Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Szybkie pytanko AEB(syczenie)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Kamciooo
Opublikowano

Siemka panowie.

Sprawa wygląda tak że jak na wolnych obrotach z otwartą machą stoję i dodam gazu przy przepustnicy tak gwałtowniej to coś syknie w okolicach przepustnicy,ciężko zlokalizować gdzie :( dzieje się tak za każdym razem,olał bym to w momencie kiedy dodam gazu tak gwałtownie i szybko odpuszczę(czyli strzele przepustnicą)to ją przydławi.

I teraz pytanko czy to w AEB jest normalne,jakieś odpowietrzenie lub coś?W czym szukać problemu?

Pozdrawiam

Opublikowano

Opaski na gumowych wężach podokręcaj może powietrze ucieka

Gość Kamciooo
Opublikowano

podkręcane,dodam ze wolne obroty trzyma ok 1000-1100 :(

Opublikowano

VAG nie wykazuje błędu podstawowego położenia przepustnicy ?

Opublikowano

raczej bedzie nieszelność gdzieś łapie ci lewe powietrze i stod duże obroty ja mam dokładnie ten sam silnk i syczenia nie mam wiec stawiam na jakąś uszczelke :przebiegly:

Opublikowano
:hi: czy kolega lub koledzy znalezli przyczyne tego syczenia? bo własnie i ja ostatnio nadknołem sie na ten dzwięk w swojej A4 AEB te same objawy auto jak by przymula czasami ok 5 tys obr. i zastanawiałem sie czy to normalne czy nie :disgust:
Opublikowano

Witam

Mam podobne zachowanie przepustnicy, choć inny silnik. VAG pokazuje błąd podstawowego nastawu przepustnicy, jak to interpretować ??

Opublikowano

1. Czyszczenie

2. próba adaptacji

3. jezeli się nie da - wymiana przepustnicy

4. jezeli nic nie da wymiana ECU

pamiętajcie zawsze o wymianie uszczelki miedzy kolektorem a przepustnicą ew. uszczelnijcie cienką warstwą czerwonego silikonu bo silnik może przez lewe powietrze dostawać korby .

Opublikowano

dziura w dolocie

Opublikowano

musisz szukac od turbo do samego kolektora, wszystkie opaski, oraz intercooler

nie pomijajac DV-ki, sprawdz tez jak jest dokrecony kolektor ssacy

Opublikowano

czy sprawdze to nabijając w przewód wyjscia turbiny 1bar powietrza np sprezarką? zauwarzyłem ze przy pełnym otwarciu przepustnicy przewód robi sie ledwie twardy, z tą sprezarką to dobry pomysł gdzies czytałem o tym na forum

Opublikowano

przewód bedzie twardy ale pod obciązeniem

na samej przygazówce nie bedzie wiecej jak 0.1 bar-a

Opublikowano

mozna sprezarką, mozna tez uzyc wody z płynem do garów i zrobic piane

potem, nałozyc na złoczac i dodawac gazu, bedzie widac gdzie idzie para

Opublikowano

samą pane nakładamy do przewodu na wyjscie turbo? , sprezarki nie mam ale mogę pozyczyc wolał bym bezpieczniejsze rozwiazanie nie chiał bym czegos zepsuc, nie zaszkodzi ta piana? więc mam szukac pary w jaki sposób ona powstanie to sprawdzony sposób?

Opublikowano

Nic sie nie stanie, nie jezdzisz po kaluzach?

Mozna tez sprawdzac preparatem w sprayu do instalacji LPG

Opublikowano

jezdzę ale nie dostaja sie one chyba tam ale ok zaufam Ci :) moze lepsza bedzie piana z szamponu do włosów, postaram sie to jutro sprawdzic i dac znac , moze to tez jest przyczymą słabo ladującej turbinki :mysli: najpierw zlokalizuje dziure a pozniej zobacze co z resztą, dzięki za podpowiedzi :drinks:[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 19:15_________________________________________________mam jeszcze male pytanko w razie dmuchania sprezarką musze zaslepic rure przed przepustnicą czy nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...