Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 3.2 VR6 24V turbo projekt !


cowboy

Rekomendowane odpowiedzi

podziwiam za posiadaną wiedzę i ogarnięcie całego tematu :good:

czekam na finał :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dotarł własnie system sterowania tą skrzynią - cięgna, a własciwie cięgno + lewarek

wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręka :)

kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa

wajchy.jpg

foteli.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co największy rezacz na forum :shocked::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cowboy zdradzisz od czego ta szkrzynia ?

A5 chyba? :mysli:

ale jakiego 1.8 TFSI , 2.0 TFSI , 3.0 TFSI , 2.0 TDI , 2.7 TDI , 3.0 TDI ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cowboy zdradzisz od czego ta szkrzynia ?

A5 chyba? :mysli:

ale jakiego 1.8 TFSI , 2.0 TFSI , 3.0 TFSI , 2.0 TDI , 2.7 TDI , 3.0 TDI ?

3.0TDI :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia nie jest z A5, a tym bardziej z 3.0 TDI - popatrzcie sobie na przełożenia - nie wyglądają jak dieslowskie :)

zresztą co to za schiza z tą skrzynią ?

nie ma znaczenia z czego jest, bo jest z aluminium :)

proszę juz nie poruszać tej kwestii do znudzenia

kazde A4 B8 oraz A5 taką skrzynię ma... sa juz od 2kPLN na allegro wiec każdy moze taką mieć, swieża skrzynia z małym przebiegiem, nic tylko ciąc bude i zakładac :)

na pewno każda nawet najsłabsza wytrzyma 500NM lajtowo, bo nawet z najsłabszych wersji silnikowych mają gwarantowane 350NM, czyli w praktyce razy 1,5 !

ja podałem cechy swojej skrzyni, jest to dokładnie GETRAG 467 (pozostałe skrzynie sa robione w Kassel) i uciągnie pewnie 750NM na luzaku juz od 2000 rpm , wiec mam spory zapas na dalsze mody w przyszłości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skrzynia nie jest z A5, a tym bardziej z 3.0 TDI - popatrzcie sobie na przełożenia - nie wyglądają jak dieslowskie :)

zresztą co to za schiza z tą skrzynią ?

nie ma znaczenia z czego jest, bo jest z aluminium :)

proszę juz nie poruszać tej kwestii do znudzenia

kazde A4 B8 oraz A5 taką skrzynię ma... sa juz od 2kPLN na allegro wiec każdy moze taką mieć, swieża skrzynia z małym przebiegiem, nic tylko ciąc bude i zakładac :)

na pewno każda nawet najsłabsza wytrzyma 500NM lajtowo, bo nawet z najsłabszych wersji silnikowych mają gwarantowane 350NM, czyli w praktyce razy 1,5 !

ja podałem cechy swojej skrzyni, jest to dokładnie GETRAG 467 (pozostałe skrzynie sa robione w Kassel) i uciągnie pewnie 750NM na luzaku juz od 2000 rpm , wiec mam spory zapas na dalsze mody w przyszłości ;)

sry, to taka mała prowokacja po przeczytaniu RF - nie złość się :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare fotek z museum Audi w Ingolstadt:

http://imageshack.us/g/840/101ol.jpg/

w rzeczywistości to audi jest tak samo niskie jak moje ;) podczas pierwszych przymiarek... bedzie nisko i szeroko :)

51987683.jpg

drobne zakupy w sklepie

gifty.jpg

przyszła paczka z USA, komplet defi, greddy EGT 2 sztuki i mniejsze pompy 3/4 cala tiltona jakby 1 calowe były za duże oraz zestawy naprawcze do tych calowych

greddyegt.jpg

tilton.jpg

defiboost.jpg

jeszcze tylko pedaly tiltona nowa seria aluminiowa wkrótce zamawiam i koncze zakupy za wielką wodą ;)

udało sie wyrwać na allegro lustrko talbot - wszystko ma byc jak w oryginale :)

talbot2.jpg

talbot1.jpg

oriq.jpg

z niusów, silnik i skrzynie jest juz w Kętrzynie, golf z niespodzianką wrócił do WKZ a silnik i skrzynia pojechały do NKE ;)

24 i 25 czerwca bede u Kefira wiec wtedy zapodam jakies foty jak sie sprawdzi koncepcja.. bo pewnie juz bedzie pocięta buda i wstepna przymiarka tego wszytskiego.

powiem tylko tyle że pomysł jest prosty i bazuje na seryjnych rozwiązaniach.... ale tym razem niekoniecznie autorstwa inżynierów z koncernu VAG ;)

a jak juz sie wpisałem to sie pochwale, zanabyłem pedały tiltona, bo ten zestaw compbrake nie wzbudza mojego zaufania, poza tym mam kilka róznych pomp tiltona wiec bedzie do kompletu.

jest to nowa seria z aluminium 72-603

pedalya.jpg

tilton.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz natknąłem się na ten temat i zdecydowanie jest moim ulubionym! :shocked:

Projekt marzenie pod każdym względem!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pare fotosów, dużo nie zrobilismy przez popołudnie ale z drugiej strony wiele stało się jasne

na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże

kolo2dt.jpg

koloj.jpg

wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie

silnik po przebojach skręcony ze skrzynią

wsilnik.jpg

wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni

sroderk.jpg

nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem :)

silnikb.jpg

tu widać jak to wygląda

polozenieg.jpg

około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 10:11_________________________________________________zabawa zegarami EGT greddy - cos jeszcze nie moge z nimi dojść do porozumienia..

egt greddy test

za to DEFI działa bez zarzutu ;) ale potrzebowałbym instrukcje do link displaya ...

defidisplay1.jpg

defidisplay2.jpg

defidisplay3.jpg

defidisplay4.jpg

boostwrn.jpg

rpmwarn.jpg

przetestowałem tez to ogromne (115mm) VDO i tak mi sie podoba ta busola że chyba zostawie ;)

vdotest.jpg

dokupiłem własnie zegar Defi cisnienie oleju do obrotomierza i boostu ;)

oilpress1.jpg

oilpress2.jpg

temperatury oraz predkość ma sie wyswietlać na displayu, który tez chyba zbiera wszytskie alarmy i wartości z wszystkich czujników

kolega Qpeciarz z forum audi B2 juz struga panel na przedni licznik z czarnego poliwęglanu - ja jednak wolałem sie sam za to nie brać ;) ponizej wizualizacja

CowboyZegaryVer3.jpg[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 09:38_________________________________________________z bieżących rzeczy:

nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11

ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek

okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH

dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego...

dyfer.jpg

szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale ;)

kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale..

img2131mp.jpg

img2127n.jpg

img2133w.jpg

łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami

no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, wczoraj w Kętrzynie zatwierdzone... widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy ;)

flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc ;)

komorah.jpg

no i moje ulubione porównianie z silnikiem 2.2 R5 - widać cofnięcie silnika VR6

silnikr5.jpg

z pozytywów na 95% zostaje magiel z RS2, bedzie trzeba tylko zrobic customowe drążki.. ogólnie widać że jakoś to wszystko mniej wiecej zaczeło ze sobą pasować... nawet stabilizator na wzór KRB bedzie montowany z tyłu ;) sanki całkowicie do przerobienia... praktycznie od nowa sie to auto robi.. echh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...