Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Chip + tip + test pipe+ blow off Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, auto jest po " jakimś " programie i jestem ciekaw czy ten wirus jest bezpieczny dla mojego silnika. Co do doładowania to ładuje jak chce przeważnie idzie do 0.9bar i spada do 0.6bara ewentualnie ładuje 0.8bara - 0.5bara lub 0.9bara - 0.7bara nie wiem czy to wina czegoś w aucie czy może jakość wskaźnika :naughty: ( Auto Gauge Smoke ) Auto ma dodatkowo założonego TIP-a + Test pipe + blow off ( properfekt typ II ) . Ostatnio założyłem końcowy tłumik od S4 i po montażu przy ostrym depnięciu do końca i zmianie biegu potrafi strzelić z rury - czyli nadmiar paliwa ( jest to bardzo żadkie zjawisko ) Jeżeli chodzi o zawór upustowy to nie ma żadnych problemów z wolnymi obrotami. Dzisiaj robiąc logi dynamiczne zauważyłem że na kanale 009 wartości obrotowe silnika dochodzą do 2550 i dalej nie idą :blink: czy tak powinno być ?? Ewentualnie zrobię logi innych kanałów ale prawdę mówiąc nie wiem które kanały powinienem jeszcze zrobić i póki co przedstawiam następujące :

STATYCZNE

002 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15858.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15859.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15862.html

009 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15861.html

DYNAMICZNE

002 - 003 http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15860.html

008 - 009 http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15863.html

Opublikowano

sory ze robie Ot ale powiedz mi jaki dzwięk wydaje ten properfekt ???

Opublikowano

sory ze robie Ot ale powiedz mi jaki dzwięk wydaje ten properfekt ???

Dosyć głośno go słychać ( jeżeli o to chodzi ) :naughty:

Opublikowano

Witam

Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki.

Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego.

Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki.

Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego.

Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka.

Pozdrawiam

Dzięki za analizę logów :good: jeżeli możesz to powiedź mi czy powinienem jeszcze zrobić jakieś logi do pełnej diagnozy tego programu który mam wgrany ??

Opublikowano

Witam

Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki.

Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego.

Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka.

Pozdrawiam

Dzięki za analizę logów :good: jeżeli możesz to powiedź mi czy powinienem jeszcze zrobić jakieś logi do pełnej diagnozy tego programu który mam wgrany ??

hamownia :good:

Opublikowano

Witam

Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki.

Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego.

Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka.

Pozdrawiam

Dzięki za analizę logów :good: jeżeli możesz to powiedź mi czy powinienem jeszcze zrobić jakieś logi do pełnej diagnozy tego programu który mam wgrany ??

hamownia :good:

Hamownia mnie nie ominie ale najpierw większe turbo i odpowiednie graty do tego :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...