mA4ciek Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 witam, niedawno wymieniłem tylne amorki w mojej bo auto zaczynało pływać po drodze a po kilku dniach zauważyłem cieknący z nich olej. Zakupiłem amortyzatory KAYABA po 140zł za sztuke + nowe odboje i osłony. Wydaje mi sie że po wymianie tył się podniósł. (amortyzatory gazowo- olejowe). miał ktoś podobne doświadczenia? jaka powinna być odległość od opony do nadkola lub czy możliwe jest że one jeszcze troche opadną. Dodam że spręzynki są stare. pozdrawiam, Maciek
Gość spedyt Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 jaka powinna być odległość od opony do nadkola Tego to nikt chyba nie wie, nawet fabryka nie podaje takich wymiarów.
mA4ciek Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Opublikowano 31 Lipca 2007 może orientacyjnie ktoś mógłby zmierzyć na seryjnych w swoim avancie
Jasicor Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 hmmmm.... ja mam cos koło 6 cm od oponki do rantu nadkola :th:
Gość spedyt Opublikowano 31 Lipca 2007 Opublikowano 31 Lipca 2007 Panowie, stosowane były różnego rodzaju sprężyny, wszystko zależy od zastosowanych sprężyn, opon i ich zużycia.
mA4ciek Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Opublikowano 31 Lipca 2007 u mnie przed wymianą było jakieś 6 a teraz jest 8 - 9cm, możliwe że jeszcze opadną czy brać się za nowe sprężyny?
Jasicor Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 u mnie przed wymiana było tez cos koło 6 cm a miesiac temu zmnieniałem i nie widze róznicy w wysokosci ale kumpel w a4 sedanie ma tak wysoko koło 8-9 cm i na orginalnych s :th: :evil:prezynkach
Gość nuti Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Po wymianie amortyzatorów zawsze tył znacznie do góry, powód jest prosty amory musza sie "ułożyć" po czasie nieznacznie sie autko powinno obniżyć. Nowy amor nie powinien cieknąć, idź i zgłoś to, a jak sprzedawca powie ci że "one tak maja" to weź mu wypłać :wallbash:
adadur Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Coś tanie te amorki chyba że do avanta diesla są ok. 2x droższe. Powiedz w jakim stanie były osłony plastiki i ten bałwanek wymieniałes któreś z tych elementów czy tylko same amorki. Spisz numer amorka i sprawdz w katalogu czy dobry zastosowali. pozatym minimalnie powinny się z czasem obniżyć. ps. Uzupełnij profil bo w tytule piszesz o avancie a w profilu masz wpisane sedan?
mA4ciek Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2007 nuti, ciekły stare amorki tyle kosztują, monroe były droższe ale z tego co tu wyczytałem nie było sensu. Przed wymianą osłony były w stanie tragicznym a odbijaki jeszcze w miare. Wymieniałem same amorki, jeździ sie normalnie tylko że minimalnie się podniosło. no i już uzupełniam profil.
Gość nuti Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 W mordeczke w pracy pisałem, szef za plecami, i wieciej ak to jest między młotem a kowadłem
adadur Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 mA4ciek a ty wiesz co mi przyszło do głowy - sprawdzałeś ty swój rodzaj zawieszenia, ja mam te fabrycznie obniżone o -20mm i do nich amorki są zancznie droższe może ty też takowe masz i dlatego ci auto poszło w góre bo kupiłeś standardowe amorki.
woj-o Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 na gazowych autko może się troszke podnieśc - one pewną siłą rozciągajacą działaja. Szczególnie jak przed wymianą amorki były już tylko duchem w aucie
mA4ciek Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2007 adadur.... tak właśnie zacząłem myśleć.... i co teraz? brać się za sprężyny? bo nie moge patrzeć na tego "tarpana"
adadur Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Sprawdz na na klejce w bagażniku czy masz oznaczenie obniżenia zawieszenia o -20mm, chyba powinno to być 1BE jak dobrze pamiętam. Jak coś kody możesz wrzucić na forum lub posiłkować się tym: http://igorweb.org/equidec/Default.aspx
marbol Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 O tym oznaczeniu to nie wiedziałem musze sprawdzić, w ogóle to temat rzeka, już mam trzy komplety i na każdym inaczej wygląda. raczej muszą być odpowiednie amory do sprężyn
Gość spedyt Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Trzy komplety sprężyn? Podaj oznaczenia/kropki to się sprawdzi Sprawdź kod zawieszenia na wlepce i będzie wiadomo.
marbol Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 teraz to mam oryginał sport przód 1xzielony i 1xfiolet a tył 1xsrebrny i 3xbiały, autko prezentuje sie super, tylko amory z przodu musze wymienić na jakieś lepsze i niewiem na jakie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się