grigors Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, mam problem z samochodem. Na zimny i na rozgrzanym silniku w okolicach 2000obr/min turbina zaczyna glosno szumiec, a dodatkowo zaczyna szarpac samochodem. Jendak gdy mocniej dodam gazu i powyzej 2000obr/min szum turbiny pozostaje, a drgania ustepuja. Orientuje sie ktos moze czego to moga byc objawy?? Czy to juz turbina pada??
zubi1990 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 szum czy tak bardziej gwizd bo jak tak to turbo ładuje a to że budą czepie to mogą być poduszki pod silnikiem wybite albo koło dwumasowe
grigors Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2010 szum jakby "suszarka sie wlaczala". za to na postoju na luzie slychac normalny gwizd tak jak ze sprawnej turbiny.
fethorus Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 to jest normalne i tak ma byc karzdy silnik ma takie miejsce w jakims przedziale ze poprostu niedomaga moje tez ma w tym porzedziale to samo a jak ktos ci pisze ze to kolo lub poduszka to niesluchaj bo szkoda pieniedzy takich tematow jest pelno ludzie wymieniaja massy placa po 3 tys i dalej to samo tak jak i poduszki [br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:29_________________________________________________jak masz ten szum od czasu do czsu i potem niema na jakis czas to to ci sie czysci dpf 45% zapelnienia tak ma byc powinien nieraz byc slyszalne buczenie z wydechu[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:30_________________________________________________tutaj dla tych co niewiedza ze nie zawsze wypalanie dpfa jest poprzedzone wyswietleniem kontrolki w fisie http://img356.imageshack.us/i/dpfdd0.jpg/
RS Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 BLB nie ma DPF Fabrycznie... Ale moze ktos mu dolozyl?
turdzi Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 to jest normalne i tak ma byc karzdy silnik ma takie miejsce w jakims przedziale ze poprostu niedomaga moje tez ma w tym porzedziale to samo a jak ktos ci pisze ze to kolo lub poduszka to niesluchaj bo szkoda pieniedzy takich tematow jest pelno ludzie wymieniaja massy placa po 3 tys i dalej to samo tak jak i poduszki Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:29 -------------------------------------------------------------------------------- jak masz ten szum od czasu do czsu i potem niema na jakis czas to to ci sie czysci dpf 45% zapelnienia tak ma byc powinien nieraz byc slyszalne buczenie z wydechu Dopisany: 20 Czerwiec 2010, 12:30 -------------------------------------------------------------------------------- tutaj dla tych co niewiedza ze nie zawsze wypalanie dpfa jest poprzedzone wyswietleniem kontrolki w fisie http://img356.imageshack.us/i/dpfdd0.jpg/ glupoty piszesz i tyle
fethorus Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 zamiast pisac ze ja pisze glupoty to napisz cos sesownego do tematu albo sie nieudzielaj a do tego problemu nic niezrobisz bo mam to samo i rok szukalem i jezdzilem po warsztatach tak ma byc i koniec zreszta niech sie inni wypowiedza nieznam nikogo kto nato poradzil cos ten silnik tak pracuje //a ty bys mu pewnie napisal wymien 2 massa ,,sprzeglo,.wtryski,,turbo..i co jeszcze cale auto?
turdzi Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 zamiast pisac ze ja pisze glupoty to napisz cos sesownego do tematu albo sie nieudzielaj a do tego problemu nic niezrobisz bo mam to samo i rok szukalem i jezdzilem po warsztatach tak ma byc i koniec zreszta niech sie inni wypowiedza nieznam nikogo kto nato poradzil cos ten silnik tak pracuje //a ty bys mu pewnie napisal wymien 2 massa ,,sprzeglo,.wtryski,,turbo..i co jeszcze cale auto? kolego , nie pisz farmazonow ze jak ci zaczyna szarpac samochodem to jest to normalne i ten typ tak ma, zgadza sie ma tak , ale w przypadku drgan mniejszych lub wiekszych ale nic nie powinno przerywac i szarpac jesli cos szarpie to zanczy ze cos jest nie sprawne.Inna sprawa jest to ze przyczyn to moze byc co naj mniej z 3 albo i 5 ale jak nie jedziesz tym autem to nie wiesz doklednie o co mu chodzi i co to za szarpanie , nie maniej jedanak w tym przypadku najprawdopodobniej cos z paliwem czyli PD osoba sprawa jest ze w takim razie po ch...wych warsztatach jezdziles skoro mechanicy uwazaja ze tak ma byc
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam A moze zamiast sie tak szarpac to moze by ktoś powiedziełkoledze by zrobił wszelkiego rodzaju logi i by było wiadomo ci się dzieje ze tak szarpie. Moze wtrysk, moze dwumas a moze ... . No własnie. Po logach przynajmnie sie wyeliminuje ew. wade silnika. pozdro ZC
fethorus Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 noto w takim razie poczekamy niech kolega napisze czy mu szarpie autem czy ma na mysli drgania czyli rezonans na aucie w tym przedziale obrotowym i dopiero bedziemy pisc
grigors Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. No to logi dynam i stat i będzie wiadomo co mu jest ze szarpie. Tym bardziej ze piszesz ze wali wtedy dymem czarnym. Pozdro ZC[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2010, 10:48_________________________________________________ noto w takim razie poczekamy niech kolega napisze czy mu szarpie autem czy ma na mysli drgania czyli rezonans na aucie w tym przedziale obrotowym i dopiero bedziemy pisc Kolega opisał juz w temacie ze ma szarpanie.
turdzi Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. wyglada na to ze ci PD padaja a raczej juz padly.
grigors Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 PD czyli co bo sie zabardzo nie orientuje w sprawach technicznych??
steve69 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 PD czyli co bo sie zabardzo nie orientuje w sprawach technicznych?? PD = Pumpe-Düse = pompowtryskiwacze -- Pozdrawiam Sławek
MAJKI Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 miedzy 1800obr/min a 2000obr/min zaczyna sie szarpanie (przod-tyl) przy dodawaniu gazu, jak go delikatnie odpuszcze to ustepuje. Dodatkowo z rury wydechowej wydobywaja sie czarne spaliny. ja bym jeszcze sprawdził EGRa miałem to samo w tym przedziale obrotów z zasłoną dymną z wydechu a jak przekroczył 2200obr to chodził normalnie bez zasłony dymnej z tyłu, poprostu EGR sie nie domykał, checka nie wywaliło a pozniej mi cała główka z zaworu sie urwała i wtedy dopiero check na desce sie zapalił. Ale bez vaga to takie wróżenie z fusów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się