Szymoonk Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Mam problem a raczej pytanie. Za każdym razem gdy odpalam auto nie zależnie czy to jest rano ,wieczorem czy auto jest zimne czy Cieple kontrolka od świec żarowych zapala sie na pól sekundy i gaśnie. Auto odpala jak benzyna na dotyk nie zdążyło sie żebym musiał kręcić aby odpalił nawet gdy jest zimny. Co może być powodem tak zdaje sie szybkiego grzania świec ?
wesoly1601 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jeśli temperatura na dworze jest odpowiednia to krotko sie grzeją... nie bój nic wszystko wporządku jest. W zimie na pewno dłużej poświecą
Wihajster Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jeśli temperatura na dworze jest odpowiednia to krotko sie grzeją... nie bój nic wszystko wporządku jest. W zimie na pewno dłużej poświecą nie pisz bzdur! wszystko masz w porzo tak ma byc.One sie nie grzeja powyzej + 5 bo ta kontrolka nie tylko jest od informowania cie ze swiece grzeja ale rozwniez słuzy do sprawdzania ukladu elektrycznego i informowania cie ze masz wszystko w porzo
wesoly1601 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 i napisałeś dokładnie to co Ja więc nie wiem o jakie bzdury Ci chodzi :/ :oklaski: z twojej odpowiedzi wynikało ze teraz w lecie grzeja krocej niz w zimie
dark79 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 chodziło o to ze w lecie wogole nie grzeją
Gość nuti Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Panowie może wytłumaczcie koledze jeszcze że zimą na mróz poswieci kontrolka troszke dłużej
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Mam problem a raczej pytanie. Za każdym razem gdy odpalam auto nie zależnie czy to jest rano ,wieczorem czy auto jest zimne czy Cieple kontrolka od świec żarowych zapala sie na pól sekundy i gaśnie. Auto odpala jak benzyna na dotyk nie zdążyło sie żebym musiał kręcić aby odpalił nawet gdy jest zimny. Co może być powodem tak zdaje sie szybkiego grzania świec ? wszystko masz w porzadku ... zwroc uwage na zachowanie sie konrolki gdy temperatura spadnie ponizej 5 stopni ...
Voucher Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 A u mnie kontrolka świec żarowych wogóle się nie zapala . Nie wiem czy ten typ tak ma? Auto pali na dotyk (nie wiem jak przy nizszych temp. bo auto kupilem w sierpniu). Zapalaja mi sie tylko kontrolki widoczne na zdjeciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e3b72029331e3afc.html Zdjecie pogladowe.
StoRK Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Voucher: nie wiem czy zauwazyles ale masz zegary od benzyniaka...cos bylo przy nich robione
Krzysztof Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Napisal, ze to zdjecie pogladowe(nie jego auto) czyli pewnie chodzi o to jakie kontrolki sie pala a nie o zegary
Cugar Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Mam ten sam problem, kontrolka od swiec nie pali sie , po przekręceniu kluczyka pod maską słychać cykanie, co to jest? praca tych świec?, przesiadłem się nie dawno na z poloneza Tak samo jak autko dłużej postoi musi się motor 3 razy zakręcić zanim załapie.
Voucher Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 Dokladnie, chodzi mi o kontrolki. Tylko zastanawiam sie co moze byc z ta kontrolka od swiec zarowych . Slyszalem opinie ze zapala sie gdy temp. otoczenia jest ponizej 5 stopni...
Cugar Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Koledzy nie chcą pisać więc sam napisze co dziś zauważyłem. Tak samo jak kolega nie zapala mi się kontrolka świec żarowych. Ale.... po przekręceniu kluczyka pod maską słysze charakterystyczne "cykanie", i w miejscu gdzie mają być przejechane kilometry miga sie taki cus "1n2". Trwa to u mnie bardzo długo.... , ale po jakims czasie (dziś rano było zimno 3 minuty "cykało" , potem nastąpił głosniejszy "pstyk" , i cykanie ustało. "1n2" zamieniło się na kilometry. Gadałem z kolegami którzy oznajmili mi że to jest własnie kontrolka grzania świec żarowych "1n2" , a w bęzyniakach "1n1" gotowośc wtrysków. Również oznajmili mi że mam coś nie tak ze świecami skoro grzanie trwało aż 3 minuty . Znowu wydatek.... . Jak nie mam racji to proszę niech ktoś to wyjaśni.
szogun0 Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Odpuść kolego takich fachowców. In1 i In2 to inspekcje serwisowe, które mają przypominać o wizycie w serwisie po roku i po 2 latach.
grabalaba Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Gadałem z kolegami którzy oznajmili mi że to jest własnie kontrolka grzania świec żarowych "1n2" , a w bęzyniakach "1n1" gotowośc wtrysków. :polew: Czego to jeszcze ludzie nie wymyślą...
Cugar Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Gadałem z kolegami którzy oznajmili mi że to jest własnie kontrolka grzania świec żarowych "1n2" , a w bęzyniakach "1n1" gotowośc wtrysków. :polew: Czego to jeszcze ludzie nie wymyślą... HEHE!!!!, Jedna tajemnica mniej, moge prosić o zdjęcie deski tdika z 95 roku gdzie ma być ta kontrolka od świec żarowych ?? i wyjaśnienie cykania pod maską??
grabalaba Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Gadałem z kolegami którzy oznajmili mi że to jest własnie kontrolka grzania świec żarowych "1n2" , a w bęzyniakach "1n1" gotowośc wtrysków. :polew: Czego to jeszcze ludzie nie wymyślą... HEHE!!!!, Jedna tajemnica mniej, moge prosić o zdjęcie deski tdika z 95 roku gdzie ma być ta kontrolka od świec żarowych ?? i wyjaśnienie cykania pod maską?? O cykaniu już było. A taką fajną szukajkę mamy N75 cyka. Tak ma być.
wesoly1601 Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Jak Ci się OIL zapali to co koledzy powiedzą? ze olej się nagrzał?:| Kontrolka od świec jest nad tą od immo na obrotomierzu....
Cugar Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 No to cie musze kolego zmartwic bo Gadałem z kolegami którzy oznajmili mi że to jest własnie kontrolka grzania świec żarowych "1n2" , a w bęzyniakach "1n1" gotowośc wtrysków. :polew: Czego to jeszcze ludzie nie wymyślą... HEHE!!!!, Jedna tajemnica mniej, moge prosić o zdjęcie deski tdika z 95 roku gdzie ma być ta kontrolka od świec żarowych ?? i wyjaśnienie cykania pod maską?? O cykaniu już było. A taką fajną szukajkę mamy N75 cyka. Tak ma być. : No to kolego cie zmratwie bo: wpisywałem w wyszukiwarke - cyk, cykanie, cycek, co kur..... i nic nie znalazło , skoro jest to normalne to powiedz mi czy jest normalnie że to cykanie jest wyczuwalne w 3 przewodach które dochodzą do jakiejś kostki przymocowanej do bloku silnika z lewej strony koło rozrządu( stojąc przodem do auta) , i że jest to normalne że podczas załączenia zapłonu nie mam prądu w przewodach do świec żarowych? Czy faktycznie to prawda że świece zapalają sie podczas temp >5 st. celcj?? Bo jestem jeszcze zielony. Pragne zaznaczyc ze sprawdziłem przewody metodą opisaną w A4 napraw sam , przy okazji sprawdziłem świece żarowe i napewno jedna jest walnięta
wesoly1601 Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 Idzie zima to na pewno będą się grzały i pewnie kontrolka Ci zaświeci o ile będziesz miał sprawne świece... Wszystko było już tutaj opisane... A cyka w każdym u mnie też
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się