Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 3.2 VR6 24V turbo projekt !


cowboy

Rekomendowane odpowiedzi

Hm.. Chyba wygodniej by było najpierw oczyścić wszystko, a później wspawać klatkę.. Chyba, że planujesz zostawić blachę w takiej formie jak jest :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przyśpiesz z robotą, to może opijemy jeszcze w tym roku.;)

no niestety wyjazd do IRECO opóźnił sie o prawie miesiąc...

za to dzisiaj dotarł w koncu gwint z H&Ra

2200f9ddd70aa710m.jpg

dc60015a203ad91em.jpg

duży koszt ? może być na pv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najs :good:

też mnie to czeka, ale to dopiero za jakiś czas

widzę, że klatka też czerwona jak u mnie, i słusznie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graty za robote wlozona w auto, tylko nurtuje mnie pytanie, czemu obspawales bude punktowo,a nie ciagłym spawem?

kolega podobnie wyspawal sobie fure i mowil ze to dla redukcji masy, zbrechtalem go, no bo ile gram moze wazyc metr biezacy spawu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najs :good:

też mnie to czeka, ale to dopiero za jakiś czas

widzę, że klatka też czerwona jak u mnie, i słusznie :decayed:

a o cho tutaj na tych zdjeciach? co to za spawy sa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thx :wink4:

juz myslalem, ze cos ciete bylo, tylko nie wiedzialem po co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

graty za robote wlozona w auto, tylko nurtuje mnie pytanie, czemu obspawales bude punktowo,a nie ciagłym spawem?

kolega podobnie wyspawal sobie fure i mowil ze to dla redukcji masy, zbrechtalem go, no bo ile gram moze wazyc metr biezacy spawu :decayed:

nie obspawuje się ciągłym spawem bo sie za bardzo pościąga wszystko, robi się to własnie tak punktowo

udało mi sie znaleźć fajne wloty do montazu w szybie lub poszyciu bocznym do doprowadzeni powietrza do chłodnicy w bagażniku

DSC_0051.JPG

wlotwszybie.jpg

wlotszyba.jpg

BBP-7020_Single_Hose_NACA_Duct-Black.jpg

są nawet podwójne na 2x 3 calowe rury spiro

BBP-7031_Dual_Hose_NACA_Duct-Clear.JPG

przy okazji zamontuje sie w przednim spojlerze wloty do chłodzenia przednich hamulców

BBP-7009_Standard_Single_Hose_Bumper_Mount_Brake_Duct.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój projekt caster/camber platesów wzorowany troche na rozwiązaniach dostępnych w USA do mustanga, wersja komputerowa obrobiona i poprawiona przez kolegę Birola

gorab.png

to na razie jest jakiś pierwszy pomysł z głowy, za tydzień się zrobi dokładny szablon tego największego elementu dopasowany do kształtu kielicha/komory w audi B2 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No toś mi teraz zaimponował. :naughty:

ma sie prowadzic to auto jak gokart ;)

a poważnie to trzeba sie nakombinować żeby rozkład mas był jak najlepszy no i chciało to skręcać.. fajnie by było nie odstawać za bardzo od evo i sti na pojeżdżawkach ;)

niestety w felgi 16 cali (B2 na 17-stkach nie wygląda dobrze IMO) nie wejdzie wieksza tarcza jak 321/30 z zaciskiem 4 tłoczkowym wiec trzeba zadbać o chłodzenie tarcz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...