krecik_20 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam Prosze o analize logów Audi a4 2,5 V6 TDi 1998r przebieg w\g licznika 233tys. grupy normalnie: 004-007-013: 014-018-019: 000-001-003 oraz DYNAMICZE 000-001-003 Dynamiczne 004-010-011: Dynamiczne 004-008-010: grupy Basic Settings: 000: 003: 004 011
vauxhall95 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 EGR-zaslepiony,szukaj dziury w dolocie.
Bugatti Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam W grupie 019 masz obroty na pozimie 378 - jaki cudem Ci nie zgasł pracując przez prawie 20 s ? A tak poza tym tak jak kolega powiedział - szukaj nieszczelności w układzie dolotowym - dziurka albo węzyk Ci się zsunął. Pozdrawiam
krecik_20 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam W grupie 019 masz obroty na pozimie 378 - jaki cudem Ci nie zgasł pracując przez prawie 20 s ? A tak poza tym tak jak kolega powiedział - szukaj nieszczelności w układzie dolotowym - dziurka albo węzyk Ci się zsunął. Pozdrawiam Obroty normalnie były na poziome 766... Niewiem dlaczego w grupie 19 pokazywało 378. Czyli EGR mam zaślepione?? A co do nieszczelności w układzie dolotowym, to przygladałen sie, nasłuchiwałem i wydaje mi sie ze nie ma nigdzie dziury. Węzyki mam wszystkie nowe pozakładane. [br]Dopisany: 02 Lipiec 2010, 20:17_________________________________________________ Witam Prosze o analize logów Audi a4 2,5 V6 TDi 1998r przebieg w\g licznika 233tys. grupy normalnie: 004-007-013: 014-018-019: 000-001-003 oraz DYNAMICZE 000-001-003 Dynamiczne 004-010-011: Dynamiczne 004-008-010: grupy Basic Settings: 000: 003: 004 011 Czy po tych logach można ocenić stan przepływki?? [br]Dopisany: 20 Lipiec 2010, 21:29_________________________________________________Witam ponownie. Dzisiaj postanowilem ponownie zrobić logi jednak zadnych zmian nie ma są prawie idetyczne jak te poprzednie. Niepokoji mnie jednak ten przepływomierz. Zadnego bledu naszczescie niema , ale dlaczego pokazuje przy logach dynamicznych max 520mg/r kiedy zadane jest 870mg/r ?? Aha, po odpieciu wtyczki od przepływomierza zauwarzyłem ze auto lepiej ciagnie od dołu ( po odpieciu wtyczki, wyskoczyły bledy zwiazane z G70, i w grupie 003 Maf actualne pokazywalo caly czas 560mg/r nieważne czy auto stało na biegu jalowym czy jechałem, watrosc byla stała. Zmienila sie tez wartośc w grupie 008 4 kolumna Maf smoke i wskazywala około 34 mg\r ( przy podpietej wtyczce jak widać po logach 22-31mg/r) Czy to oznacza ze przepływka jednak zle mierzy?? Prosze o odpowiedz.
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie rusz poki co przeplywomierza.... hardware nie daje odpowiedniego cisnienia doładowania. Szczelnosc dolotu i uklad podcisnien sprawdzony ?
krecik_20 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Nie rusz poki co przeplywomierza.... hardware nie daje odpowiedniego cisnienia doładowania. Szczelnosc dolotu i uklad podcisnien sprawdzony ? Tak, dolot sprawdzony i jest szczelny. Chyba ze cos przeoczyłem... Wezyki podciśnienia nowe (silikonowe).
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Rozepnij wydech za turbiną, a przed katalizatorem i zaloguj 011 dynamiczne...
krecik_20 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam ponownie. Zamieszczam nowe logi grupy 003-008-011 gdyż znalazłem nieszczelność na łączniku gumowym przy turbinie. Po wymianie tego łącznika wydaje mi sie ze auto zbiera sie lepiej. Prosze o analize tych logów. Próba 1 Próba 2 Próba 3
krecik_20 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Jak dla mnie przeplywka lezy Przepływka byłka kupiona nowa ( w marcu ) Boscha. Niby orginał, ale kto ją tam wie... dałem za nią 400zł.
vauxhall95 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 No to nieszczelnosc dalej,przeplywka za malo daje
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Dolot szczelny. Przeplywomierz lezy. Moze ten wątek cos pomoze: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084
vauxhall95 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dolot szczelny. Przeplywomierz lezy. Moze ten wątek cos pomoze: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084 tak obstawialem,zmylilo mnie ze dopiero przeplywka wymieniona
krecik_20 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Dolot szczelny. Przeplywomierz lezy. Moze ten wątek cos pomoze: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=85084 tak obstawialem,zmylilo mnie ze dopiero przeplywka wymieniona Czyli nowa przeplywka na wyrzucenie.... no nic, spróbuje ją jeszcze raz wyczyścić, jezeli nie pomoze to bede musial wydaćkase na nową przepływe
Bugatti Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Może przepływka jest ok...zaś kabelek jest gdzieś przetarty... Sprawdź przepływkę na innym AFB... Pozdr.
krecik_20 Opublikowano 5 Września 2010 Autor Opublikowano 5 Września 2010 Witam ponownie. Zamieszczam nowe logi grupy 003-008-011 gdyż znalazłem nieszczelność na łączniku gumowym przy turbinie. Po wymianie tego łącznika wydaje mi sie ze auto zbiera sie lepiej. Prosze o analize tych logów. Próba 1 Próba 2 Próba 3 Witam Wyczyściłem przepływke i jest znacznie lepiej. Auto znacznie lepiej reaguje na pedal przyspieszenia. Na vag-com w grupie 008 wartosci w ostsniej kolumnie tez sie poprawily, są zblizone do tych wartosci z 2 kolumny w grupie 003 tez jest poprawa. Wartosći MAF aktualne wynoszą około 680 mg\str. Wiec jest lepiej niz było przed czyszczenie. Narazie bede jezdzil na tej przeplywce. Ale jak odłoze troche kasy to kupie nową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się