Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Chip w BKE + wymiana turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Umówiłem się na wgranie virusa do mojego b6 i teraz mam dylemat czy nie zmienić turbinki przed wgraniem mapek. Poczytałem trochę o turbince BRD ale nie znalazłem nigdzie czy będzie pasowała do BKE p&p czy trzeba coś przerabiać, i czy wywalić ori IC i zamontować coś takiego http://allegro.pl/item1077679929_uniwersalny_intercooler_550x140x65mm.html.

Jakie były by przyrosty mocy w granicach rozsądku żeby coś się nie rozleciało, przebieg aktualnie mam 125tys.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 20:59_________________________________________________Poszperałem trochę w internecie i w moim BKE fabryczna turbina ma nr 028145702R z tego co mi się wydaje BRD powinno pasować p&p.

Ile dało by się zrobić ps na tym BRD na fabrycznym IC ?

Opublikowano

u kogo chcesz robic virusa :cool1:

Dalsze modyfikacje zaleza od zasobnosci portfela :kox:

Przy samym wirusie pewnie okolo 150-160 KM wszystko zalezy od stanu motorowni

Opublikowano

virusik będzie robiony u mistrza Witka, generalnie na początek chciałem zmienić turbo na BRD tylko nie wiem czy będzie pasować p&p

A motorownia jest w stanie bardzo dobrym 125 tys auto mam praktycznie od nowości

Opublikowano

turbina BRD powinna pasowac :wink4: sprawdz gdzies twoja turbinke ( np. fotki ALLEGRO ) i porownaj ja

napisz do szpeca jaro4444 :good:

Opublikowano

jak wymieniac turbo na brd i cchcesz dokladac cooler to wymien tez wtryski na AL , w innym razie wystarczyc powinna trubawka z AVF pasuje p&p

Opublikowano

Na samym BRD lub AVF bez coolera i pompek ile da rade zrobić ps'ów? bez dyma oczywiscie

turbina jest taka jak w AJM,ATJ,AVB,BSV

Opublikowano

o takie scisłe dane napisz do Witka, ale mysle ze na samym AVF ze 170 powinno dmuchnac,bo na serii to pewnie ze 145-150 to max, i usun kata

Opublikowano

rzadko ale jednak

Opublikowano

Generalnie wolał bym BRD tylko nie jestem pewien w 100% czy wejdzie, bo u mnie jest jeszcze recykling spalin i mogą być problemy. Jak by ktoś potwierdził ze wejdzie to kupuje BRD na 100%

Pooglądałem w moim drugim audi b7 turbinke jest tam 2.0 Tdi BPW i tez ma recykling i wygląda to identycznie jak w b6, wizualnie jest tyle samo miejsca na turbo co w BKE. Ale może niech się wypowiedzą fachowcy.

Opublikowano

Generalnie wolał bym BRD tylko nie jestem pewien w 100% czy wejdzie, bo u mnie jest jeszcze recykling spalin i mogą być problemy. Jak by ktoś potwierdził ze wejdzie to kupuje BRD na 100%

Pooglądałem w moim drugim audi b7 turbinke jest tam 2.0 Tdi BPW i tez ma recykling i wygląda to identycznie jak w b6, wizualnie jest tyle samo miejsca na turbo co w BKE. Ale może niech się wypowiedzą fachowcy.

Wejdzie jak chłodnicę spalin w układzie EGR podniesiesz trochę na mocowaniach.

Bez FMIC, na wydajnych pompkach da Ci ok. 180 KM, na seryjnych pompkach BKE pewnie nie więcej jak 165 KM. Zalecam wymianę chłodnicy oleju na tą większą.

Jak montować turbo BRD to wypierdzielić seryjne pompki, założyć AL lub hybrydy z końcówkami Firada, w najgorszym wypadku BA, założyć FMIC, chłodnicę oleju od większych mocy, wybić kat + program. Powinno wydać ok. 190-200 KM. Przy czym silników ze słabym dołem osobiście bym nie rezał więcej jak na 180 KM i 360-380 Nm.

Opublikowano

Chciał bym uzyskać jakieś 170 -180 KM maksymalnie, bo sprzęgło by zostało fabryczne, tylko pewnie jak piszesz z samym BRD tyle nie wyjdzie a kupić w dobrym stanie pompki AL za średnie pieniądze to nie takie proste. Chyba ze włożę BRD wywale kata i zadowolę się około 165KM

Opublikowano

Dla 165 KM nie warto montować BRD. Lepiej daj 850 zł za sprawdzoną gt1749VA + 800 zł za komplet pompek BA z 2007-8 r. Powinno Ci to dać taki np. wynik:

3db830350526f0cdm.jpg

Warto pamiętać, że silniki od 130 KM w górę mają oprócz innej wewnętrznej konstrukcji mechanicznej (mocniejsze elementy) również inne elementy osprzętu zewnętrznego.

Większy jest wlot do puszki filtra powietrza, większa o 10 mm śrenica przepływomierza i TIP-a, większe przekroje rur dolotowych i najważniejsze - inny kolektor dolotowy. Przy nadwoziach Passata B5 FL inny jest też IC przy mocniejszych motorach (większy, z mniejszym oporem przepływu, o większej wydajności). W Passacie inny jest też układ wydechowy.

Popatrz co ludzie przeważnie osiągają montując AL + BRD + FMIC, a jak ładnie poszybowała moc w górę u mojego brata, jak zadabałem podczas modyfikacji o pewne szczegóły:

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.75.html

Opublikowano

Chciał bym uzyskać jakieś 170 -180 KM maksymalnie, bo sprzęgło by zostało fabryczne, tylko pewnie jak piszesz z samym BRD tyle nie wyjdzie a kupić w dobrym stanie pompki AL za średnie pieniądze to nie takie proste. Chyba ze włożę BRD wywale kata i zadowolę się około 165KM

ja mam na sprzedaż nowe pompki BQ w dobrej cenie..dadzą rade do 200 hp na brd

Opublikowano

Czyli pewnie było by tak ze wsadził bym pompki BQ i BRD i ori cooler bo bibuły brak, może w przyszłości.

Wiec na tych PD i BRD powinno wyskoczyć jakieś 180hp, tylko teraz pytanie czy jak wsadzę pompki BQ to czy mogę na tym jeździć chwile bez zmiany softa bo do warszawy mam ponad 300km, i czy spalanie nie skoczy do 10l na fabrycznym sofcie?

Opublikowano

bierz od adamooo pompki :wink4:

Opublikowano

no taki mam zamiar tylko nie wiem jak wymienię to czy mogę na standardowym sofcie chwile pojeździć i czy będzie wszystko ok

Opublikowano

tak chodzi cenowo :gwizdanie: +- 1800-1900 Pln

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...