę podregulować na górnych uchwytach...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się