stuff 0 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam wszystkich Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Na gazie czy na benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 kolego miałem to samo wymianiłem przepływke i lepiej a jak wyciołem kata to juz teraz jest pieknie nic nie szarpie obroty sa równiutkie ciagnie równo do konca[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2010, 09:24_________________________________________________na pb i lpg miałem tak samo choc na lpg bardziej to czułem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymon 0 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 U mnie pomogła wymiana kopułki rozdzielacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Jeden normalny. udy Kolego stuff, podepnij autko pod vaga i będziesz wszystko wiedział. Ja zgaduję i stawiam na N75. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 no to teraz niech kolega wymieni przepływke, kata, kopułkę, turbinę, a na koniec podepnie vag i sie załamie, takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 takie proste urzadzenie, wiele potrafi wyjasnic za grosze a wszyscy wola wymienic polowe silnika i na koncu sie wku...wic znam to z autopsji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ciekawe kopułka w aeb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ciekawe kopułka w aeb tamtemu panu dziekujemy za porady ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ciekawe kopułka w aeb tamtemu panu dziekujemy za porady ... pojedyncze cewki to chyba w 1Z wychodziły ... tylko chlopak ma 1.6 w profilu wiec sie nie denerwujcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
honzik07 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 ja nie mówie zeby to odrazu wymieniał tylko sugeruje co było w moim przypadku powodem szarpan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stuff 0 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Dzięki Panowie za podpowiedzi, pojade na VaG-a i się zobaczy, prawdopodobnie to N75 ale warto rzeczywiście sprawdzić zanim się wymieni... pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowek80 0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 winny jest ERG zawór kombinowany miałem to samo Najpierw AEB musiało by go mieć żeby mógłby być winny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prady1 0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Ja miałem podobny problem i po wymianie świec pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugaj88 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Miałem to samo. Okazało się że kable wysokiego napiecia miały przebicie. wymieniłem i po sprawie. POWODZENIA Kolego ... stawiam 0,7 szkockiej temu który mi pokaże kable WN w AEB . Silnik AEB ma CEWKI ZAKOŃCZONE FAJKĄ WCISKANIE OSOBNO NA KAŻDY CYLINDER więc proszę mi tutaj nie siać herezji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatiBDG 0 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja miałem podobny problem i po wymianie świec pomogło Zgadza się miałem to samo , wymiana świec pomogła temu szarpaniu przy przyspieszaniu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam wszystkich Mam problem z moim audi. Podczas gwałtownego przyspieszania pomiędzy 2 a 3 tys obrotów pojawia się dziwne szarpanie. Auto zwalnia, przyspiesza, zwalnia, przyspiesza... Tak nim bujnie ze 4 razy i już powyżej 3 tys obrotów przyspiesza płynnie. Turbina ładuje bo to czuć, auto ciągnie praktycznie do 6 tys obrotów. Mówiono mi że może być problem z zaworem turbiny, że jakiś zanieczyszczony... To moje pierwsze auto z turbiną i nie bardzo się znam. Proszę o jakieś podpowiedzi co robić, z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam mi to wyglada na zasyfiona ssafke w zbiorniku..wyciag pompe przeczysc sitko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się