mystic.pl Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Co prawda wstawiałem już wykres w swoim wątku ale widzę, że jest mało hamowanych 3.0 tdi z tiptronikiem, więc dla zainteresowanych wstawiam i tutaj. W stosunku do serii było 10ps bonusu i jak na serię widać, że kreski też były zacne . Moim zdaniem wykonane przez Witka, strojenie dla tego silnika na seryjnym setupie, w dodatku z tipem i DPF'em to mistrzostwo świata Odcinka od 4000rpm ze względu, że te motory strasznie się grzeją, pałując je wyżej osiągają zbyt wysokie EGT. Teraz dopiero poczułem. że auto żyje i zapitala i tiptronik nie jest tu żadnym ograniczeniem, jeśli w rozsądny sposób się podejdzie do moda. Widać, że DPF jest na tyle duży, że przepali sporo, i puki nie sprawia kłopotów nie ma co go ruszać.
letallec Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 To ile by wyszło bez DPF Ładnie, ładnie
Thom4s Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Robiłeś coś ze skrzynią np. update softu itp? Z tego co czytałem to tiptronic dużo zniesie i jest mocną skrzynia.
mystic.pl Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2010 To ile by wyszło bez DPF Ładnie, ładnie Może lepiej niech Witek się wypowie w tym temacie. Robiłeś coś ze skrzynią np. update softu itp? Z tego co czytałem to tiptronic dużo zniesie i jest mocną skrzynia. Jeśli masz na myśli jakieś korekty softu skrzyni to nie. Jedyne co robiłem to wymieniałem dynamicznie olej. Wersję softu mam SW 70, ZF twierdzi, że ta wersja jest ok dla oleju LifeGuardFluid 8, który zalałem do swojej 6HP19A ale twierdzą jednocześnie, że jest nowsza wersja SW z nr 110, która wnosi coś przy pracy sprzęgła jak dobrze pamiętam, ale niestety nie mogę się doprosić w aso Audi by mi ją wgrali.
peter22 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 no całkiem fajnie to wyszło :naughty:
sancho80 Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 musi juz pozytywnie latac... gratki bo fura konkret..
mystic.pl Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 to się już odpycha Daje radę
Piotrek98igo Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 jechalem wczoraj z taka sama jak twoja po sofcie kompotow parktycznie te same wartosci na 400m przegralem pol maski
Jarol Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 jechalem wczoraj z taka sama jak twoja po sofcie kompotow parktycznie te same wartosci na 400m przegralem pol maski Nic w tym dziwnego nie ma 3,0 TDI sporo mocniejsze od twojego auta ale też waży o wiele więcej dlatego osiągi będą podobne.
mystic.pl Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 3,0 tdi w avancie z Q i tipem waży około 1840 kg, więc to kawał klocka, waży prawie tyle co ogórek A6 C6 w avancie więc nigdy nie będzie wyścigówką. Ale z doświadczenia mogę napisać, że na drogę do przemieszczania wystarczy a i nie jednego już zadziwiło :gwizdanie: .
NYNA Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Dokładnie i nie wiem czemu miało by służyć to porównywanie z 1.9 TDI w ośce na 400 metrów no chyba że dla kogoś najistotniejsze jest jaki czas ma auto na 400 metrów a cała reszta się nie liczy.
Piotrek98igo Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Dokładnie i nie wiem czemu miało by służyć to porównywanie z 1.9 TDI w ośce na 400 metrów no chyba że dla kogoś najistotniejsze jest jaki czas ma auto na 400 metrów a cała reszta się nie liczy. jaka cala reszta? jak to jakie ,typowy uliczny street chyba wiekoszoc osob to interesuje. mimo wiekszej pojemnosci auta jada powrownywalnie
NYNA Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 No mnie akurat to średnio interesuje bo do innych celów mi samochód służy a program ma mi poprawić bezpieczeństwo np. przy wyprzedzaniu a czy mnie objedzie jakiś gnojek na światłach podrasowanym BMW o 300-400 kg lżejszym to naprawdę mało ważna sprawa. No ale może kogoś to bawi, dla mnie takie porównania aut o całkowicie różnej wadze, silniku, napędzie i skrzyni wogóle o niczym nie świadczą( bo niby co? ten co szybszy na 400 m ten lepszy?) i nie wiem czemu mają służyć.Po za tym do ścigania to się kupuję inne auta.
Piotrek98igo Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 widocznie niektorych bawia porownania,to jest ich pasja i tym sie jaraja,ale co ty mozesz wiedziec...EOT
NYNA Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Sorry mistrzu zapomniałem że Ty wiesz wszystko najlepiej :gwizdanie: Jak Cie tak jara to jedz na zawody na 1/4 mili i tam będziesz jeździł z podobnymi autami i wtedy będziesz miał dobre porównanie
Flyer Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 W sumie ciekaw jestem jakby wygladalo takie porownanie od 160-180 w gore. Pewnie pojemnosc by wygrala... Ja akurat na to zwracam mocno uwage, bo 1-3 razy w miesiacu pokonuje trase, gdzie moge sobie wlasnie tak posmigac.
Piotrek98igo Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 wczoraj tez jechal z nami S4 2.7bt z rolki i obu nas wciagnal wlasnie od 130 w gore ostro odjezdza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się