MAGIC87 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 mozesz mi powiedziec czy jest duzy problem z montazem i podlaczeniem zegarow boost i temp? u mnie 2,5 h zeszło z tym Nagraj jakis film tego wydechu
DamianA4b6 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 znacznie więcej czasu poświeciłem bo nie wiedziałem co jak i gdzie
David Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 no wtdech moglbys nagrac,a Ty Magic piszesz zeby nagral a sam nie nagrales dla mnie :gwizdanie: jak odpalisz audi to dawaj Damian wywalaj ten chrom bo mat i chrom to
tomasz_gti Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 kolego też chętnie posłucham tego wydechu. nagraj jak to brzmi
Pawlo 2004 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 wszystko ładnie ale zderzak s-line wyglądałby zdecydowanie lepiej :gwizdanie: Gleba i koło min 18" i bedzie kox
iconslave Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 mozesz mi powiedziec czy jest duzy problem z montazem i podlaczeniem zegarow boost i temp? trochę zabawy jest... tym bardziej jak robisz to pierwszy raz :gwizdanie: wiecej czasu poświęciłem jednak na zrobienie ramki pozdrawiam boost juz wiem jak ale czy do temperatury oleju potrzeba tej przejsciowki od autogauge czy jak? Jak moglbys to mi opisac krok po kroku bede wdzieczny
DamianA4b6 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Panowie tak sie zastanawiam... czy wszystkie chromy wywalic czy cos zostawic? i jak to najlepiej zrobic? za tydzien bedzie na glebie juz no i powinny pojawic sie obiecane filmy na ktore wczesniej nie mialem czasu pozdrawiam
iconslave Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 Panowie tak sie zastanawiam... czy wszystkie chromy wywalic czy cos zostawic? i jak to najlepiej zrobic? za tydzien bedzie na glebie juz no i powinny pojawic sie obiecane filmy na ktore wczesniej nie mialem czasu pozdrawiam to jak z tym montażem potrzebna przejsciowka na wskaznik temperatury oleju
DamianA4b6 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 nic nie trzeba... wystarczy tylko wyjac zaslepke i wkrecic czujnik tego wlasnei nei robilem sam bo tez nei wiedzialem co potrzeba ale okazalo sie ze bardzo prosto i szybko to mozna podlaczyc
iconslave Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 nic nie trzeba... wystarczy tylko wyjac zaslepke i wkrecic czujnik tego wlasnei nei robilem sam bo tez nei wiedzialem co potrzeba ale okazalo sie ze bardzo prosto i szybko to mozna podlaczyc no teraz wiem dzieki bardzo
laki83 Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 widziałem dzisiaj twoją bryke pod auchan w racku..chwile czekałem bo myslałem że wyjdziesz to pogadamy ale troche mi czasu brakło...ciekawie ten matt wygląda te fele i reszta gratów w czerni..
DamianA4b6 Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Opublikowano 8 Marca 2012 widziałem dzisiaj twoją bryke pod auchan w racku..chwile czekałem bo myslałem że wyjdziesz to pogadamy ale troche mi czasu brakło...ciekawie ten matt wygląda te fele i reszta gratów w czerni.. Dzięki... może nastepnym razem uda się pogadać albo jakiś spocik zorganizuj ale weekendy mam tylko wolne;/ pozdro
NiKO88 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 jak zrobiłeś pełen przelot jak teraz auto jedzie lepiej gorzej ?? jak to brzmi ??
DamianA4b6 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 witam;) brzmi ciekawie lecz nie moge jeszcze tego filmem udowodnic bo kompletnie czasu na to nie mialem jezeli chodzi o zachowanie auta to nie odczułem znacznej różnicy no może na obroty lepiej wchodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się