Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY w RYBNIKU - wiecej info w 1 poście


A-rek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 42.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • ROBERT

    6979

  • wiesiek3d

    5963

  • Arturoo

    4714

  • H4mm3R

    3240

Top użytkownicy w tym temacie

Nie wadzić mi się, święta są :polew: :polew:

A kto się tu wadzi ? :mysli:

:cool1:

[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 00:21_________________________________________________

Mozna sie nie przejmowac ale bedzie wiadomo ,czy to wina termostatu ,czy tego czujnika :wink4:

Jak to poznasz ???

Oczywiście chodzi mi o kanał 51 :cool1:

Jak co to ponawiam pytanie :cool1:

Bo jestem ciekaw jak sprawdzisz poprawność wskazań czujnika G2/62 za pomocą ( tylko ) klimatronika :mysli::cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Robercie jeśli wskazania wskazowki pokrywaja sie z kanalem 49 to wiadomo ,ze jest problem z czujnikiem ,pod warunkiem ,ze kanal 51 sie nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: doberek :) Panowie ja jak zawsze z problemem :kwasny: dziś jadąc rano do pracy oświeciła mi się kontrolka z silnika ta pomarańczowa nad kontrolką z ESP :kwasny: auto po dodaniu gazu przy wiekszych obrotach zaczyna przerywać i miga mi ta kontrolka a na wolnym biegu przy postoju skacze na obrotach :kwasny: powiedzcie mi czy to może być przyczyna którejś ze świec czy to będzie coś innego ?? Z góry dziękuję za pomoc :)

Wesołych Świąt :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:bry::hi:

:hi:

Robercie jeśli wskazania wskazowki pokrywaja sie z kanalem 49 to wiadomo ,ze jest problem z czujnikiem ,pod warunkiem ,ze kanal 51 sie nie zmienia.

Nie masz racji :cool1:

51 kanał nie ma żadnego znaczenia :no:

49 kanał to wskazania G2 :wink4:

G62 musisz sobie VAGiem sprawdzić :wink4:

Ale nie żebym się wadził czy coś tylko piszę jak to jest na prawdę :cool1:

51 kanał to nie są wskazania z żadnego czujnika :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: doberek :) Panowie ja jak zawsze z problemem :kwasny: dziś jadąc rano do pracy oświeciła mi się kontrolka z silnika ta pomarańczowa nad kontrolką z ESP :kwasny: auto po dodaniu gazu przy wiekszych obrotach zaczyna przerywać i miga mi ta kontrolka a na wolnym biegu przy postoju skacze na obrotach :kwasny: powiedzcie mi czy to może być przyczyna którejś ze świec czy to będzie coś innego ?? Z góry dziękuję za pomoc :)

Wesołych Świąt :wink4:

Bez Vaga sie nie obejdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert ,a ten 51 kanał to nie jest temp. z chłodnicy?[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:12_________________________________________________

seves też masz taki sprzęt w domu :naughty:

fotoprikoly597.jpg

tylko gdzie ma dmuchawę :gwizdanie: ,która powinna być z przodu jak w prawdziwej hamowni :naughty::decayed:[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:13_________________________________________________

:hi:

Robercie jeśli wskazania wskazowki pokrywaja sie z kanalem 49 to wiadomo ,ze jest problem z czujnikiem ,pod warunkiem ,ze kanal 51 sie nie zmienia.

kurde tak czytam i źle to napisałem :embarrassed:

chodziło mi o to ,że jeśli wskazania z 49 kanału pokrywają się z licznikową wskazówką i są inne niż na kanale 51 (90 st.C w zagrzanym silniku) to będzie problem z czujnikiem g2/g62

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert ,a ten 51 kanał to nie jest temp. z chłodnicy?

Nie to nie są wskazania z żadnego czujnika .. zrób sobie taki teścik , na zimnym silniku włącz zapłon ( nie uruchamiaj silnika ) i włącz sobie ten kanał 51 na klimatroniku , założę się o flaszkę , że wartości będą rosły aż do 90 nawet na wył. silniku ( więc na chłopski rozum nie jest to żadna temp. ani też wartości z jakiegokolwiek czujnika ) :wink4:

Jeszcze raz G2 sprawdzamy : klimatronik 49 kanał , ew. VAG/VCDS

G62 tylko VAG/VCDS

Kanał 51 nie ma żadnego znaczenia ( jedynie w A4 bodajże do 96 lub 97 r. te kanały były zamienione czyli 49 < > 51 )

[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:25_________________________________________________

chodziło mi o to ,że jeśli wskazania z 49 kanału pokrywają się z licznikową wskazówką i są inne niż na kanale 51 (90 st.C) to będzie problem z czujnikiem g2/g62

51 to nie G62 :no:

[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:26_________________________________________________

dobry... koledzy u mnie pokazuje na kanale 49 to samo co na liczniku takze nie mam pojecia co to moze byc ??

Sprawdź na zimnym i na ciepłym ( najlepiej także podczas jazdy obserwować ) co wskazuje 49 kanał , równocześnie na zimnym i później przy 90oC sprawdź Vagiem co wskazuje G62 , porównaj te wskazania ze sobą ( mogą być kilkustopniowe różnice powiedzmy 3-4 oC nic więcej )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci ,że gdzieś czytałem ,że kanał 51 jest to odczyt temp. z chłodnicy tylko gdzie tam jest jakiś czujnik to nie wiem ,chyba ,że jest gdzie indziej i tylko podawany jest odczyt płynu chłodniczego

mi na 51 temp.rośnie ciut szybciej niż na 49 do 90 st.C z tym ,że na 51 jest równe 90 st.C ,a na 49 się waha od 86 do 94 stopni w zależności jak jadę :wink4::decayed:[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:30_________________________________________________

51 to nie G62 :no:

to wiem bo bez sesu byłoby zbierać pomiar w jednym miejscu i w dwóch innych go wyświetlać z różnymi w dodatku (kilka stopni :wink4:) wartościami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci ,że gdzieś czytałem ,że kanał 51 jest to odczyt temp. z chłodnicy tylko gdzie tam jest jakiś czujnik to nie wiem ,chyba ,że jest gdzie indziej i tylko podawany jest odczyt płynu chłodniczego

mi na 51 temp.rośnie ciut szybciej niż na 49 do 90 st.C z tym ,że na 51 jest równe 90 st.C ,a na 49 się waha od 86 do 94 stopni w zależności jak jadę :wink4::decayed:

Nie jest to ani z chłodnicy ani z żadnego innego czujnika :wink4:

Zrób tak jak Ci napisałem na wył. silniku też będzie rosło do 90 i ani grama więcej , nawet na zgaszonym silniku ( a czy to stopnie czy jakaś inna wartość tego ni wiedzą nawet najstarsi górale ) ... były już różne teorie na temat tego kanału , że to temp. oleju , że to temp. z nagrzewnicy itp. ... za uja nie jest to z żadnego czujnika

[br]Dopisany: 26 Grudzień 2011, 13:34_________________________________________________

to wiem bo bez sesu byłoby zbierać pomiar w jednym miejscu i w dwóch innych go wyświetlać z różnymi w dodatku (kilka stopni :wink4:) wartościami

Wskazania G2 i G62 b. często różnią się o kilka oC :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...