Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 3,0TDI zje na sniadanie AJM na 210KM w sumie AJM na 210KM to nie porozumienie ja bezp. bym dał 180-190KM i tak wymiata już
stanley Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 3,0TDI zje na sniadanie AJM na 210KM w sumie AJM na 210KM to nie porozumienie ja bezp. bym dał 180-190KM i tak wymiata już ciekawe jak z trwałością seryjnych gratów w AJMie przy 2++ KM
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 do tego trzeba doliczyć przepływkę od AWX wraz z obudowa filtra powietrza chłodniczkę od AWX nowe sprzegło itd. ja to wszystko juz mam ale ja planowałem 170-180KM tak bezpieczne
stanley Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 do tego trzeba doliczyć przepływkę od AWX wraz z obudowa filtra powietrza chłodniczkę od AWX nowe sprzegło itd. ja to wszystko juz mam ale ja planowałem 170-180KM tak bezpieczne bardzo bezpiecznie sądze, że zostało by sporo niewykorzystanego potencjału, ale jestem laikiem w tych sprawach, więc mogę się mylić
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 ogolnie to bym wolała zapodaj słupek np. AWX i wtedy robic 200KM i to słuszy na lata na AJM bezpiecznie 180KM i 370NM i wiem ze majać zapas na osprzecie będzie bezpiecznie
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 AWX jest poprawioną wersją AJM i ma mocniejszą głowice i dół
JeriLee Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Setup z BRD, wygląda na dość zaawansowany, nie udało by się taniej zrobić 170KM, bez poważniejszych i kosztownych przeróbek? Cristoforo sprzedaj mi swój aktualny setup, a załóz BRD:D
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 jesli chcesz mieć AJM i 180KM i cieszyć sie bezawaryjną jazdą to to jest wymagane już nie mówię o swap na mocniejsze heble 312mm zawiecha itd. kurde ja to wszystko juz mam :gwizdanie: wyobraz sobie ile to musiało kosztowac w sumie masz watek mojego AJM na sprzedaz
JeriLee Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Może mnie uświadom, co jeszcze trzeba wymienić, zmienić zeby bezawarynie toczyć się AJMem na 170KM:) tylko wal dokładnie co i jak, cena i dlaczego
stanley Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 Setup z BRD, wygląda na dość zaawansowany, nie udało by się taniej zrobić 170KM, bez poważniejszych i kosztownych przeróbek? Cristoforo sprzedaj mi swój aktualny setup, a załóz BRD:D wsadzasz turbo z AWX i masz w granicach 160KM, a te "brakujące" 10KM to prawie nieodczuwalne
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 po kosztach po jakich ja bym to sprzedawał ( kupiłem za zdecydowanie więcej) BRD 1400z zł FMIC 900zł PD ARL 1000zł kolektor 100zł chłodniczka oleju 100zł map 100zł uszczelniacze PD 100zł wystrojenie tego i zamontowanie bez sprzegła 1600zł przepływka od passata FL 350zł wraz obudową filtra powietrza nowa wiązka do PD - nie koniecznie musi byc wymieniana reszty nie pamietam itd.
JeriLee Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 To raczej poszukam AWX, a IC tez już większy?
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 do AWX wrzucasz BRD PD ARL i robisz FMIC i masz 210KM
stanley Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 To raczej poszukam AWX, a IC tez już większy? ja nie mam dodatkowego IC możesz sobie coś zamontować, w upały będzie lepiej dla silnika
loganek Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 A ile pali taki AJM na 170 KM zrobiony?
Iverson Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 A ile pali taki AJM na 170 KM zrobiony? ...2l więcej w mieście , 1l na trasie więcej jak się zapier.dala
Cristoforo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 A ile pali taki AJM na 170 KM zrobiony? zalezy od nogi ale mniej niz AWX z tą samą mocą duzego skoku nie ma
stanley Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 jak w zeszłym roku zmieniłem soft to jeździłem na 15" alu - nie zauważyłem większego spalania, a zawsze leję pod sam korek. Jak z początkiem tego roku założyłem 17" Avusy - spalenie wzrosło mniej więcej o 0,7l
Piotrek98igo Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 do AWX wrzucasz BRD PD ARL i robisz FMIC i masz 210KM nie widzialem jeszcze AWX na tym setupie z taka moca Jarol ma 195KM na tym i chyba to jest najrozsadniejsza moc w 1.9 na tych gratach
Iverson Opublikowano 24 Września 2010 Opublikowano 24 Września 2010 ...btw ciekawe czy podejdzie coś od scanii , jak na filmiku ze starym mietkiem hyhyhy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się