Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Zapieczone śruby od mocowania zacisku


Hardjack

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się was poradzić jakiego użyć preparatu, aby można było odkręcić dwie śruby trzymające mocowanie zacisku. Już trzeci dzień pryskam WD-40, obstukuje młotkiem z przecinakiem i nie chcą puścić. Odkręcałem kluczem 17 nasadowym z przedłużką, to już się bałem że urwę śrubę. Podobnie mam z odkręceniem śruby od przewodu hamulcowego idącego do zacisku. Jest to śruba na klucz 11 i tak samo nie mogę jej odkręcić. Z nią jest jeszcze większy kłopot, bo jest wykonana z miedzi lub czegoś podobnego lecz bardzo miękkiego. Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem takie dwa preparaty, myślę że chyba pomogą (aukcje nr: 1072000167 oraz 1100250595). Mam jeszcze jedno pytanie do was, moja Audi jest z `96r. i nie wiem czy to normalne, ale klocki hamulcowe do niej są takie jak do Audi Coupe, starego Seata Cordoby. Nie posiadają żadnego czujnika zużycia i są dużo mniejsze niż te do A4 co oglądałem w sklepie, jedyny plus to, że są tanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli masz taki kłopot z odkręceniem proponuje demontaz zwrotnicy

i spróbowac odkręcic je udarem, jezeli nie pomoże pozostaje wiertarka i gwintowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odkręcisz choć jedną od zacisku to potem pójdzie, bo wystarczy go rozruszać i druga puści. Ja naparzałem młotkiem i przecinakiem bo ampuły się obrobiły w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, mocowanie musiałem potraktować palnikiem. Tylko teraz mam problem z kupnem klocków hamulcowych, bo już raz wymieniałem i znowu będę musiał wymienić. Nie mam zdjęcia swoich klocków, ale jutro zrobię i wrzucę tutaj. Kupiłem klocki firmy Breck o podobnym oznaczeniu i niestety nie pasują. Te stare są to klocki firmy ATE o numerze 13.0460-2822.2. Wie ktoś może co to za klocki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, tyle że z tyłem. Pomógł jedynie palnik a i tak nie było łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)Ate to są klocki oryginalne Audi, nie pamiętam ceny ale są droższe od innych ale na pewno będą pasować moja rada nie zaklądaj innych ja tylko takie montyje, dużo jeżdzę i znam temat raz mialem podróby i mi jeden pękl w poprzek lipa lepiej doplacic i mieć oryginal Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)Ate to są klocki oryginalne Audi, nie pamiętam ceny ale są droższe od innych ale na pewno będą pasować moja rada nie zaklądaj innych ja tylko takie montyje, dużo jeżdzę i znam temat raz mialem podróby i mi jeden pękl w poprzek lipa lepiej doplacic i mieć oryginal Pozdro.

Ate to mozesz sobie wsadzić w ..... no wiesz gdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool1:gdybys się znał to byś nie pisal tak, jeżdzę na Ate bardzo długo i nie mialęm problemów tarcze też mam Ate i jestem zadowolony oszczędzić możęsz na żarówce ale nie na hamólcach a jeśli ktoś woli inne to jego sprawa i nic nikomu do tego a jeśli byś jeżdzil dlugo i po calej europie to byś wiedzial że jak coś się stanie to mająć oryginalne rzeczy i do tego paragon jeśli poniesiesz koszta bo auto zdechnie możęs walczyć o pieniążki ajeśli się jeżdzi do kościola i z powrotem do domku to można mieć nawet z lumpeksu jak siadlo mi łożysko kupione na Aso holowanie plus inne koszta wyszło ponad dwa tysiąće odzyskalem co do zlotówki plus przestoj w pacy spowodowany awarią auta około 100euro za dzień rZeczoznawca powiedział wadliwa część i nawet nie dyskutowali bo zlożylem skargę w Niemczech na polski serwis a oni zalątwili restę i oddane zostalo wszystko mając z lumpa nie dostalbym nic a wsadzać nic sobie nie będę bo zaplacic to tylko raz i trochę kultury bo nie zaszalalęś za bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool1:gdybys się znał to byś nie pisal tak, jeżdzę na Ate bardzo długo i nie mialęm problemów tarcze też mam Ate i jestem zadowolony oszczędzić możęsz na żarówce ale nie na hamólcach a jeśli ktoś woli inne to jego sprawa i nic nikomu do tego a jeśli byś jeżdzil dlugo i po calej europie to byś wiedzial że jak coś się stanie to mająć oryginalne rzeczy i do tego paragon jeśli poniesiesz koszta bo auto zdechnie możęs walczyć o pieniążki ajeśli się jeżdzi do kościola i z powrotem do domku to można mieć nawet z lumpeksu jak siadlo mi łożysko kupione na Aso holowanie plus inne koszta wyszło ponad dwa tysiąće odzyskalem co do zlotówki plus przestoj w pacy spowodowany awarią auta około 100euro za dzień rZeczoznawca powiedział wadliwa część i nawet nie dyskutowali bo zlożylem skargę w Niemczech na polski serwis a oni zalątwili restę i oddane zostalo wszystko mając z lumpa nie dostalbym nic a wsadzać nic sobie nie będę bo zaplacic to tylko raz i trochę kultury bo nie zaszalalęś za bardzo.

jak chcesz mądrować to pisz do rzeczy i bez błędów ortograficznych,tego się nie da czytać :sick3:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, skończcie temat. Były w sklepie też TRW za 150zł, ale wziąłem te ATE 20zł droższe :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też mam problem z śrubami od jarzma ( mocowania) zacisku :confused4: z lewej strony jakoś poszło

choć nie było łatwo jedna poszła imbusem ale druga już musiałem zeszlifować na klucz 14 mm i poszła. Prawa strona to inna bajka, otwory w śrubach imbus zrobiły się okrągłe szlifowanie na 14mm bez efektu złamałem klucz, szlifowanie na 13mm to samo. :kwasny:

Moje pytanie :

1-jeżeli uda mi się jakimś cudem odkręcić te przeklęte śruby to czy można kupić nowe

2-jeżeli obetnę łeb śruby, to jakim wiertlem rozwiercić i jakim gwintownikiem nagwintować

pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruby kupisz w ASO, koszt niewielki. Wydaje mi się że jest tam gwint M8 więc przewierć 6 a resztki czasami śrubokrętem pójdzie wykręcić. Dobry penetrator najpierw i może pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem że kup w ASO śruby to będziesz mieć pewność że będzie idealnie pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwykły metryczny gwintownik zadnych udziwnien

odpowietrznik ma M10X1 i zasilanie

zacisk alu ma zasilanie na M12X1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...