Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Logi do sprawdzenia po wymianie VP44


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ?

Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm :mysli:

Pompa jest 10000000% nowka i ok. tak jak Brysio pisal.

Opublikowano

"Hallo,

leider ist der Wert der Einspritzdüse 3 nach einiger Zeit wieder schlechter geworden. Hab mich dann entschlossen, einen Satz neue Einspritzdüsen einzubauen, zumal ja auch durchs Tuning diese stärker belastet werden.

Resultat: Wagen zieht besser, zumindest laut subjektivem Eindruck, Leerlauf ist ruhiger und auch kein Ruckeln mehr.

Gruß,

Silverstar"

---->>>

tutaj tekst kolesia ktory mial taki sam problem

na wtrysku 3 cim korekcje wychodzily duzo poza norme byly ponad 2,5 wiec ja wyczysil ale po kilku tygodniach problem wrocil wiec wymienil wszytkie wtryski na nowe

rezultat -- auto sie lepiej zbiera (takie ma wrazenie) wolne oborty sie uspokoily i przestalo telepac autem !

dla mnie wnioski nasuwaja sie same!

Opublikowano

no tak powinno byc ale przy mniejszych obrotach i dawka mniejsza wiec tragicznie nie jest

niedlugo sie przekonamy co pomoga nowe wtryski i remaping pompy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...