Filutek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Moj kolega ma problem po wymianie sprzegla i rozrzadu autko niejedzie wiecej jak 140kmh. Z gory dziekuje za pomoc.
alcazar Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 To oznacza że fachowiec wysokiej klasy musiał wymieniać ten rozrząd.
stachu Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Moj kolega ma problem po wymianie sprzegla i rozrzadu autko niejedzie wiecej jak 140kmh. Z gory dziekuje za pomoc. :oklaski: :oklaski: :oklaski: :D :D zmień mechanika :bicz3:
marcin j Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ja zrobiłbym tak: wjeżdzam do mechanika który robił rozrząd i mówie co jest grane , usluga, poprawka powina być darmowa, jeżeli sie nie zgodzi, to jedziesz do innego i powiedz wcześniejszemu mechanikowi że za tą poprawke on zapłaci, bo przed wymianą było wszystko w porządku. Powodzenia
Gość nuti Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 TO wina rozrządu raczej nie jest, a raczej sprzęgło . Ale reklamacja jak najbardziej jest tu widziana i
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 podjedz spowrotem do mechnika i kaz doprowadzic autko do porzdaku .. wina moze lezec w zle wymienionym rozrzadzie jak i sprzegle ....
adamFox Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 wiesz co... ja miałem podobnie ale wymieniałem cały rozrząd i co się okazało...............gość u którego kupowałem pasek źle dobrał do mojego modelu pasek, miał inny skok czy coś takiego.....i co się okazało? pasek o mało co się nieprzerwał =zaczęly się "kruszyć" te ząbki na pasku..... po wymianie paska (i dośc ostrej wymianie zdańz sprzedawcą :bicz3:) problem znikł
adadur Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Filutek dawaj jak sie skończyła historia. Radzę też po 200 następnie 500 i 1000 km od wymiany sprawdzać pasek!
Filutek Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2007 A wiec tak prawdopodobnie to nie sprzeglo ani rozrzad tylko szczelil przeplywomiez powietrza dziwnie tylko ze po wyjechaniu z warsztatu.(chyba ze koles go podmienil) Droga sprawa przy wymianie tego sprzegla i rozrzadu gosc wyciagal silnik nie skrzynie mysle ze to drogie jest lepiej i szybciej, i przy tym udalo mu sie rozszczelnic klime.
spanky Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A wiec tak prawdopodobnie to nie sprzeglo ani rozrzad tylko szczelil przeplywomiez powietrza dziwnie tylko ze po wyjechaniu z warsztatu.(chyba ze koles go podmienil) Droga sprawa przy wymianie tego sprzegla i rozrzadu gosc wyciagal silnik nie skrzynie mysle ze to drogie jest lepiej i szybciej, i przy tym udalo mu sie rozszczelnic klime. skad pomysł ze to przepływomierz ... ?
Filutek Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Tak mi podpowiedzialo pare osob ale pewnosci niema dopoki nie podjedzie na kompa. Jak kumpel dzwonil do tego mechanika co mu to wymienial to od razu wiedzial co jest grane i tez powiedzial ze to przeplywomierz
lexpar Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Stawiam na rozrząd. Źle ustawiony. Sprzęgło też może być przyczyną, ale to można sprawdzić. Wciśnij hamulec i próbuj ruszyć, jak silnik sie nie zadławi i nie zgaśnie to masz sprzęgło do roboty. Jak zgaśnie to rozrządzik do poprawki.
DeeJay_Kill Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 ludzie....za jajca powiesić "mechanika", który nie potrafi dobrze rozrządu wymienić, a zwłaszcza w Diesel'u!!! Przepływka raczej nie padła, ale pewności nie ma;/ Tak poza tym, to podziwiam zdolności manualne pana mechanika - rozszczelnić klimę przy robocie sprzęgła...oczywiscie nie pomyślał, ze można odkręcić sprężarkę od silnika...ech, szkoda gadać.. Jeśli to rozrząd jest przestawiony, to lepiej szybciutko niech to poprawi.
baskecior Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Znów wróżbiarstwo. Kolego Filutek: wykonaj pełną diagnostykę silnika - pełną - łacznie z analiza błedów jakie się pojawiły , one powiedzą , gdzie szukać! Jeśli auto trafiło do partacza, mozna spodziewać się wszystkiego. Typowa przyczyna takiego stanu rzeczy jest notlauf, ale możliwe jest również, że źle złozono rozrząd. Wszystko wyjdzie po diagnozie VAG`iem. Radzę nie zwlekać.
Filutek Opublikowano 16 Września 2007 Autor Opublikowano 16 Września 2007 A wiec tak kolega byl u mechanika niestety nietego co wymienial rozrzad i okazalo sie ze padl przeplywomierz a raczej ktos w nim dlobal bo byly powyginane jakies blaszki(niebardzo wiem jak to w srodku wyglada) albo tak jak z kolega podejrzewalismy mechanik go podmienil .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się