Muskel1 Opublikowano 12 Lipca 2010 Autor Opublikowano 12 Lipca 2010 Skoro tylko pompa była wymieniona i nic innego, no to problemów upatrywałbym właśnie w niej. Masz pewność, że to nówka sztuka ? Obroty biegu jałowego odstają od zwyczajowych 742 rpm Pompa jest 10000000% nowka i ok. tak jak Brysio pisal.
Brysio Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 "Hallo, leider ist der Wert der Einspritzdüse 3 nach einiger Zeit wieder schlechter geworden. Hab mich dann entschlossen, einen Satz neue Einspritzdüsen einzubauen, zumal ja auch durchs Tuning diese stärker belastet werden. Resultat: Wagen zieht besser, zumindest laut subjektivem Eindruck, Leerlauf ist ruhiger und auch kein Ruckeln mehr. Gruß, Silverstar" ---->>> tutaj tekst kolesia ktory mial taki sam problem na wtrysku 3 cim korekcje wychodzily duzo poza norme byly ponad 2,5 wiec ja wyczysil ale po kilku tygodniach problem wrocil wiec wymienil wszytkie wtryski na nowe rezultat -- auto sie lepiej zbiera (takie ma wrazenie) wolne oborty sie uspokoily i przestalo telepac autem ! dla mnie wnioski nasuwaja sie same!
mjerzym Opublikowano 27 Lipca 2010 Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam Czy nie jest za niska dawka paliwa na jałowym, norma to chyba kolo 5.6
Brysio Opublikowano 28 Lipca 2010 Opublikowano 28 Lipca 2010 no tak powinno byc ale przy mniejszych obrotach i dawka mniejsza wiec tragicznie nie jest niedlugo sie przekonamy co pomoga nowe wtryski i remaping pompy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się