variocustoms Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 zakazana praktyka nawet wirowania nie zalecają ja do prania padów i fibr używam Smartwaxa, specjalnego płynu do prania i się super sprawdza
slo Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 będę pamiętać a jak tam terminy polerek u Ciebie ?
variocustoms Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 hmm, z terminami to różnie bywa, dobrze wiesz, że najpierw blacharz, może i lakiernik czeka na twoje b6 ... potem możemy robić auto na show'n'go
slo Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 właśnie też by trzeba ruszyć ten temat żeby przed zimnem się wyrobić. na PW, nie będziemy tu off-topów urządzać
Bieniek Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Fluffy nie zabarwil Ci wszystkiego?
variocustoms Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Mi pady z żółtych zielone wyszły Sent from my Variophone
majkel20 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Mi pady z żółtych zielone wyszły Sent from my Variophone Tak jak u mnie
slo Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 nie, wszystko jest prawie takie jak było
ShowCarShine Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 slo wypłucz teraz te fibry w mieszance ciepłej wody i octu ---------- Post dopisany at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany at 13:56 ---------- ---------- Post dopisany at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany at 23:17 ---------- wkleję link do kilku kiepskich fotek z mojej ostatniej pracy, czyszczenie i zabezpieczenie kremowej skóry i alcantary z Passata B6, platikowe boczki czyszczone Autoglymem ale fotek brak, fotki nie oddają efektu i zapachu na żywo, użyte Gliptone Gt15 i Gt13 i do plastików Autoglym Interior Car Shampoo https://picasaweb.google.com/106841398270608020727/TapicerkaB6?authuser=0&authkey=Gv1sRgCLfxpbW-rJzbrAE&feat=directlink Następnym razem przy takim stanie skóry jako cleaner spróbuj Lederzentrum Strong Cleaner naprawdę daje radę. Ale jako Conditioner to dla mnie Gliptone rządzi
variocustoms Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 SCS, może kolejnym razem, co do cleanera to uważam, że Gliptone jest ok, ale skóra to nie lakier i pewnych zabrudzeń się nie usunie Sent from my Variophone
Kali S4 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Panowie,czym mogę spolerować szybkę od licznika, w roboczym aucie jest nieco "dojechana" , jest coś do do plexi?
Gracjan Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Ja odświeżyłem SwirlX na średnim padzie... Może 100% rys nie zeszło jest znacząca poprawa
ShowCarShine Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 vario Glipton jest bardzo OK :-) , ale przy naprawdę starym zaschniętym brudzie to Strong Cleaner pokazuje lepsze pazurki
variocustoms Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Wezmę to pod uwagę bo pewnie będzie jeszcze jedna jasna skóra do czyszczenia Sent from my Variophone
GregG Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Witam Powiedzcie mi prosze jak usunąć "pomarańczową skórkę" po lakierowaniu? Jakich środków użyć? Pozdrawiam
Tomasz Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 WitamPowiedzcie mi prosze jak usunąć "pomarańczową skórkę" po lakierowaniu? Jakich środków użyć? Pozdrawiam pewnie bez papieru ściernego się nie obejdzie, potem korekta, co do gradacji papieru czekaj na odp kogoś co to robił
ShowCarShine Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 WitamPowiedzcie mi prosze jak usunąć "pomarańczową skórkę" po lakierowaniu? Jakich środków użyć? Pozdrawiam Papier 2500 lub 3000 na w miarę sztywnym klocku potem pełna korekta Z tym że nie jest to takie proste ponieważ po papierze niby pasty wszystko ładnie wyciągają ale pod konkretnym świetle widać pojedyncze ryski tak jakby co któreś ziarno w papierze było większe i właśnie te pojedyncze "ryski" ciężko jest wyprowadzić na zero. Bardzo pomocne w tym wypadku jest zrobienie po papierze 2500 , wet sand na 3M trizact na maszynie dual Action (zostają ładnie zniwelowane te pojedyncze ryski) i dalsza korekta idzie dużo sprawniej
variocustoms Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Ja usuwałem pewne niedoskonałości za pomocą 2000, nie polecam osobie bez doświadczenia, sprzętu i odpowiedniej pasty Ciężko będzie to usunąć bo dużo klaru zejdzie jeżeli to na klarze, jak na bazie to już masakra, trzeba na nowo lakierować Sent from my Variophone
cptolgierd Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Seat Toledo II, 2002 by Justyna Panie i Panowie - uczcie się
wladi Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Kosmetyka aut :: Zobacz temat - Seat Toledo II, 2002 by JustynaPanie i Panowie - uczcie się Ja jebie rozwaliła mi moje tatuaże:polew: jak bym miał taka laskę to zamiast ją stukać musiałbym siedzieć pod autem:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi