ROBERT Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Witam, chciełbym zabezpieczyć lakier przed zimą i wynagrodzić autku pracowity sezon. Moja A4 ma kolor czarny akryl. Na dachu mam jedną długą rysę, na zderzaku obtarcie, oraz przy nadkolach z przodu pozostałości po lakierowaniu - takie biała mgiełkę. Ponadto mam delikatne ryski na całym lakierze powstałe po myciu auta. Jak doprowadzić autko do stanu salonowego. Czego użyć? Mam zamiar na tą operację wydać max 500 zł. Pozdrawiam, Za ~ 300 zł kupisz najprostszy ( godny uwagi ) zestaw do polerowania , dla "amatora" na początku zabawy wystarczy , maszynka z allegro 100-120 zł ( możesz skusić się na Silverline z "Amazon.co.uk" ~ 180/200 zł ) , kpl padów flexipads ( tylko dużych niestety ) ~ 70 zł , Backing Plate ( tarcza mocująca pady ) ~ 60 zł , do tego 250 ml Menzerna FG500 ( ~ 40 zł ) i FF3000 ( ~ 40 zł ) , jakieś mikrofibry , IPA , wosk np. Collinite 476S i będzie gut na początek ... z czasem zestawik możesz uzupełniać bardziej "fachowym" sprzętem ( mikrofibry , woski , cleanery , szampony , dresingi , mniejsze pady , konkretniejsza maszyna polerska itp. ... ) Powodzenia
slepy Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Witam, chciełbym zabezpieczyć lakier przed zimą i wynagrodzić autku pracowity sezon. Moja A4 ma kolor czarny akryl. Na dachu mam jedną długą rysę, na zderzaku obtarcie, oraz przy nadkolach z przodu pozostałości po lakierowaniu - takie biała mgiełkę. Ponadto mam delikatne ryski na całym lakierze powstałe po myciu auta. Jak doprowadzić autko do stanu salonowego. Czego użyć? Mam zamiar na tą operację wydać max 500 zł. Pozdrawiam, Za ~ 300 zł kupisz najprostszy ( godny uwagi ) zestaw do polerowania , dla "amatora" na początku zabawy wystarczy , maszynka z allegro 100-120 zł ( możesz skusić się na Silverline z "Amazon.co.uk" ~ 180/200 zł ) , kpl padów flexipads ( tylko dużych niestety ) ~ 70 zł , Backing Plate ( tarcza mocująca pady ) ~ 60 zł , do tego 250 ml Menzerna FG500 ( ~ 40 zł ) i FF3000 ( ~ 40 zł ) , jakieś mikrofibry , IPA , wosk np. Collinite 476S i będzie gut na początek ... z czasem zestawik możesz uzupełniać bardziej "fachowym" sprzętem ( mikrofibry , woski , cleanery , szampony , dresingi , mniejsze pady , konkretniejsza maszyna polerska itp. ... ) Powodzenia orientujecie sie jak można zapłacić za tą maszynkę z Amazona? zwykły przelew? czy musi byc jakieś specjalne konto?
variocustoms Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 PayPal ew. karta kredytowa, poczytaj jakie mają warunki płatności i wysyłki
ROBERT Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 orientujecie sie jak można zapłacić za tą maszynkę z Amazona? zwykły przelew? czy musi byc jakieś specjalne konto? tu powinieneś znaleźć odpowiedź
Nelson Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Witam, Panowie mam czarny lakier w Audi. Chcę się bardziej zagłębić w kosmetykę auta. Do tej pory używałem kosmetyków Sonaxa i Carvalet. Mam zamiar kupić polerkę Silverline'a i trochę kosmetyków na początek. Chciałbym wydać na kosmetyki około 400 zł. Chcę przygotować auto do zimy i zgubić kilka rys. Potrzebowałbym również manuala dotyczącego polerowania miękkich lakierów. Macie może dla mnie propozycję dotyczącą kosmetyków? Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam Damian
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 ... Potrzebowałbym również manuala dotyczącego polerowania miękkich lakierów ... Co chcesz polerować z miękkim lakierem ???
