Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Prosze o analize logów :)

Audi a4 2,5 V6 TDi 1998r przebieg w\g licznika 233tys.

grupy normalnie:

004-007-013:

HCsU0.jpg

014-018-019:

r3hsA.jpg

000-001-003 oraz DYNAMICZE 000-001-003

jXJl9.jpg

Dynamiczne 004-010-011:

HCKm0.jpg

Dynamiczne 004-008-010:

HCRQr.jpg

grupy Basic Settings:

000:

aK33i.jpg

003:

aKd1S.jpg

004

HDkM9.jpg

011

HDngi.jpg

Opublikowano

EGR-zaslepiony,szukaj dziury w dolocie.

Opublikowano

Witam

W grupie 019 masz obroty na pozimie 378 - jaki cudem Ci nie zgasł pracując przez prawie 20 s ?

A tak poza tym tak jak kolega powiedział - szukaj nieszczelności w układzie dolotowym - dziurka albo węzyk Ci się zsunął.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

W grupie 019 masz obroty na pozimie 378 - jaki cudem Ci nie zgasł pracując przez prawie 20 s ?

A tak poza tym tak jak kolega powiedział - szukaj nieszczelności w układzie dolotowym - dziurka albo węzyk Ci się zsunął.

Pozdrawiam

Obroty normalnie były na poziome 766... Niewiem dlaczego w grupie 19 pokazywało 378.

Czyli EGR mam zaślepione??

A co do nieszczelności w układzie dolotowym, to przygladałen sie, nasłuchiwałem i wydaje mi sie ze nie ma nigdzie dziury. Węzyki mam wszystkie nowe pozakładane.

[br]Dopisany: 02 Lipiec 2010, 20:17_________________________________________________

Witam

Prosze o analize logów :)

Audi a4 2,5 V6 TDi 1998r przebieg w\g licznika 233tys.

grupy normalnie:

004-007-013:

HCsU0.jpg

014-018-019:

r3hsA.jpg

000-001-003 oraz DYNAMICZE 000-001-003

jXJl9.jpg

Dynamiczne 004-010-011:

HCKm0.jpg

Dynamiczne 004-008-010:

HCRQr.jpg

grupy Basic Settings:

000:

aK33i.jpg

003:

aKd1S.jpg

004

HDkM9.jpg

011

HDngi.jpg

Czy po tych logach można ocenić stan przepływki??

[br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 21:29_________________________________________________Witam ponownie.

Dzisiaj postanowilem ponownie zrobić logi jednak zadnych zmian nie ma są prawie idetyczne jak te poprzednie.

Niepokoji mnie jednak ten przepływomierz. Zadnego bledu naszczescie niema , ale dlaczego pokazuje przy logach dynamicznych max 520mg/r kiedy zadane jest 870mg/r ??

Aha, po odpieciu wtyczki od przepływomierza zauwarzyłem ze auto lepiej ciagnie od dołu ( po odpieciu wtyczki, wyskoczyły bledy zwiazane z G70, i w grupie 003 Maf actualne pokazywalo caly czas 560mg/r nieważne czy auto stało na biegu jalowym czy jechałem, watrosc byla stała. Zmienila sie tez wartośc w grupie 008 4 kolumna Maf smoke i wskazywala około 34 mg\r ( przy podpietej wtyczce jak widać po logach 22-31mg/r)

Czy to oznacza ze przepływka jednak zle mierzy??

Prosze o odpowiedz.

Opublikowano

Nie rusz poki co przeplywomierza.... hardware nie daje odpowiedniego cisnienia doładowania.

Szczelnosc dolotu i uklad podcisnien sprawdzony ?

Opublikowano

Nie rusz poki co przeplywomierza.... hardware nie daje odpowiedniego cisnienia doładowania.

Szczelnosc dolotu i uklad podcisnien sprawdzony ?

Tak, dolot sprawdzony i jest szczelny. Chyba ze cos przeoczyłem... Wezyki podciśnienia nowe (silikonowe).

Opublikowano

Rozepnij wydech za turbiną, a przed katalizatorem i zaloguj 011 dynamiczne...

Opublikowano

Witam ponownie.

Zamieszczam nowe logi grupy 003-008-011 gdyż znalazłem nieszczelność na łączniku gumowym przy turbinie. Po wymianie tego łącznika wydaje mi sie ze auto zbiera sie lepiej. Prosze o analize tych logów.

Próba 1

akfh9.jpg

Próba 2

akpfJ.jpg

Próba 3

Asv6S.jpg

Opublikowano

Jak dla mnie przeplywka lezy

Opublikowano

Jak dla mnie przeplywka lezy

Przepływka byłka kupiona nowa ( w marcu ) Boscha. Niby orginał, ale kto ją tam wie... dałem za nią 400zł.

Opublikowano

No to nieszczelnosc dalej,przeplywka za malo daje

Opublikowano

Dolot szczelny.

Przeplywomierz lezy.

Moze ten wątek cos pomoze:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084

tak obstawialem,zmylilo mnie ze dopiero przeplywka wymieniona

Czyli nowa przeplywka na wyrzucenie.... no nic, spróbuje ją jeszcze raz wyczyścić, jezeli nie pomoze to bede musial wydaćkase na nową przepływe :(

Opublikowano

Witam ponownie.

Zamieszczam nowe logi grupy 003-008-011 gdyż znalazłem nieszczelność na łączniku gumowym przy turbinie. Po wymianie tego łącznika wydaje mi sie ze auto zbiera sie lepiej. Prosze o analize tych logów.

Próba 1

akfh9.jpg

Próba 2

akpfJ.jpg

Próba 3

Asv6S.jpg

Witam

Wyczyściłem przepływke i jest znacznie lepiej. Auto znacznie lepiej reaguje na pedal przyspieszenia.

Na vag-com w grupie 008 wartosci w ostsniej kolumnie tez sie poprawily, są zblizone do tych wartosci z 2 kolumny

w grupie 003 tez jest poprawa. Wartosći MAF aktualne wynoszą około 680 mg\str. Wiec jest lepiej niz było przed czyszczenie.

Narazie bede jezdzil na tej przeplywce. Ale jak odłoze troche kasy to kupie nową. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...