dejwit Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Witam wszystkich, Od niedawna mam mały dylemat, mianowicie moje autko ma sporą turbo dziurę tak do 2200-2400 obr. Wymieniłem dzisiaj czujnik G2/G62 widzę poprawę ale dziura nie zniknęła. Poniżej załączam kompletne logi. Bardzo proszę o analizę. Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,011) Log (3 - 013,014,018) Log (4 - 000BS) Log (5 - 003BS) Log (6 - 004BS) Log (7 - 011BS) pzdr.
Flyer Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Nie wstawiles niestety logów... W ciemno moge powiedziec, ze warto zainteresowac sie turbina. Prawdopodobnie przeladowuje i stad ten spadek mocy. Bardzo czesta przypadlosc w 2.5TDI.
dejwit Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 Jasne ale ze mnie gapa już wstawiam poprawione linki Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,011) Log (3 - 013,014,018) Log (4 - 000BS) Log (5 - 003BS) Log (6 - 004BS) Log (7 - 011BS) Dziękuje za zwrócenie uwagi
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Jasne ale ze mnie gapa już wstawiam poprawione linki Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,011) Log (3 - 013,014,018) Log (4 - 000BS) Log (5 - 003BS) Log (6 - 004BS) Log (7 - 011BS) Dziękuje za zwrócenie uwagi egr mi sie cos nie podoba ma dosc wysokie wartosci na wlaczonym po drugie masz dosc konkretne minusowe korekcje na wtryskach na cylindrze 4 tym i 5 tym radzilbym to sobie obejrzec bo skutki moga byc dosc tragiczne http://www.google.de/imgres?imgurl=http://www.pictureupload.de/originals/59546/221209105151_sonstige_kolben_zylinder_2.jpg&imgrefurl=http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php%3Ft%3D22412&usg=__hBx6PEc_MeYUySBd3do3w68lDBo=&h=864&w=1152&sz=200&hl=de&start=11&tbnid=Fn0SVUmzR8YLXM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Da4%2Bv6%2Btdi%2Bkolben%26hl%3Dde%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1&itbs=1
dejwit Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 dziękuje za tak szybką odpowiedź, po obejrzeniu tych zdjęć troszkę mnie tknęło, powiem szczerze ze nawet zatkało bo nie bardzo wiem jak ugryźć teraz ten temat (wykracza to po za moje wyobrażenie o serwisie audiczki) od czego zacząć i w którym kierunku się udać . Jedyne co, mogę jeszcze dodać to wrzucić logi zrobione wczoraj przed wymianą G2/G62, wygląda to wydaje mi się troszkę lepiej. Log (0 - 007,013,014) Proszę o sugestie gdzie się udać jak rozmawiać. Jeszcze raz z góry dziękuję za zainteresowanie
marbol Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 żeby mieć pełen obraz to zrób jeszcze dynamiczne, jak narazie zawór EGR do przeczyszczenia, korekcje są w normie
Brysio Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 żeby mieć pełen obraz to zrób jeszcze dynamiczne, jak narazie zawór EGR do przeczyszczenia, korekcje są w normie korekcje sa w normie ale znane sa przypadki ze wlasnie w tych silnikach A nawet jesli korekcje byly blisko 0 nie rozpylaly dobrze tylko kropily zimnym dieslem na rozgrzane tloki co powodowalo ich deformacje a tym samym niektore wyginaly sie w gore i stukaly pieknie o zawory ja bym sprawdzil walki i popychacze zaworow to nie jest duzo pracy i wielki wydatek a wiele mozna zaoszczedzic pieniedzy i nerwow ja dla mojego swietego spokoju bym sprawdzil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się