Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jaki FMIC pod 2.7BiT + zderzak S-line?


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie do doswiadczonych w temacie.

Przy okazji swap'a bede od razu rezal FMIC'a - bo i tak musze to zrobic - jaki wejdzie pod zderzak S-line?

Od razu mowie, ze wywalanie bocznych kratek nie wchodzi w gre... ciecie zderzaka tez raczej nie... chyba, ze bedzie konieczne np. w miejscu rejestracji :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do doswiadczonych w temacie.

Przy okazji swap'a bede od razu rezal FMIC'a - bo i tak musze to zrobic - jaki wejdzie pod zderzak S-line?

Od razu mowie, ze wywalanie bocznych kratek nie wchodzi w gre... ciecie zderzaka tez raczej nie... chyba, ze bedzie konieczne np. w miejscu rejestracji :gwizdanie:

Robiłem Fimic na zd S-line w B6 chinolek 18cm bez cięcia się nie obyło , a do s4 będzie potrzebny większy icek (coś jak 2x14cm) więc bez konkretnego cięcia się nie da rady. Nie wiem czy nie będziesz musiał zrobić takiego patentu jak Cantona czyli dziury w miejscu na rejestrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee... ale Cantona bedzie mial ponad 500PS, wiec przy moich 310-320PS wydaje mi sie, ze powinien wystarczyc mniejszy.

Jak sie nie da, to pojde 2xRS4 po bokach moze :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee... ale Cantona bedzie mial ponad 500PS, wiec przy moich 310-320PS wydaje mi sie, ze powinien wystarczyc mniejszy.

Jak sie nie da, to pojde 2xRS4 po bokach moze :mysli:

Tylko te 2 boczne nigdy nie będą tak wydajne jak jeden z przodu. Było już wiele razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, dwa boczne nie zastąpią centralnego, a jak już cokolwiek robić to moim zdaniem coś co ma sens i do porządku. Bo mogę się założyć, że po jakimś czasie, jak już się najeździsz B6 2.7T widząc jaki potencjał ma ten motor zapragniesz modów, a mając FMIC jedna rzecz będzie już z głowy, gdzie w tym wypadku tych DSMIC z RS4 już by brakło, albo chodziły by na granicy wydajności :) Było już o tym nie raz. Te coolery się gotują przez to, że nie dostatecznie je powietrze przedmuc**je, nawet z nadkolami z RS4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaką docelowo chcesz mieć moc w przyszłości. Jak tylko 2,7 + program to Dual SMIC z RS4 dadzą rade bez problemu i nie ma sensu nić wiecej kombinować. Ale jak chcesz w przyszłości iść w moce powyżej 400KM to lepiej od razu rób coś wydajniejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co bedzie w przyszlosci, ale wole od razu zrobic FMIC'a.

Troche sie jednak boje, ze jest malo miejsca w zderzaku S-line w B6...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co bedzie w przyszlosci

I to jest to o czym pisałem :naughty: Nikt nie wie co będzie w przyszłości wchodząc w 2.7T :naughty:

ja bym poszedl w boczne wodne ic

Ja pier**le, toż to genialny pomysł :> Mało skomplikowany i Stock-owy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze sie temat rozgrzewa :naughty:, musze sie ogarnac szybko ze swoim wozidłem zeby chociaz przez moment miec "najszybsze a4 b6 w polsce" :decayed::polew:

imo jak juz robic FMIC to ciac zderzak... jak trzeba to wywalac halogeny i jechac po całosci

btw u siebie mam tylko wywalone halogeny, kratki sa zamontowane wszystkie, tyle ze mam body MS Design i nie wiem dokladnie jak ono się ma do tego S-Line'owego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze sie ogarnac szybko ze swoim wozidłem zeby chociaz przez moment miec "najszybsze a4 b6 w polsce" :decayed::polew:

No rezaj to rezaj, bo niczym ty to wymodzisz to ta moc będą już miały seryjne pyrtki jakieś :decayed:

No i wpadaj na spota! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie szukam podstawowych informacji od osob z doswiadczeniem w temacie.

Jaki FMIC jest potrzebny do 320PS w 2.7BiT ?

Jaki najwiekszy +/- FMIC miesci sie bez ciecia zderzaka [belke moge podciac] w zderzaku S-line B6 ?

