Gość Kamciooo Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Siemka panowie. Sprawa wygląda tak że jak na wolnych obrotach z otwartą machą stoję i dodam gazu przy przepustnicy tak gwałtowniej to coś syknie w okolicach przepustnicy,ciężko zlokalizować gdzie dzieje się tak za każdym razem,olał bym to w momencie kiedy dodam gazu tak gwałtownie i szybko odpuszczę(czyli strzele przepustnicą)to ją przydławi. I teraz pytanko czy to w AEB jest normalne,jakieś odpowietrzenie lub coś?W czym szukać problemu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarEsp 0 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Opaski na gumowych wężach podokręcaj może powietrze ucieka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamciooo Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 podkręcane,dodam ze wolne obroty trzyma ok 1000-1100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 VAG nie wykazuje błędu podstawowego położenia przepustnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam Sprawdź uszczelkę za przepustnicą ,a obroty powinienes mieć na poziomie 900. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nynek16 0 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 raczej bedzie nieszelność gdzieś łapie ci lewe powietrze i stod duże obroty ja mam dokładnie ten sam silnk i syczenia nie mam wiec stawiam na jakąś uszczelke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 czy kolega lub koledzy znalezli przyczyne tego syczenia? bo własnie i ja ostatnio nadknołem sie na ten dzwięk w swojej A4 AEB te same objawy auto jak by przymula czasami ok 5 tys obr. i zastanawiałem sie czy to normalne czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abc123 0 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam Mam podobne zachowanie przepustnicy, choć inny silnik. VAG pokazuje błąd podstawowego nastawu przepustnicy, jak to interpretować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 1. Czyszczenie 2. próba adaptacji 3. jezeli się nie da - wymiana przepustnicy 4. jezeli nic nie da wymiana ECU pamiętajcie zawsze o wymianie uszczelki miedzy kolektorem a przepustnicą ew. uszczelnijcie cienką warstwą czerwonego silikonu bo silnik może przez lewe powietrze dostawać korby . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 siemka ma ktos jakies rozwiązanie na te syczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 dziura w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 gdzie jej szykac odglos psss dochodzi jak by ze srodka korektora ssoncego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 musisz szukac od turbo do samego kolektora, wszystkie opaski, oraz intercooler nie pomijajac DV-ki, sprawdz tez jak jest dokrecony kolektor ssacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 czy sprawdze to nabijając w przewód wyjscia turbiny 1bar powietrza np sprezarką? zauwarzyłem ze przy pełnym otwarciu przepustnicy przewód robi sie ledwie twardy, z tą sprezarką to dobry pomysł gdzies czytałem o tym na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 przewód bedzie twardy ale pod obciązeniem na samej przygazówce nie bedzie wiecej jak 0.1 bar-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 rozumiem czy sposób ze sprezarką nadaje sie? czy masz inny sposób na sprawdzanie i szukanie tej nieszczelnosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 mozna sprezarką, mozna tez uzyc wody z płynem do garów i zrobic piane potem, nałozyc na złoczac i dodawac gazu, bedzie widac gdzie idzie para Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 samą pane nakładamy do przewodu na wyjscie turbo? , sprezarki nie mam ale mogę pozyczyc wolał bym bezpieczniejsze rozwiazanie nie chiał bym czegos zepsuc, nie zaszkodzi ta piana? więc mam szukac pary w jaki sposób ona powstanie to sprawdzony sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Nic sie nie stanie, nie jezdzisz po kaluzach? Mozna tez sprawdzac preparatem w sprayu do instalacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjw83 0 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 jezdzę ale nie dostaja sie one chyba tam ale ok zaufam Ci moze lepsza bedzie piana z szamponu do włosów, postaram sie to jutro sprawdzic i dac znac , moze to tez jest przyczymą słabo ladującej turbinki najpierw zlokalizuje dziure a pozniej zobacze co z resztą, dzięki za podpowiedzi [br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 19:15_________________________________________________mam jeszcze male pytanko w razie dmuchania sprezarką musze zaslepic rure przed przepustnicą czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się