H4mm3R Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Nie wadzić mi się, święta są :polew:
ROBERT Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Nie wadzić mi się, święta są :polew: A kto się tu wadzi ? [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 00:21_________________________________________________ Mozna sie nie przejmowac ale bedzie wiadomo ,czy to wina termostatu ,czy tego czujnika Jak to poznasz ??? Oczywiście chodzi mi o kanał 51 Jak co to ponawiam pytanie Bo jestem ciekaw jak sprawdzisz poprawność wskazań czujnika G2/62 za pomocą ( tylko ) klimatronika
Arturoo Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Robercie jeśli wskazania wskazowki pokrywaja sie z kanalem 49 to wiadomo ,ze jest problem z czujnikiem ,pod warunkiem ,ze kanal 51 sie nie zmienia.
wiesiek3d Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Co by Wam sie te kanaly nie pomyliły
Dejmien Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 doberek Panowie ja jak zawsze z problemem dziś jadąc rano do pracy oświeciła mi się kontrolka z silnika ta pomarańczowa nad kontrolką z ESP auto po dodaniu gazu przy wiekszych obrotach zaczyna przerywać i miga mi ta kontrolka a na wolnym biegu przy postoju skacze na obrotach powiedzcie mi czy to może być przyczyna którejś ze świec czy to będzie coś innego ?? Z góry dziękuję za pomoc Wesołych Świąt
ROBERT Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Robercie jeśli wskazania wskazowki pokrywaja sie z kanalem 49 to wiadomo ,ze jest problem z czujnikiem ,pod warunkiem ,ze kanal 51 sie nie zmienia. Nie masz racji 51 kanał nie ma żadnego znaczenia 49 kanał to wskazania G2 G62 musisz sobie VAGiem sprawdzić Ale nie żebym się wadził czy coś tylko piszę jak to jest na prawdę 51 kanał to nie są wskazania z żadnego czujnika
wiesiek3d Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 doberek Panowie ja jak zawsze z problemem dziś jadąc rano do pracy oświeciła mi się kontrolka z silnika ta pomarańczowa nad kontrolką z ESP auto po dodaniu gazu przy wiekszych obrotach zaczyna przerywać i miga mi ta kontrolka a na wolnym biegu przy postoju skacze na obrotach powiedzcie mi czy to może być przyczyna którejś ze świec czy to będzie coś innego ?? Z góry dziękuję za pomoc Wesołych Świąt Bez Vaga sie nie obejdzie
H4mm3R Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Dobry mechanik Ci to zrobi http://www.smog.pl/wideo/49828/ciezki_los_mechanika/
Paplok Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 dobry... koledzy u mnie pokazuje na kanale 49 to samo co na liczniku takze nie mam pojecia co to moze byc ??
Arturoo Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Robert ,a ten 51 kanał to nie jest temp. z chłodnicy?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:12_________________________________________________ seves też masz taki sprzęt w domu tylko gdzie ma dmuchawę :gwizdanie: ,która powinna być z przodu jak w prawdziwej hamowni [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:13_________________________________________________ Robercie jeśli wskazania wskazowki pokrywaja sie z kanalem 49 to wiadomo ,ze jest problem z czujnikiem ,pod warunkiem ,ze kanal 51 sie nie zmienia. kurde tak czytam i źle to napisałem chodziło mi o to ,że jeśli wskazania z 49 kanału pokrywają się z licznikową wskazówką i są inne niż na kanale 51 (90 st.C w zagrzanym silniku) to będzie problem z czujnikiem g2/g62
ROBERT Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Robert ,a ten 51 kanał to nie jest temp. z chłodnicy? Nie to nie są wskazania z żadnego czujnika .. zrób sobie taki teścik , na zimnym silniku włącz zapłon ( nie uruchamiaj silnika ) i włącz sobie ten kanał 51 na klimatroniku , założę się o flaszkę , że wartości będą rosły aż do 90 nawet na wył. silniku ( więc na chłopski rozum nie jest to żadna temp. ani też wartości z jakiegokolwiek czujnika ) Jeszcze raz G2 sprawdzamy : klimatronik 49 kanał , ew. VAG/VCDS G62 tylko VAG/VCDS Kanał 51 nie ma żadnego znaczenia ( jedynie w A4 bodajże do 96 lub 97 r. te kanały były zamienione czyli 49 < > 51 ) [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:25_________________________________________________ chodziło mi o to ,że jeśli wskazania z 49 kanału pokrywają się z licznikową wskazówką i są inne niż na kanale 51 (90 st.C) to będzie problem z czujnikiem g2/g62 51 to nie G62 [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:26_________________________________________________ dobry... koledzy u mnie pokazuje na kanale 49 to samo co na liczniku takze nie mam pojecia co to moze byc ?? Sprawdź na zimnym i na ciepłym ( najlepiej także podczas jazdy obserwować ) co wskazuje 49 kanał , równocześnie na zimnym i później przy 90oC sprawdź Vagiem co wskazuje G62 , porównaj te wskazania ze sobą ( mogą być kilkustopniowe różnice powiedzmy 3-4 oC nic więcej )
Arturoo Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 powiem Ci ,że gdzieś czytałem ,że kanał 51 jest to odczyt temp. z chłodnicy tylko gdzie tam jest jakiś czujnik to nie wiem ,chyba ,że jest gdzie indziej i tylko podawany jest odczyt płynu chłodniczego mi na 51 temp.rośnie ciut szybciej niż na 49 do 90 st.C z tym ,że na 51 jest równe 90 st.C ,a na 49 się waha od 86 do 94 stopni w zależności jak jadę [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:30_________________________________________________ 51 to nie G62 to wiem bo bez sesu byłoby zbierać pomiar w jednym miejscu i w dwóch innych go wyświetlać z różnymi w dodatku (kilka stopni ) wartościami
ROBERT Opublikowano 26 Grudnia 2011 Opublikowano 26 Grudnia 2011 powiem Ci ,że gdzieś czytałem ,że kanał 51 jest to odczyt temp. z chłodnicy tylko gdzie tam jest jakiś czujnik to nie wiem ,chyba ,że jest gdzie indziej i tylko podawany jest odczyt płynu chłodniczego mi na 51 temp.rośnie ciut szybciej niż na 49 do 90 st.C z tym ,że na 51 jest równe 90 st.C ,a na 49 się waha od 86 do 94 stopni w zależności jak jadę Nie jest to ani z chłodnicy ani z żadnego innego czujnika Zrób tak jak Ci napisałem na wył. silniku też będzie rosło do 90 i ani grama więcej , nawet na zgaszonym silniku ( a czy to stopnie czy jakaś inna wartość tego ni wiedzą nawet najstarsi górale ) ... były już różne teorie na temat tego kanału , że to temp. oleju , że to temp. z nagrzewnicy itp. ... za uja nie jest to z żadnego czujnika [br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:34_________________________________________________ to wiem bo bez sesu byłoby zbierać pomiar w jednym miejscu i w dwóch innych go wyświetlać z różnymi w dodatku (kilka stopni ) wartościami Wskazania G2 i G62 b. często różnią się o kilka oC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się