Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Wymiana napinacza paska wielorowkowego FOTOSTORY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdziwiłbyś się, jak odkręcisz śrubę od wisko to odsuwasz cały zespół wisko razem z wiatrakiem, tam jest jeszcze sporo luzu do chłodnicy.

Opublikowano

Zdziwiłbyś się, jak odkręcisz śrubę od wisko to odsuwasz cały zespół wisko razem z wiatrakiem, tam jest jeszcze sporo luzu do chłodnicy.

dobra jutro spróbuję, dzięki za info. Przydałby mi się jeszcze obrazek jak idzie pasek po rolkach :mysli:[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2010, 23:44_________________________________________________b5pasekwielorowkowyafn.png

jakby co to dodaje schemat jak idzie ten pasek żeby potem się nie pomylić co mi się parę razy zdarzyło :decayed:[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2010, 12:40_________________________________________________jeszcze jedno pytanie, czy wyjmowaliście alternator? Wtedy jest łatwiejszy dostęp do śruby od wiska. A co by było jeśli zdecyduje się zrzucić zderzak? Czy wtedy też muszę wisko odkręcić żeby wyjąć napinacz czy wyjdzie normalnie przez przód?

Opublikowano

czy wyjmowaliście alternator?

ja zdjąłem - znacznie wygodniej dostać się do śrub wiska i napinacza od tyłu

A co by było jeśli zdecyduje się zrzucić zderzak? Czy wtedy też muszę wisko odkręcić żeby wyjąć napinacz czy wyjdzie normalnie przez przód?

tak czy siak wisko musisz odkręcić, bo ono "leży" na napinaczu

Opublikowano

Pany wymieniłem ten napinacz i pasek i jak trochę postoi "ałto" to kurna jakoś ten pasek tak dzwoni :wallbash: po pewnym czasie przestaje. Ręce opadają. Przy dodawaniu gazu w czasie jazdy słychać jak trochę popiskuje. Dodam że poprzedni napinacz ani drgnął stał w miejscu a nowy pracuje góra/dół jak pisał michu. JUż nie wiem co mam robić. Co to może być alternator? Chodzi lekko sprawdzałem ze szwagrem mechanikiem

Opublikowano

Poluzuj napinacz i sprawdź pompę wspomagania - może się przyciera. Poobracaj ręką czy hałasuje.

Może być tak, że dopiero nowy napinacz który właściwie napina pasek - powoduje takie efekty. Stary był prawdopodobnie wyłechtany i pasek był słabo napięty.

Opublikowano

Panowie jaki gwint ma śruba w wisko? Lewy czy prawy? Dzisiaj próbowałem go odkręcić, ale za cholerę nie chce ruszyć.

U mnie miała normalny - prawy. Ale uprzedzam że śruba jest dokręcona dość mocno. Musisz bardzo solidnie zablokować wisko i zaopatrzyć się w mocny klucz - zwykły gięty imbus nie da rady - musi być klucz na większej dźwigni.

Opublikowano

Panowie jaki gwint ma śruba w wisko? Lewy czy prawy? Dzisiaj próbowałem go odkręcić, ale za cholerę nie chce ruszyć.

zdejmij przód kolego, niech druga osoba mocno złapie rolkę wisko jakimś kluczem np do rur tak aby jej nie porysować np przez szmatę a Ty odkręcaj

Opublikowano

informuj na bieżąco jak się sprawuje ten Hans Preis, mój mechanik stwierdził, że szkoda roboty na taki napinacz.

ja założyłem Fag-a.

Opublikowano

ja mam nowy napinacz pasek Contitecha i cisza rankiem :rolleyes:

Opublikowano

jak się sprawuje ten Hans Preis

na razie odpukać mam go prawie rok i jest bez zarzutu

mój mechanik stwierdził, że szkoda roboty na taki napinacz

mechanicy to różne dyrdymały gadają, byle tylko ich było na wierzchu.

Opublikowano

Bardzo dobry opis! pojechalem do mojego mechaniora z wydrukami :decayed: walczylismy ponad godzine, bo nie bylo czy zablikowac wisko... wszystko sie wyginalo jak cholera. w koncu dalismy rade i od odkrecenia do zlozenia bylo 35minutu :decayed:

pozdrawiam :notworthy:

Opublikowano

pojechalem do mojego mechaniora z wydrukami

sam byś to zrobił a nieu mechaniora :tongue4:

Opublikowano

pojechalem do mojego mechaniora z wydrukami

sam byś to zrobił a nie u mechaniora :tongue4:

ciekawe ile kolega zapłacił, ja też to sam robiłem :decayed:

Opublikowano

W kole wiskotycznym w kazdym miejscu mozna przelozyc bolec na wylot czy jest jakies jedno miejsce ? Bo za ch.. nie moge przelozyc bolca :wallbash:

Opublikowano

W kole wiskotycznym w kazdym miejscu mozna przelozyc bolec na wylot czy jest jakies jedno miejsce ? Bo za ch.. nie moge przelozyc bolca :wallbash:

no ja też nie mogłem dlatego wziąłem klucz do rur i złapałem mocno i poszło

Opublikowano

Bo jego zblokowanie jest potrzebne aby je odkrecic tak ?

tak nie da rady odkręcić go bez zablokowania bo będzie się kręcił, wyjmij alternator będzie CI łatwiej

Opublikowano

pojechalem do mojego mechaniora z wydrukami

sam byś to zrobił a nie u mechaniora :tongue4:

ciekawe ile kolega zapłacił, ja też to sam robiłem :decayed:

sam to moge kolo wymienic :kox: nie mam w domu zadnego klucza, a z zawodu jestem kucharzem :decayed: zaplacilem 20zl :gwizdanie: wiec chyba nie zgrzeszylem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...