Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


A-rek

Rekomendowane odpowiedzi

ja będę w SR koło 14-15 to podjadę zobaczyć ile sp.....ył :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

a w naszej "cywilnej" jeździe coś da większa tarcza :?: tylko w sytuacjach gdzie trzeba będzie mocno shamować samochód i to raz czy dwa razy pod rząd bo później będzie już gorzej....

a ja wiem do czego służy nacinana i nawiercana tarcza więc to polecam, ten kto nie wie będzie mówił że to tylko wizualny bajer tak samo jak większe tarcze które wiążą się z większymi kosztami :wink4:

Pogadaj kiedyś na ten temat z Devastation'em ( gościu troszkę się zna w tym temacie ) to Ci wytłumaczy o co chodzi :wink4:

Jak masz nacinane/nawiercane potrzeba twardszego klocka , a co za tym idzie , potrzeba konkretnego hamowania i to często , żeby był rozgrzany ( tarcza też ) żeby to hamowało , jak nie będziesz deptał ciągle pedału hamulca to siła hamowania będzie gorsza od serii bo zestaw będzie zimny ... tyle

Każdy robi jak chce :wink4:

nie jestem expertem od tych rzeczy ale też swoje wiem więc nie musze nikogo prosić aby mi tłumaczył :wink4:

ps: każdy klocek i tarcze trzeba rozgrzać aby dobrze hamowały :gwizdanie:

ps2: (do pogrubionego tekstu) jak już raz pisałem i Artur również jego ojciec jeździ dość ostro więc częste i konkretne hamowanie napewno jest więc co się w takim przypadku spisze :?: :cool1: (sam to napisałeś)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wymiana zawiasu z przodu ,ciekawe jak pójdzie :gwizdanie:

sam walczysz :?: o której zaczynasz :?: chętnie bym ci pomógł (choć tak mógłbym ci się zrewanżować) ale jutro w domu będę dopiero pod wieczór :confused4:

Od południa :wink4:

Jutro wymiana zawiasu z przodu ,ciekawe jak pójdzie :gwizdanie:

Wiesiek sprawdź sobie od razu gumowe osłony na drążkach ( te co na maglu są naciągnięte ) , jak pęknie któraś magiel się rozciecze raz dwa

OK

Jutro wymiana zawiasu z przodu ,ciekawe jak pójdzie :gwizdanie:

jak bedziesz wymienial uszczelke pod miska to sluze rada :D

To później :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps: każdy klocek i tarcze trzeba rozgrzać aby dobrze hamowały :gwizdanie:

Ale takie a'la "sportowe" trzeba duuuuużo dłużej :wink4:

[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 23:05_________________________________________________

OK

Jak co to mam ORI używki , ale jeszcze całkiem dobre z poprzedniej :a4fan::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz wymienial uszczelke pod miska to sluze rada :D

To później :naughty:

wiem wiem ale ze mam caly silnik rozbrojony i z miska troche przeszedlem to sluze rada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wymiana zawiasu z przodu ,ciekawe jak pójdzie :gwizdanie:

jak bedziesz wymienial uszczelke pod miska to sluze rada :D

a w poliftach jest jeszcze uszczelka :mysli: a nie na klej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz wymienial uszczelke pod miska to sluze rada :D

To później :naughty:

wiem wiem ale ze mam caly silnik rozbrojony i z miska troche przeszedlem to sluze rada :)

A jakie problemy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w poliftach jest jeszcze uszczelka :mysli: a nie na klej :gwizdanie:

A Daniel ma polifta :mysli::wink4:

[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 23:16_________________________________________________

ps2: (do pogrubionego tekstu) jak już raz pisałem i Artur również jego ojciec jeździ dość ostro więc częste i konkretne hamowanie napewno jest więc co się w takim przypadku spisze :?: :cool1: (sam to napisałeś)

No chyba , że z niego taki hardcorowiec jak Artur , wtedy takie heble mogą się spisać :good::wink4:

[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 23:18_________________________________________________

:hi: :hi: nara lece w kime jutro za wawe trza śmigać pozdro :>

Nara :hi:

[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 23:18_________________________________________________

dobra Pany idę wziąć na oko puki można :gwizdanie: :wink4: ,

:hi:

Nara :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W AFN jest uszczelka to i AVG będzie.

Jest uszczelka matalowo-gumowa ( uszczelka razem z ogranicznikiem fali olejowej ) , w poliftach jest silikon :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak bedziesz wymienial uszczelke pod miska to sluze rada :D

To później :naughty:

wiem wiem ale ze mam caly silnik rozbrojony i z miska troche przeszedlem to sluze rada :)

A jakie problemy :?:

napewno trza zrzucic z poduch i dzwignac jakies 10-12cm do gory motor zeby wyszla nad kolyska, chyba ze zrzucisz ja co polecam teraz jak rozbierasz zawieche.. pozatym 2 sruby z tylu miski nas ktore trzeba ustawic kolo zamachowe zeby wejsc kluczem w wyciecie. u mnie to bylo niemozliwe bo wal zablokowany ;/ ale plaskim jakos to odkrecilem. [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 23:30_________________________________________________pozatym z przodu jest blacha ktora trzeba odkrecic zeby miska wyszla a zeby ja wyjac trzeba odkrecic 2 sruby z czego jedna jest pod napinaczem z paska klimy i ciezko wychodzi a bez sciagnietego przodu ciezko fest reke tam wlozyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry Synki :hi:

i dzieki za wsparcie w ogole :kox:

bo tyn Robert to jo nie wiem kaj on sie chowie na GRUBIE chyba :gwizdanie:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...