Na razie niestety brak konkretow. Nie chce usuwac halogenow, bo robie dosc duzo km i czasem sie przydaja... w dodatku chce zachowac ori wyglad.

Mam nadzieje, ze nie bede musial ostro rzezbic zderzaka :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał- weż zrób model z kartonu,wymiary wez z przykładowego,który można kupić i sprawdzisz bez kupowania-będziesz widzieć jak się ułoży i czy/lub jak dużo trzeba będzie ciąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musze sie ogarnac szybko ze swoim wozidłem zeby chociaz przez moment miec "najszybsze a4 b6 w polsce" :decayed::polew:

No rezaj to rezaj, bo niczym ty to wymodzisz to ta moc będą już miały seryjne pyrtki jakieś :decayed:

No i wpadaj na spota! :good:

cos tam juz mam wymodzone :gwizdanie:- przypucuje sie jak bedzie odpowiednia pora

Generalnie szukam podstawowych informacji od osob z doswiadczeniem w temacie.

Jaki FMIC jest potrzebny do 320PS w 2.7BiT ?

Jaki najwiekszy +/- FMIC miesci sie bez ciecia zderzaka [belke moge podciac] w zderzaku S-line B6 ?

Na razie niestety brak konkretow. Nie chce usuwac halogenow, bo robie dosc duzo km i czasem sie przydaja... w dodatku chce zachowac ori wyglad.

Mam nadzieje, ze nie bede musial ostro rzezbic zderzaka :confused4:

z tego co zaobserwowalem to halogeny moga sprawiac najwiekszy problem - pierwotnie mialem halogeny "porezane" ale parowaly strasznie i postanowilem calkiem sie ich pozbyc.

Nie mniej jednak wydaje mi sie, że jak dasz auto do kogoś ogarnietego z chęciami i polotem to wyreza Ci cos konkretnego nawet pod 400 ps

i tego szczerze życze, bo projekt zapowiada sie bardzo ciekawie :good:, chyba tylko B7 3.2 mocno uturbione mogło by konkurowac w kategoriach "kox roku" :D

- ale i na to przyjdzie czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał- weż zrób model z kartonu,wymiary wez z przykładowego,który można kupić i sprawdzisz bez kupowania-będziesz widzieć jak się ułoży i czy/lub jak dużo trzeba będzie ciąć...

zrobilbym... gdybym mial auto w garazu, a niestety stoi 60km od Wawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz pojedzie na swapowanie [ten tydzien lub nastepny] to mysle, ze sie temat wyjasni i podziele sie informacjami tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba tylko B7 3.2 mocno uturbione mogło by konkurowac w kategoriach "kox roku" :D

Jeśli chodzi o A4 to pewnie tak, ale nie ogólnikowo :gwizdanie: Bo na 3.2 świat tuningu się nie kończy :kox:

Co do FMIC w 2.7 to nie ma aż tak dużego pola manewru, bo są 4 rury (które jeszcze bardziej przeszkadzają halogenom itp. niż przy V4 ) i IC jest podzielony, więc jak będziesz chciał dać niski to może się okazać zbyt mało wydajny. Pamiętajmy, że jedno K03 dmucha na jedną część, a druga na drugą i to K03 po chipie już dosyć grzeje powietrze, tym bardziej w 2.7 . Ten motor wogóle się dosyć grzeje z tego co słyszałem z wiarygodnych źródeł. Dochodzi sprawa nawiewu jeszcze. Bo jeśli z tych 28cm nawiew będzie na 15, to już trochę lipa moim zdaniem :gwizdanie: Poza tym co powyżej to jeśli chcesz kupić gotowy FMIC to nie masz za dużego wyboru. Wystarczy se wejść na stronę Re5pect to zobaczysz, że intercooler Twin jest jeden o wysokości 280mm/długości 560mm/ grubości 75mm i nie można se wybierać, trochę mniejszy, trochę większy.., tak jak Intercoolery pojedyńcze których jest kilka wielkości. Znając życie i tak wsadzisz to co kupisz, bo wyboru nie ma i i tak będzie trza ciąć i wywalać halogeny. No chyba, że zrobisz se wymarzony FMIC na zamówienie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...