mati9151 0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Cześć wszystkim Mam pytanie odnośnie wymiany wahacza przedniego górnego tylnego prawego. Nie mogę wyciągnąć go od strony sworznia tzn. odkręciłem nakrętkę tej śruby co trzyma oba sworznie wahaczy. Pytanie moje jest tego typu czy ta śruba jest cała która trzyma oba sworznie wahaczy czy z jednej strony jest inna a z drugiej inna??? Jeśli jest cała to napewno się urwie od strony śruby nie nakrętki, wogóle nic nie drgnie. Mam nową taką i nie wiem czy jak wytnę kątówką to wybije starą??? Fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa73 0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 witam: kolego śruba jest jedna,spróbuj opukać to wszystko delikatnie(nie pisze żebyś użył wd40 bo widzę że czegoś tam użyłeś-mokre jest)no i wybij ją.powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowal 0 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 palniczek w ruch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 wybijesz, te k**wy strasznie mocna siedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 walenie młotem u mnie nie pomogło i musiałem wyciągnąć całą zwrotnice i do prasy 50tonowej ledwo dało radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hercus 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 biłem kiedyś młotem dobre pół godziny i dopiero po takim czasie zmęczony jak hu.. sie udało ...... kup sobie taką śrubę od razu bo NAPEWNO zniszczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9151 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Dzięki za podpowiedzi. To będę dalej się męczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 pewnie na palniku sie skonczy... jak duzy mlotek nie pomaga to szkoda ze meczyc na darmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 u mnie tyż palnik i pomoże na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Wymieniałem kiedyś w Passacie B5 wachacz i też był problem ze śruba. Jedna strona zajęła mi 2 dni zalałem wszystko specyfikami i po całej nocy dopiero puściło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt23 0 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 :wallbash:nie pryskaj na gumy!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9151 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Wybiłem tą śrube ale prałem młotkiem i zalewałem cały czas odrdzewiaczem. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 tylko to teraz ładnie wyczyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maraas 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 no u mnie też poszła w jednej ręce młotek w drugiej odrdzewiacz około godiznki wolnego czasu i musi pujść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Wybiłem tą śrube ale prałem młotkiem i zalewałem cały czas odrdzewiaczem. :> Nasmaruj śrubę na całej długości smarem do przegubów. Ma właściwości wodoodporne i nie będzie problemów przy ponownym jej odkręceniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gadi 0 Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Trzeba pryskać 2-3 dni przed odkręcaniem po 2 razy dziennie i zawsze pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoncjo 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Potwierdzam, przed wymianą należy kilka dni wcześniej psikać odrdzewiaczem, idzie bez problemów. Kiedyś podszedłem do tematu z marszu i d*pa długa śruba na górze zwrotnicy nawet nie drgnęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lombardo 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Wybiłem tą śrube ale prałem młotkiem i zalewałem cały czas odrdzewiaczem. :> Nasmaruj śrubę na całej długości smarem do przegubów. Ma właściwości wodoodporne i nie będzie problemów przy ponownym jej odkręceniu. A ja polecam smar miedziany od kad go uzywam żadna mi sie nie zapiekła, niby zastosowanie do prowadnic klocków hamulcowych, ale pozniej duzo mniej roboty i nerwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się