HaVoK Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 Panowie potrzebuje krótkiej porady. Niedługo pożyczam polerkę od kumpla i będę robił (pierwszy raz) korektę. Czy jest coś, jakaś podstawowa wiedza którą muszę mieć aby zacząć zabawę z tym ustrojstwem? Wszelkie porady, nawet najmniejsze mile widziane. Wiem to że należy obkleić taśmą NIElakierowane plastiki, uszczelki itp. Wiem również że nie tak łatwo zniszczyć lakier bo trzeba by było trzymać polerkę w jednym miejscu przez dobre kilkanaście sekund. Wiem również żeby nie zabierać się za polerowanie całego panelu na raz. Lepiej podzielić sobie na kilka części i zrobić systematycznie, ale dokładnie. Poradźcie co jeszcze muszę wiedzieć
ROBERT Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 http://www.detailer.pl/blog/2011/01/polerowanie-maszynowe-lakieru-z-uzyciem-polerki-obrotowej-autor-davekg-poradnik-detailing-world/ poczytaj troszeczkę
Michał Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 http://www.detailer.pl/blog/2011/01/polerowanie-maszynowe-lakieru-z-uzyciem-polerki-obrotowej-autor-davekg-poradnik-detailing-world/ poczytaj troszeczkę świetny poradnik
malik Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Z ciekawości - w A3 odświeżałeś lampy? Nie, nie dotykalem sie do lamp.
mystic.pl Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 Podobno, nowym hardcorowcem jezeli chodzi o szybe czolowa i zywotnosc jest Gtechniq G1 ClearVision Smart Glass. Wszedzie o tym pisza, od Polski, po Norwegie, Szwecje i UK. Sam nie testowalem jeszcze ale ludzie np z wawy ze Swissvax mowia o zywotnosci 2 lata! Pytanie tylko przy jakich przebiegach itp itd.. http://poland.gtechniq.com/sklep/3s-dla-samochodow/powloki-zewnetrzne/g1-clearvision-smart-glass/ Przed zastosowaniem polecam przeczytać instrukcję jak nakładać.
Nelson Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 ... Potrzebowałbym również manuala dotyczącego polerowania miękkich lakierów ... Co chcesz polerować z miękkim lakierem ??? Moje auto Mam czarny lakier, więc domyślam się, że jest miękki.
m1chal Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 ... Potrzebowałbym również manuala dotyczącego polerowania miękkich lakierów ... Co chcesz polerować z miękkim lakierem ??? Moje auto Mam czarny lakier, więc domyślam się, że jest miękki. audi maja twardy lakier, tym samym czarny też
ROBERT Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Moje auto Mam czarny lakier, więc domyślam się, że jest miękki. VAG mają jedne z twardszych lakierów ( zresztą jak większość niemieckich aut ) i od koloru to nie zależy
Nelson Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Moje auto Mam czarny lakier, więc domyślam się, że jest miękki. VAG mają jedne z twardszych lakierów ( zresztą jak większość niemieckich aut ) i od koloru to nie zależy Oszukali mnie, banda decydentów!
variocustoms Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Menzerna rulez, dzisiaj mały test i jestem w mega szoku, 500tka była jak by ktoś pytał, z lakieru robi lustro bez wysiłku
ROBERT Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Menzerna rulez, dzisiaj mały test i jestem w mega szoku, 500tka była jak by ktoś pytał, z lakieru robi lustro bez wysiłku I tutaj duża jej przewaga nad pastami od 3M , po "Fast Gloss 500" spokojnie wystarczy tylko liznąć "Final Finish 3000" ... poza tym 3M zawiera masę wypełniaczy szczególnie Fast Cut ( zielony korek - odpowiednik Menzerny FG )
Paplok Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 witam szanowne grono mam taki problem ze na lakierze widac mi male koliste ryski bo czasami przed woskowaniem pastowalem pasta lekko scierna firmy autoland i na to wosk Meguiars niestety nie moge go znalezc w internecie zeby dac pelna nazwe ale taka butelka fioletowa z taka gabka No i jak juz nawoskuje moja niunie to dalej widac te koliste ryski po tej pascie ... Moje pytanie czy ktos moze mi pomoc podajac jakas paste albo wosk ktory mi to zakryje z gory dziekuje
skovroon Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 Jeśli jak mówisz ryski są drobne to może warto przelecieć auto Meguiar's SwirlX Wosk jeśli Megs'a w fioletowej butelce to może NXT 2.0 ?
Rekomendowane odpowiedzi