Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 3.2 VR6 24V turbo projekt !


cowboy

Rekomendowane odpowiedzi

musisz miec dobry uklad z kefirem, ze na biezaco Ci fure ogarnia:)

kolega juz ponad rok czeka na swoje 2,2t do b2 :decayed:

jestem pelen szacunku dla Ciebie za ten projekt, na koniec w podsumowaniu nie zapomnij podac przyblizonej ilosci roboczogodzin i kasy jakie to audi wciagnelo:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za chłodzenie R32 turbo bedzie odpowiadać ta o to mała chłodnica o wymiarach rdzenia 725x480x40mm + 2 wentylatory pchające o śrenicy 14 cali każdy ;)

chlodnica1.jpg

chlodnica2.jpg

jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8

polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła..

zaczałem też dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta (dzieki Guzior)

flansza.jpg

flansza1.jpg

robią się trąbki, zaplanowałem juz wstępnie plenum - bede w weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy, przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić..

powoli do przodu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy w koncu bedzie koniec ? :decayed:

jak bedzie skonczone ;)

powoli do przodu, taki projekt kosztuje dużo pięniędzy i roboczogodzin pracy i myslenia... ale juz widać że coś z tego bedzie

moze wrzuce jakies fotki po weekendzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc silnik juz wisi na swoich łapach (w koncu)

skrzynia prawie tez.. ale fotki wrzuce jak juz bedzie wszystko finalnie skonczone w kwestii podłogi (customowe podłużnice), łap i maglownicy - na razie jest sajgon

ale juz wszystko rozkminione z chłodnicą - powinno być wystarczająco wydajne 8 3calowych rur od wlotów naca do zabudowanej chłodnicy

kupiłem też troche gadżetów, jutro odbieram jeszcze trabki do dolotu, flansze z wycniania laserem .. to moze wrzuce jakies foto

za niedługo wyjeżdżam za granice na 2 tyg, wiec w Kętrzynie bede znowu pewnie w połowie października...wtedy bedzie big update

[br]Dopisany: 23 Wrzesień 2011, 12:16_________________________________________________zeby nie było ze nic sie nie dzieje ;)

umyłem troche z syfu compomotivy, do upalania chyba nie trzeba bedzie ich malowac

compoul.jpg

bywszy we wrocku odebrałem w koncu szyby z poliweglanu (juz foty wrzucałem) z wlotami NACA ale tez panel do zegarów - mam juz kupione cisnienie oleju do kompletu DEFI tylko jeszcze w USA lezy

na razie jeszcze szybka oklejona folią

zeg1.jpg

trzeba było zrobić mocowania i wyfrezować troche - kolega qpeciarz ładnie to zrobił !

zeg2.jpg

silnik juz sam wisi na swoich łapach od jakiegoś czasu - przymiarka FMICa

fmicy.jpg

silm.jpg

siln1.jpg

powstanie tez kolektor ssacy dwukomorowy coś na wzór tego

ssacykolwzor1.jpg

w tym celu dorobione zostały trabki z rurki 48mm - pole wlotu w głowicy 16 cm2

podziękowania do Guziora z BRmotoRS za wykonanie !

trabki1.jpg

do tego jeszcze mam wycięte flansze pod kolektor wydechowy i przepustnice 80mm

trabki2.jpg

kupiłem tez wlew paliwa z R8 bo okaząło sie że seryjny nie zadziała z custom zbiornikiem - nie wiem co z tym jeszcze zrobie ale taki gadget kupiłem pod wpływem chwili ;)

wlewr8.jpg

troche jakiś perdołek dokupiłem ... za 3 tygodnie moze bedzie cos mozna wiecej pokazac

ogóleni auto jest bez podłogi, robią się nowe mocniejsze podłużnice przez całą długość auta i mocowanie tej ogromnej skrzyni, potem magiel i bedzie z górki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare gratów z hameryki

Defi cisnienie oleju + czujnik temepratury (jeszcze nie wiem czy bedzie to olej czy woda - wyświetlanie na display)

defiall.jpg

defioil1.jpg

tym samym jest juz komplet customowych zegarów

defiok.jpg

mam zatem nadmiarowo kupiony zegar Greddy do cisnienia oleju - jak ktoś zainteresowany rozstane sie z nim za 350 PLN

gredyoli1.jpg

jakas taka jeszcze dodatkowa podstawka przy czujniku - nie wiem po co to jest ?

