smite Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Witam, Mój BLB zadziwia mnie coraz bardziej. Mam takie objawy: Na rozgrzanym silniku. Po odkręceniu korka wlewu oleju, wyjęcia bagnetu bądź odczepienia odmy z otworów wydobywa sie gesty biały dym bezwonny. jest tam go sporo i teraz kwestia skąd on sie bierze?. I czy to normalne dla tego silnika. Olej to oryginalny wv/audi 505.01 5w40. Wydaje mi sie ze nie było tego wcześniej albo nie zwróciłem na to uwagi. Płynów żadnych mi nie ubywa. Samochód jedzie bardzo dobrze ma moc i 0 błędów. Co o tym sądzicie?
pukko Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Gdy na trasie nieraz dolewam oleju do BRE (po sygnale na FIS-ie) po odkręceniu korka też pojawia się para, a raczej opary. To normalne, zawsze tak miałem.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Silników panowie na PD w czasie pracy sie nie otwiera. A ten obiaw białego zadymienia to normalne bo tam jest bardzo wysokie cisnienie które potrzebne jest do smarowania PD. Niekiedy potrafi walić jak z lokomotywy. To jest tzw mgła olejowa. Pozdro ZC
pukko Opublikowano 30 Czerwca 2010 Opublikowano 30 Czerwca 2010 dolewam tylko gdy silnik nie chodzi, nie wpadłbym na to by na włączonym dolewać oleju
smite Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Opublikowano 1 Lipca 2010 Ja tez to oczywiście zauważyłem na wyłączonym silniku
karp Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Witam. Potwierdzam w moim BLB po dobrym rozgrzaniu również paruje z korka i bagnetu.
RALF76 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 Wydaje mi się że to nie tylko objaw 2.0 ale każdego PD w tym 1.9 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się