Pawel_M Opublikowano 23 Czerwca 2010 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Witam, auto jest po " jakimś " programie i jestem ciekaw czy ten wirus jest bezpieczny dla mojego silnika. Co do doładowania to ładuje jak chce przeważnie idzie do 0.9bar i spada do 0.6bara ewentualnie ładuje 0.8bara - 0.5bara lub 0.9bara - 0.7bara nie wiem czy to wina czegoś w aucie czy może jakość wskaźnika ( Auto Gauge Smoke ) Auto ma dodatkowo założonego TIP-a + Test pipe + blow off ( properfekt typ II ) . Ostatnio założyłem końcowy tłumik od S4 i po montażu przy ostrym depnięciu do końca i zmianie biegu potrafi strzelić z rury - czyli nadmiar paliwa ( jest to bardzo żadkie zjawisko ) Jeżeli chodzi o zawór upustowy to nie ma żadnych problemów z wolnymi obrotami. Dzisiaj robiąc logi dynamiczne zauważyłem że na kanale 009 wartości obrotowe silnika dochodzą do 2550 i dalej nie idą czy tak powinno być ?? Ewentualnie zrobię logi innych kanałów ale prawdę mówiąc nie wiem które kanały powinienem jeszcze zrobić i póki co przedstawiam następujące : STATYCZNE 002 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15858.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15859.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15862.html 009 - http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15861.html DYNAMICZNE 002 - 003 http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15860.html 008 - 009 http://vaglog.rtnet.pl/tauni_15863.html
moskal Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 sory ze robie Ot ale powiedz mi jaki dzwięk wydaje ten properfekt ???
Pawel_M Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 sory ze robie Ot ale powiedz mi jaki dzwięk wydaje ten properfekt ??? Dosyć głośno go słychać ( jeżeli o to chodzi )
mstan Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki. Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego. Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka. Pozdrawiam
Pawel_M Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki. Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego. Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka. Pozdrawiam Dzięki za analizę logów jeżeli możesz to powiedź mi czy powinienem jeszcze zrobić jakieś logi do pełnej diagnozy tego programu który mam wgrany ??
Buba Opublikowano 24 Czerwca 2010 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki. Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego. Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka. Pozdrawiam Dzięki za analizę logów jeżeli możesz to powiedź mi czy powinienem jeszcze zrobić jakieś logi do pełnej diagnozy tego programu który mam wgrany ?? hamownia
Pawel_M Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam Wszystko wygląda dobrze.Tylko przy wolnych obrotach masz wysokie wskazania przepływki. Do kolektora ssącego jest(od strony chłodnicy) podłączony wężyk idący w dół i dochodzi do zaworka zwrotnego. Sprawdź drożność wężyka, oraz sprawność samego zaworka. Pozdrawiam Dzięki za analizę logów jeżeli możesz to powiedź mi czy powinienem jeszcze zrobić jakieś logi do pełnej diagnozy tego programu który mam wgrany ?? hamownia Hamownia mnie nie ominie ale najpierw większe turbo i odpowiednie graty do tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się