gredyoli2.jpg

no i pedaliera tiltona, nowa seria z aluminium

tilton1.jpg

mozna sobie przesuwac gora - dół nakładki zmieniając przełożenie pedału oraz na boki - zmiana rozstawu - bardzo fajne pedałki ;)

tilton2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy FMIC z iveco

e02d600b2a8b5e47med.jpg

pewnie na 600KM styknie

0966cc7b5dfb1d4amed.jpg

e51c1b07effd455fmed.jpg

dziwne wloty wewnątrz - takie dodatkowe uzebrowanie kanałów ma pomóc w chłodzeniu ?

b3043803b40d2cd6med.jpg

oryginalnie jest w 6 litrowym dieslu wiec przepływ powinien byc OK

01ccf7705cac1958med.jpg

mam taki sam ale uzywany i troszke juz utlenione lamelki w 3 górnych rzędach, w kazdym razie wygląda to tak podczas przymiarki, dodatkowo bedzie on zabudowany w sensie takie kierownice powietrza na powierzchnie:

fmicy.jpg

bak,

a62a114f7d527921med.jpg

a3aa66ddd4c88056med.jpg

185db6b4faa133eamed.jpg

bak miał byc pierwotnie mocowany jak w oryginale czy pomiedzy tylnymi nadkolami i z takim założeniem był kupiony:

a6801f60abf155bcmed.jpg

ale bedzie za tylnym dyfrem coś tak jak w nisaanie TOMSONa

Nissan%20200sx%20S13%20SR23VET%202012%20048.jpg

chłodnica bedzie na stojaka z tyłu

zamocowanie baku nizej to jednak najlepsze rozwiązanie, bo masa bedzie niżej, a to jakies 50kg, bedzie mozna zabudowac scianke grodziową, bedzie mozna wykorzystac seryjny wlew paliwa (wczesniej wypadał na podszybiu) - ogolnie same plusy

niestety bak trzeba bedzie zmniejszyc o 1/4 po szerokości i podciąć lekka na mocowania drązków w tylnych sankach - pojemnośc zmniejszy sie z 75 do około 45-50L

ogólnie byłem dzisiaj obudzic audi i Kefira z zimowego snu, na szczescie wszystko odtajało i mam nadzieje prace ruszą na nowo ;)

przymierzylismy dzisiaj wszystko finalnie, wszystko juz dokładnie wiadomo, co i jak bedzie, zmiesci sie wydech 3 cale do samego konca, ogólnie wszystko za***iście pasuje i jak bedzie tak jak to dzisiaj załozylismy to bedzie naprawde fajne auto, co prawda zbudowane od podstaw no nowo, nie spodziewałem sie zaczynając projekt ze zrobie w nim tyle zmian ;)

c5440ad57700b97bmed.jpg

pedały

6ee575a54f3198cdmed.jpg

rekaw i lewarek, który spasował idealnie

68e569177df59b29med.jpg

kupiłem kiedys dla jaj wlew z audi R8 okazuje sie ze to za***iście fajny wlew i bedzie zamontowany ;)

127d2f77f20cdff3med.jpg

a4934d32552efcdemed.jpg

aha no i zrobiłem projekt wydechu ;)

9a0fae56e26c4435med.jpg

fajnie zrobiony wydechu z boku:

bild052.jpg

bild054.jpg

bedzie coś jak powyżej tylko bez wystającej rury - coś jak ponizej ;)

0806dp_10_z%20diesel_truck_drag_racing%20side_exhaust_vents.jpg

wiem ze ciagle mało pokazuje konkretów, moze co poniektórzy bedą zawiedzeni ze auto jeszcze nie jezdzi... ale Ci co kiedyś zrobili cos wiecej niz zwykłego swapa wiedzą ile to jest czasu, roboty i kasy żeby cos porządnie zrobić

magiel juz zamontowany, pasuje wszystko z drążkami ;), mocowanie skrzyni tez juz jest z wykorzystaniem oryginalnej poduszki działającej w dwie strony..najnizszym punktem podwozia bedzie skrzynia i miska olejowa... podłoga w przedziale pasażerskim az do konca auta bedzie płaska jak stół, z tyłu oczywiście bedzie sie lekko unosić zeby to robiło za dyfuzor ;)

kanał jest tak ogromny ze pomiesci wszytskie instalacje, wał, wydech, rury do chłodnicy itd

mysle ze za miesiąc jak pojade to beda juz takie ładniejsze fotexy jak sie Kefirsky spręzy z robotą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej rozbudowany projekt jaki widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej rozbudowany projekt jaki widziałem.

Po prostu mało projektów widziałeś, zajrzyj na zagraniczne fora

Jednak fakt projekt robiony z rozmachem tylko żeby wystarczyło cierpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...